Ефективність навчання залежить від багатьох компонентів, у тому числі від зовнішніх умов: майстерності викладача, методів навчання, забезпеченості уроку технічними засобами навчання, змісту програм, навчального обладнання, засобів управління навчальним процесом, навчальних меблів тощо.
Ефективність навчання залежить від багатьох компонентів, у тому числі від зовнішніх умов: майстерності викладача, методів навчання, забезпеченості уроку технічними засобами навчання, змісту програм, навчального обладнання, засобів управління навчальним процесом, навчальних меблів тощо.
Навчальний кабінет повинен функціонувати як навчально–методичний центр і лабораторія, що відкривають значні можливості для підвищення ефективності навчально-виховного процесу, бути одним із засобів виховного впливу на підростаюче покоління, проводити свою роботу відповідно до державних і освітніх завдань в організаційній єдності з усією діяльністю навчального закладу.
Наявність добре обладнаного навчального кабінету в ДНЗ «Бердичівське ВПУ» сприяє забезпеченню високого рівня викладання навчальної дисципліни, підвищенню ефективності праці викладача та учня, підвищенню рівня навчальних досягнень учнів, прищепленню інтересів учнів до навчального предмета.
Серед усіх варіантів оформлення навчальних кабінетів кожен викладач ДНЗ «Бердичівське ВПУ» має можливість вибрати для свого кабінету саме те. що він вважає за потрібне, найбільш ефективне, потрібне для роботи і підтримування в учнів зацікавленості до вивчення предмету . Професійна майстерність викладача, ерудиція, вміння залучати до роботи учнів – усе це допоможе йому у створенні й оформленні кабінету.