Домашні завдання на період карантину 3 клас.
Українська мова за підручником М.С. Вашуленко
18.03. - Тема: Змінювання іменників за числами (однина і множина).
Повторити про іменники, що означають один предмет і багато предметів. Вивчити та опрацювати правило про два числа іменників (однину і множину). Перетворювати іменники однини у іменники множини. Вивчити як правильоно вимовляти і писати словникові іменники.
19.03. - Тема: Іменники, що вживаються лише в однині або лише у множині.
Вправи на змінювання іменників за числами.
Навчитися змінювати слова так, щоб наголос у них перейшов із кореня на закінчення і навпаки. Згадати та правильно визначати закінчення іменників у множині. Складати за фотоілюстпацією власну розповідь, викоистовуючі певні іменники.
20.03. - Тема: Роль іменників у речені. Звязок іменників з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та приймнників.
Навчити виправляти недоліки у віршованих рядках. Зясовувати за допомогою чого іменників звязуються зі словами в реченні. Вивчити та опрацювати правило. Згадати яким членом речення може бути іменник у різних випадках. Навчитися і запамятати, як правильно робити аналіз іменника.
31.03. - Тема: Повторення та закріплення пройдених тем. (друк. зош.)
Заміна словосполучень іменниками. Позначати назви істот і неістот. Визначати рід іменників. Правильно вписати літеру в іменниках власної і загальної назви.
01.04. - Тема: Самостійна робота "Рід іменників. Змінювання іменників за числами"
02.04. - Тема: Змінювання іменників за відмінками.
Звернути увагу, як змінюється одне і те саме слово звязуючись із різними словами. На які питання воно відповідає. Опрацювати правило про змінювання іменників за відмінками. Розглянути таблицю та запамьятати назви відмінків і питань, на які вони відповідають. Звернути увагу, як скорочено позначаються відмінки.
03.04. - Тема: УРМ. "Переказуємо детально"
Математика за підручником М.В. Богданович
18.03. - Тема: Ділення числа на добуток. Розвязування задач.
Повторити збільшення і зменшення чисел у 3, 2 рази. Розглянути різні способи ділення числа на добуток. Вчитися пояснювати, як поділити число на добуток (правило). Виконувати ділення, розклавши число на множники. Розвязувати задачі різними способами.
20.03 - Тема: Ділення виду 80:20, 600:30. Розвязування простих і складених задач. Розпізнавання геометричних фігур.
Ознайомитися з тим, як знаходити частку 80:20 способом послідовного ділення та способом випробовування (підходить, не підходить). Розвязувати задачі з буквенними данними та правильно записувати розвязання. По малюнку знайти і записати 16 трикутників і 7 чотирикутників.
30.04. - Тема: Множення суми на число. Розвязування задач двома способами. Творча робота над задачею.
Розглянути розвязання задачі різними способами. Пояснити, про що дізналися кожною дією. Розглянути способи множення суми на число (правило). Розвязування виразів різної складності.
31.04. - Тема: Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24*3. Задача на знаходження суми двох добутків.
Знайти добуток двома способами. Розглянути і пояснити, як знайшли добуток 24*3. Закріпити вивчене. Розглянути та розвязати задачу на знаходження суми двох добутків та задачу з буквенними данними.
01.04. - Самостійна робота
03.04. - Тема: Розподільний закон множення. Множення числа на суму. Складання задач за даним рівнянням.
На прикладі пояснити, як помножили число на суму. Розглянути інші способи множення числа на суму (правило). Застосовувати правило для обчислення виразів. За рівнянням х + 200 = 500 склади і розвяжи задачу.
Російська мова за підручником Е.И. Самонова
18.03. - Тема: Убранство дома. Знакомимся с убранством дома.
Прочитать пословицы, соблюдая нормы произношения. Подобрать и записать синоними к слову дом. Прочитать текст и рассмотреть фотографии, подобрать из текста подходящие слова для названия предметов, изображенных на фотографиях. Разобраться в чем главное отличие русской и украинской светлиц. Найти в русской сказке описание жилища.
30.03. - Тема: Оформление современного дома. Учимся рассказывать об этом.
Прочитай пословицы. О чем говорит народная мудрость? Прочитай текст и найди отличия в городских домах Росии и Украины. Запиши звуковой анализ слов "жилища", "Украина". С помощью слов из справки составь рассказ о том, какая мебель необходима для дома. Представь себя дизайнером и нарисуй современную комнату.
01.04. - Тема: Робота над содержанием пррчитанного или прослушанного текста.
Прочитай и научись быстро проговаривать скороговорку. Прими участие в игре "Запомни слова", просмотри данные в учебнике слова, запомни их, закрой книгу и повтори. Прочитай заголовок рассказа и предложи, о чём может идти речь в данном рассказе. Рассмотри рисунок и прочитай в тексте предложение, которое ему соответствует.
Літературне читання за підручником В. Науменко
18.03. - Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Оповідання "Бушля". с. 134-135
Ознайомитися з біографією Г.Тютюнника. Опрацювання оповідання Григора Тютюнника „Бушля” (с. 134-135, до слів „а вони сплять—розморило на дощ обох”).
19.03. - Ми з природою єдині. Г Тютюнник "Бушля" (продовження) с. 135 - 136
Продовжити ознайомлення учнів із творчістю Григора Тютюнника; вдосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів; навчати уявляти описані картини, розмірковувати над текстом.
30.03. - Творчість Всеволода Нестайка. Дружба - це найбільший скарб. Оповідання "Просто друг Олесь" (скорочено). с. 137 - 138
Збагачувати і розширювати знання учнів про життя і творчість Всеволода Нестайка; продовжити формувати читацькі навички; навчати визначати настрій твору, передавати своє ставлення до змісту виразним читанням.
01.04. - Дружба - це найбільший скарб. В. Нестайко "Просто друг Олесь". с. 138 - 139
Продовжити роботу над оповіданням Всеволода Нестайка „Просто Олесь друг”; формувати читацькі навички; навчати визначати настрій твору, передавати своє ставлення до змісту виразним читанням.
02.04. - Урок розакласного читання. "Казки зарубіжних письменників". Ш. Перо "Прянична хатинка"
Природознавство за підручником Т.Г. Гільберг
19.03. - Тема: Звірі, або ссавці.
Розглянути та вивчити будову звірів та особливості їхніх пристосувань до життя в різних умовах. Визначити, чому звірів називають "ссавці"; чим ще відрізняються ці тварини від інших; як звірі турбуються про своїх дитинчат; які форми пересування характерні для наземних і водяних звірів. Робота в друк. зош.
31.03. - Тема: Хто чим живиться?
Поміркуйте, якими бувають тварини за способом живлення. Визначити яких тварин називають рослиноїдними; яких тварин називають хижаками; яких тварин називають усеїдними. Розглянути ланцюг живлення. Практична робота: самостійне складання ланцюгів живлення. Робота в друк. зош.
02.04. - Теме: Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких.
Ознайомитися з історією одомашнення тварин. Визначити, як називаються люди, які вирощують свійських тварин; який лікар допомагає тваринам; називати відмінності між свійськими і дикими тваринами; для чого люди розводять свійських тварин; провести спостереження за свійськими тваринами. Робота в друк. зош.
Основи здоровя за підпучником О.В. Гнатюк
20.03. - Тема: Де можна гратися, а де ні.
Пригдати, які місця є найзручнішими для ігор; правила поводження під час зустрічі з незнайомими дітьми. Визначити разом з батьками небезпечні та безпечні місця для ігор у вашому дворі.
03.04. - Тема: Безпека велосипедиста.
Ознайомитися з історією виникнення велосипеду. Розглянути та вивчити правила безпечної їзди на велосипеді; бувелосипеда; яким має бути одяг та захист велосипедиста; правила дорожнього руху для велосипедиста; що заборонено робити велосипедисту під час руху.
Я у світі за підручником О.В. Тагліна
31.03. - Тема: Правипорушення
Розглянути сутність правопорушень як порушень прав інших людей. Розвивати вміння стримувати безглузді бажання і вчинки, керувати собою, виробляти тверду силу волі.
Трудове навчання за підручником І.В. Веремійчик
30.03. - Тема: Довкілля художнього побуту.
Практична робота. "Орнамент на склі". (гуаш, скло)
Образотворче мистецтво за підручником О. Калініченко
20.03. - Види портретів
Намалюй автопортрет. (гуаш)
03.04. - Веселий танок.
Намалюй дітей у веселому танку. (олівці або фломастери)