Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми

Про матеріал
Розробка уроку у вигляді презентації, що робить урок для дітей цікавішим. Допомагає розуміти поняття простої та складеної задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми

Номер слайду 2

Мета уроку: формувати вміння розв’язувати складенні задачі, актуалізувати вміння обчислювати значення виразів на дві та більше дій, розуміння понять простої та складеної задач; вчити складати задачі на знаходження суми; розвивати увагу, мислення, вміння порівнювати математичні вирази, обчислювати значення виразів за діями; закріплювати знання правил знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання; виховувати активність та вміння оцінювати свою працю та своїх друзів.

Номер слайду 3

7 грудня Класна робота

Номер слайду 4

Хвилинка мислення 2+3 3+4 4+5 ? + ?

Номер слайду 5

Хвилинка каліграфії Запиши число, яке має 2дес. 6од.

Номер слайду 6

Знаходження суми та різниці цифр числа1. Знайти суму чисел - це поставити … 2 ? 62. Знайти різницю чисел – це …… 6 ? 2

Номер слайду 7

Фізкультхвилинка

Номер слайду 8

Розпізнання простих задач і складеної1. В кошику було 3 груші та 8 яблук. Скільки фруктів у кошику? 2. В кошику було 11яблук та груш, з 5 фруктів зварили компот. Скільки фруктів залишилося?

Номер слайду 9

Продовж речення Складена задача складається з ? задач.

Номер слайду 10

Робота над складеною задачою На столі в кошику було 3 груші та 8 яблук. З 5 фруктів зварили компот. Скільки фруктів залишилося?

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка

Номер слайду 12

Порівнювання виразів зручним способом (с. 52 № 5) 48 + 5 ? 48 + 9 81 – 4 ? 81 – 7 76 – 3 ? 76 – 5 37 + 52 ? 35 + 52 26 – 7 ? 23 – 7 45 + 44 ? 45 – 44

Номер слайду 13

Робота над виразами. Визначення порядку виконання дій ( с. 52 №4)Перевірити правильніть порядку виконання дій та обчислення48 − (8 + 6) − (70 − 50) = 108+6 =70 – 50 =48 – 14 =34 – 20 =

Номер слайду 14

Підсумок уроку. В математиці існують прості та ? задачі. Складенні задачі складаються з ? дій. Щоб знайти суму чисел, потрібно ?Щоб знайти різницю, потрібно ?

Номер слайду 15

Додаткові тренувальні завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
22 липня 2023
Переглядів
1223
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку