Розробка уроку з математики в 6 класі НУШ. Другий семестр. Містить задачі з міжпредметними зв'язками (математика і астрономія). Впровадження STEM-освіти на уроках математики
Питання на повторення. Усно. Знайдіть правильну відповідь: 1,5+2,5= 5 4,10 3,10 4
Номер слайду 4
4,8 + 2,8 = 7,16 4,6 6,16 7,6 8,64 Питання на повторення. Усно. Знайдіть правильну відповідь:
Номер слайду 5
2,35+17,65 = 20,90 21 19,100 20 19 Питання на повторення. Усно. Знайдіть правильну відповідь:
Номер слайду 6
11+0,85 = 19,5 0,96 12,85 11,85 10,15 Питання на повторення. Усно. Знайдіть правильну відповідь:
Номер слайду 7
17 -7,5= 10,5 8,5 24,5 9,5 10 Питання на повторення. Усно. Знайдіть правильну відповідь:
Номер слайду 8
18 - 1,4 = 19,4 17,6 16,4 16,6 17,4 Питання на повторення. Усно. Знайдіть правильну відповідь:
Номер слайду 9
Питання для повторення Усно. Порівняйте числа і дайте відповіді на питання: 1. Яке з чисел має більший модуль? 2. Яке з чисел більше? -45 и -22 < 6 и 38 < -19 и -20,8 > -128 и -13 < 54 и -36 > -89 и -98 >
Номер слайду 10
4 3 2 1 -1 0 -2 -3 -4 -5 -6 -4
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Мета уроку Ознайомитися з правилом додавання відє’мних чисел; Навчитися застосовувати його під час розв’язування вправ та задач;
Номер слайду 13
Робота з підручником.
Номер слайду 14
Який знак має сума? Знайдіть модулі доданків і модуль суми. Чи є між ними залежність?
Номер слайду 15
-5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х А А як показати це на координатній прямій? -3 -2+(-3)
Номер слайду 16
Ми в подорож за наукою сьогодні підемо, Логіку, фантазію в допомогу візьмемо. З дороги прямої нікуди не звернемо. Щоб швидше мети досягти, Повинні ми сходами вгору іти.