Дослідницький проект «Переваги та загрози глобалізації.»

Про матеріал
Завдання проекту: Формування в учнів усвідомлення ролі економічних знань у складі загальної культури людини. Відпрацьовування вмінь практично застосовувати отримані економічні знання. Розвиток творчого мислення, формування власної точки зору і критичного ставлення до інформації. Виховання вміння працювати в колективі, здатності брати на себе відповідальність, відчувати себе членом команди. Виховання національної свідомості.
Перегляд файлу

Економіка , 11 клас

Дослідницький проект «Переваги та загрози глобалізації.»

Завдання проекту:

Формування в учнів усвідомлення ролі економічних знань у складі загальної культури людини.

Відпрацьовування вмінь практично застосовувати отримані економічні знання.

Розвиток творчого мислення, формування власної точки зору і критичного ставлення до інформації.

Виховання вміння працювати в колективі, здатності брати на себе відповідальність, відчувати себе членом команди.

Виховання національної свідомості.

     Методи: проблемний, частково-пошуковий, дослідницький.

     Форми роботи: бесіда, дискусія, ділова гра, практикум, консультація, семінар, круглий стіл.

     Термін виконання: довгостроковий.

Технологічна схема організації діяльності учасників проекту

І етап. Постановка мети.

1. Вступне слово вчителя, що має на меті пробудження інтересу до проблеми дослідження переваг та загроз глобалізації та бажання включитися в роботу над проектом.

     Важливо показати необхідність уміння економічно мислити й діяти в умовах економічних і соціальних перетворень в Україні.

2. Використання навчального мозкового штурму з метою деталізації проблеми й визначення загальних завдань дослідження, методики, знань і вмінь в екологічній сфері.

3. Чітке формулювання дослідницької проблеми.

4. Пропонування завдань групам.

Завдання 1. Зібрати інформацію по темі.

Завдання 2. Визначити основні переваги глобалізації.

Завдання 3. Визначити основні загрози глобалізації.

ІІ етап. Оформлення проекту

1. Консультація. Учитель пропонує учням пам’ятки, алгоритми організації самостійної роботи груп.

2. Самостійна робота груп. Складання плану роботи. Розподіл індивідуальних завдань.

3. Консультація вчителя. Коригування самостійної роботи учнів.

ІІІ етап. Узагальнення та систематизація знань

1. Семінар. Заслуховуються  повідомлення аналітичного характеру.

2. Консультація вчителя. Надання допомоги в коригувальній роботі

3. Творча майстерня. Ухвалення колективного рішення за результатами дослідження екологічної грамотності населення. Оформлення звіту.

ІV. Презентція

1. Учитель готує журі (експертів), вибирає форму презентації.

2. Учні представляють творчі звіти груп, проводиться оцінювання.

 

 

docx
До підручника
Економіка (профільний рівень) 11 клас (Крупська Л. П., Тимченко І.Є., Чорна Т. І.)
Додано
11 лютого
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку