"Додавання та віднімання раціональних чисел. Розв’язування вправ" (презентація)

Про матеріал
Мета уроку: формувати математичну компетентність: удосконалювати вміння додавати та віднімати раціональні числа; ключові компетентності: спілкування державною мовою – чітко та зрозуміло формулювати думку; уміння вчитися впродовж життя – прагнути вдосконалення результатів своєї діяльності; соціальну та громадянську компетентності – аргументувати та відстоювати свою позицію; розв’язувати вправи, задачі з даної теми; вдосконалювати вміння застосовувати набуті знання в нових умовах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА УРОКУДодавання та віднімання раціональних чисел

Номер слайду 2

Математика - гімнастика розуму О. В. Суворов

Номер слайду 3

Девіз уроку: УСПІХ — це результат умінь і навичок

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Хто швидше?І варіант ІІ варіант+– 96– 7-– 46– 3– 4– 863

Номер слайду 6

Яка тема уроку?Додавання та віднімання раціональних чисел

Номер слайду 7

Мета. НАВЧАЛЬНАРОЗВИВАЮЧАВИХОВНАФОРМУВАТИ вміння і навички додавання раціональних чисел з однаковими і різними знаками. РОЗВИВАТИ вміння виділяти суттєве, розвивати мислення, пам’ять, усне числення , творчі здібності учнів. ВИХОВУВАТИ уважність, кмітливість, працьовитість, самостійність

Номер слайду 8

Для чого необхідно вміти додавати та віднімати раціональні числа? Для дослідження життя комах,тварин, птахів; для дослідження температури повітря; для перетворення виразів;для розв’язування практичних задач.  

Номер слайду 9

ЗАДАЧА Джмелі витримують температуру до -7,80 С, оси – вищу від цієї на 1,40 С, а бджоли – нижчу від цієї на 1,40 С. Яку температуру витримують бджоли й оси?(Ентомологія – наука, що вивчає життя комах. Ентомолог – людина, яка вивчає їх життя). Відповідь: -6,40 С; -9,20 С.

Номер слайду 10

ЗАДАЧА Коли мороз сягає -400 С, температурапесця - +380 С, а білої куріпки - +430 С. На скільки температура тіл песця і куріпки вищі від температури повітря? (Зоологія – наука про тварин. Зоолог – людина, яка вивчає їх життя. Орнітологія – наука, що вивчає птахів. Орнітолог – людина, яка вивчає їх життя). Відповідь: 780 С; 830 С.

Номер слайду 11

Станція «Метеорологічна»19 лютого о 14 год температура повітря біля печери Кришталева, що на Тернопільщині, була -8°С, а всередині печери вона становила +11 °С. Визначте різницю температур.(Синоптична метеорологія – наука про закономірності зміни погоди. Метеоролог – людина, яка займається дослідженням змін температури повітря.)

Номер слайду 12

ЗАДАЧА У касі було 5000 грн. Упродовж дня касир кілька разів видавав і приймав гроші, роблячи записи: -120грн, -300грн, 460грн, 530грн, -1270грн, -650грн. Скільки грошей залишилося в касі на прикінці дня?( Банківська система. Касир.)  Відповідь: 780 С; 830 С.

Номер слайду 13

“Мікрофон”« Хто володіє інформацією, той володіє світом»Як додати два від’ємних числа?Як додати два числа з різними знаками?Що називається модулем числа?Чому дорівнює сума протилежних чисел?Сформулюйте правило порівняння чисел. Правильні відповіді як стріли полетіли і в ціль влучили.

Номер слайду 14

Від’ємні числа товаришують один з одним-39 –24 + (–15)

Номер слайду 15

Числа з різними знаками сваряться один з одним +3,7 + (–5,9)-2,2

Номер слайду 16

Алгоритм додаванняраціональних чисел. Дивись на знаки. ОднаковіРізніСтав спільний знак. Модулі додати. Став знак більшогомодуля. Модулі відняти

Номер слайду 17

Брахмагупта індійський математик, якийжив у VII столітті. Одним з перших він почав використовувати додатні та від’ємні числа. Додатні числа він назвав «майно», від’ємні – «борг».«Сума двох майнів є майно»«Сума двох боргів є борг»«Сума майна та боргу дорівнює їх різниці»».

Номер слайду 18

4 + (-2); 7 + (-8);-4 + 5; -6 + 3;8 + (-5); -6 +10; -10 + 6; 5 + (-8).+- Визначте знак суми, не виконуючи обчислень

Номер слайду 19

Розшифрувати слово.- 5+(-11)8+(– 13)-15 + 8-23+(– 5)50+(- 60)-3+2-48-11

Номер слайду 20

Обчисліть значення виразів та розшифрувати слово- 0,5 + 0,60,7 + (-3,8)-12 + (-2,3)2,9 + (-5,4)5,8 + (-3,6)0,1-14,3-3,1-2,52,2style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 21

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}-3,1-2,52,2-14,30,1 ААСРТ

Номер слайду 22

Тарас Григорович Шевченко(25 лютого (9.03) 1814 р. – 10.03. 1861 березня) Надзвичайно талановитий український поет і художник, прозаїк і етнограф. Видатному Кобзареві встановлено 1384 пам’ятники у світі, з них 1256 – в Україні та 128 – за кордоном ( у 35-ти державах)

Номер слайду 23

Хто швидше?І варіант ІІ варіант+– 96– 7+– 46– 3– 4– 863

Номер слайду 24

Хто швидше?І варіант ІІ варіант+– 96– 7+– 46– 3– 4– 132– 11– 8– 12– 2– 116– 312– 13– 190

Номер слайду 25

Виберіть правильну відповідь:-1 + 0,8-3 - 1,3-4 + (-12)4,2 + (-6)-3 + 3,56 – 18-7 – (-1)-1,5 – 1,5-16-4,30,5-0,2-3-6-1,8-12

Номер слайду 26

10,82,81,50-2,6-4,5-12,7-4,1-12,4 Розмістити числа в порядку зростання

Номер слайду 27

Руханка

Номер слайду 28

ребуси. За

Номер слайду 29

ЗАДАЧА 1 Гілки смородини витримують температуру до -50 С, а після загартування вони можуть витримувати температуру, на 580 С нижчу. Яку температуру можуть витримати гілки смородини після загартування?Відповідь: -630 С.

Номер слайду 30

ЗАДАЧА 2 Коли мороз сягає -400 С, температурапесця - +380 С, а білої куріпки - +430 С. На скільки температура тіл песця і куріпки вищі від температури повітря? Відповідь: 780 С; 830 С.

Номер слайду 31

ЗАДАЧА 3 Джмелі витримують температуру до -7,80 С, оси – вищу від цієї на 1,40 С, а бджоли – нижчу від цієї на 1,40 С. Яку температуру витримують бджоли й оси?Відповідь: -6,40 С; -9,20 С.

Номер слайду 32

Задача №996 Мертве море знаходиться на висоті -425 м відносно рівня Світового океану. Каспійське море, що є найбільшим у світі озером, знаходиться на висоті -28 м відносно рівня Світового океану. На скільки метрів рівень Каспійського моря вищий за рівень Мертвого моря?Відповідь: 397 м

Номер слайду 33

Підсумок уроку Знайти суму всіх цілих чисел від -499 до 501. Відповідь: 1001

Номер слайду 34

Рефлексія. Закінчіть речення:1) Тема нашого уроку ……2) Я знаю…3) Я вмію…4) Я зможу...

Номер слайду 35

Рефлексія«Займи позицію”На уроці: я все зрозумів… я частково зрозумів…я нічого не зрозумів...

Номер слайду 36

Домашнє завдання. Повторити правила та властивості додавання та віднімання раціональних чисел(п.35, п.36)Розв'язати № 998, № 1000 Скласти задачу практичного змісту та розв’язати її. Дякую всім!

pptx
Додано
6 березня 2019
Переглядів
2956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку