Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми
Номер слайду 2
Мета уроку: формувати вміння розв’язувати складенні задачі, актуалізувати вміння обчислювати значення виразів на дві та більше дій, розуміння понять простої та складеної задач; вчити складати задачі на знаходження суми; розвивати увагу, мислення, вміння порівнювати математичні вирази, обчислювати значення виразів за діями; закріплювати знання правил знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання; виховувати активність та вміння оцінювати свою працю та своїх друзів.
Номер слайду 3
7 грудня Класна робота
Номер слайду 4
Хвилинка мислення 2+3 3+4 4+5 ? + ?
Номер слайду 5
Хвилинка каліграфії Запиши число, яке має 2дес. 6од.
Номер слайду 6
Знаходження суми та різниці цифр числа1. Знайти суму чисел - це поставити … 2 ? 62. Знайти різницю чисел – це …… 6 ? 2
Номер слайду 7
Фізкультхвилинка
Номер слайду 8
Розпізнання простих задач і складеної1. В кошику було 3 груші та 8 яблук. Скільки фруктів у кошику? 2. В кошику було 11яблук та груш, з 5 фруктів зварили компот. Скільки фруктів залишилося?
Номер слайду 9
Продовж речення Складена задача складається з ? задач.
Номер слайду 10
Робота над складеною задачою На столі в кошику було 3 груші та 8 яблук. З 5 фруктів зварили компот. Скільки фруктів залишилося?
Робота над виразами. Визначення порядку виконання дій ( с. 52 №4)Перевірити правильніть порядку виконання дій та обчислення48 − (8 + 6) − (70 − 50) = 108+6 =70 – 50 =48 – 14 =34 – 20 =
Номер слайду 14
Підсумок уроку. В математиці існують прості та ? задачі. Складенні задачі складаються з ? дій. Щоб знайти суму чисел, потрібно ?Щоб знайти різницю, потрібно ?