20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Досвід по проблемі «Розвиток творчих здібностей засобами естетичного виховання»

Про матеріал
Працюючи над розвитком творчих здібностей потрібно вміло керувати емоціями школярів, формувати їх смаки, потреби, вміння самому створювати прекрасне. Творчі здібності учнів ми намагаємось розвивати різними засобами, формами естетичного виховання. Звичайно, це заняття на гуртках, участі в розважально-пізнавальних програмах, оглядах художньої самодіяльності, масових заходах
Перегляд файлу

Путильська районна адміністрація

Відділ освіти

Селятинська ЗОШ І-ІІІ ст..

ПЦДЮТ

 

 

 

Досвід по проблемі

«Розвиток творчих здібностей засобами естетичного виховання»

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник гуртка

«Пластилінова скульптура»

Рогозняк В.Т.

 

 

 

 

 

 

 

 

Мистецтво володіє різноманітністю жанрів і видів, що відповідає багатству і різномаїттю життя. Суттєвим показником розвитку естетичних ставлень школярів є сформованість їхніх естетичних почуттів.

Працюючи над розвитком творчих здібностей  потрібно вміло керувати емоціями школярів, формувати їх смаки, потреби, вміння самому створювати прекрасне.

Творчі здібності учнів ми намагаємось розвивати різними засобами, формами естетичного виховання. Звичайно, це заняття на гуртках, участі в розважально-пізнавальних програмах, оглядах художньої самодіяльності, масових заходах школи. Цікавими для дітей є конкурсні програми "Маленька україночка", "Весняночка-паняночка", "Суперкозак року". Діти, які мають нахил до хореографії, співу, художнього читання беруть участь у конкурсній програмі "Селятинська зіронька". З різних сторін діти можуть розкрити свої здібності під час конкурсно-розважальних ігор "Чудова сімка", "Хрестики-нолики", "Подорож в казкові краї", "Показуха".

Звичайно, дітей які хочуть і можуть творчо себе проявити, ми залучаємо до участі в тематичних поетичних лінійках, в оформленні виставок, вернісажів малюнку, виробів з природнього матеріалу тощо.

Працюючи в напрямку естетичного виховання дітей   виникла необхідність створити так звану студію "Веселка". В студії займаються чотири групи: це наші актори, юні художники, танцювальна група і ляльковий театр "Метелик". Студія має певні здобутки. Гуртківці  Галиця Марічка, Корня Олександра , Думітрян Едуарда мають призові місця в районних та обласних творчих конкурсах.  В районному конкурсі "Перлини гір" зайняла призове II місце Леферович Мар’яна. А в районному огляді художньої самодіяльності наш колектив зайняв II місце серед середніх шкіл району. Кілька років підряд гурток хореографії займає призові місця в різних фестивалях ,конкурсах.

Заняття студії проводяться після уроків раз в тиждень (кожна група має свій день). Діти вчаться працювати над собою, вміло триматися на сцені, декламувати, по мірі можливості даємо елементарні знання і навички по образотворчому мистецтву, хореографії, акторській майстерності. Стараємось використати активні форми роботи, практичні заняття.

Особливо хочеться відмітити роботу лялькового театру "Метелик", який веде вчитель початкових класів Штефура Тетяна Василівна. Група створена в 1999 році. Ляльки шиють, виготовляють самі, з оформленням декорацій, сцени допомагають юні художники. Минулого року діти показали цікаву інтерпретацію казки "Коза-дереза". Виставу побачили всі учні школи, діти дитячого садочку. Цього року студійці готують виставу "Пан Коцький".

Гурток образотворчого мистецтва вже кілька років підпорядковується Путильському районному центру юнацької творчості. В цьому році гурток перейменовано – «Пластилінова скульптура». Доробки студійців розміщені в районному центрі та в актовій залі школи. Гуртківці надають практичну допомогу шкільному театру ,при оформленні загальношкільних свят, різних заходах сільського будинку культури.

Творчий звіт мистецької студії «Веселка»

/Звучить фонограма мелодії із пісні "Вернісаж" /

Виходять двоє ведучих/

1.Привіт! Правда,чудова ця фраза?

2. Привіт!Вона зближує з вами одразу!

І.Сьогодні,гадаю. якраз буде вчасно -

Щоб був у вас дійсно чудовий настрій!

2. Упоравшись з ділом

хіба не варто,

зустрітися з танцем,піснею,жартом.

1..Отже , шановні друзі,ми запрошуємо вас на екскурсію...

2.Екскурсія незвичайна...екскурсія на :

Разом: ВЕРНІСАЖ!

І,Залами нашого вернісажу поведуть екскурсоводи:

2.Чудова дівчина Марічка.

1.1 не менш привітний Олексій!

2.На Вернісажі ви познайомитесь з роботами мистецької студії "Веселка". І.Це образотворче мистецтво.

2. Хореографія.

1.Ляльковий театру «Метелик»

2.Театр моди "Мальвіна" .

1. Екокоманда «Джерело»

Отже,зверніть увагу на роботи наших студійців.

1.Гарно володіє кольором Галиця Марічка

2.Творчо працює Жмурик Вікторія.

1.Є певні здобутки у чотирикласника Маршавки Дениса.

 2.Веселим настроєм віє від робіт Василикчук Яни

І.Чудові краєвиди зображує Барчук Оксана

2.Гарний фантазер Рогозняк Михайло.

1.Цікаво використаний природній матеріал студійців

/огляд    робіт образотворчого мистецтва/

2.Переходило до іншої зали: актової

/перехід і розміщення в актовій залі,протягом цього часу звучить мелодія «Вернісажу»/

1. Ми знову з вами .

2. Продовжуємо екскурсію.

1. Наша мистецька студія виникла недавно.

2.Але є вже певні здобутки.

1 .Знайомтесь - призер різноманітних обласних, всеукраїнських фестивалів,конкурсів ЛІцкан Едуард .

2.Пісня "Привіт" слова і музика Юрія Бабія .

1. А тепер познайомтесь з нашими здобутками по хореографії.

2.Група ритмічного танцю «Пеппі», композиція «Прошу тебе».

(виступ групи)

І.Барбі- чудова дівчинка.

2.А Барбі-Яринка ще краща!

1 .Танцювальна композиція «Барбі-Яринка».

2.Огляд хореографії продовжується.

2.Наша екскурсія триває .

1.Кажуть дцо сміх продовжує життя.

2.То ж смійтесь на здоров’я!Для вас виконає народну гумореску дипломант районної фестивалю-конкурсу "Перлини гір",переможець Побласного етапу Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості "Знай і люби свій край" Тимофійчук Сергій .

/виступ з гуморескою/

1.Переходимо до іншої зали. Вже традицією в школі стали різні конкурси: на кращий малюнок , кращу зачіску, оригінальний, костюм тощо.

2.Так виник театр шкільної моди "Мальвіна»

/звучить фонограма,по черзі виходять учні, демонструючи одяг/

(Голос за сценою)

1 .Що носять діти в цьому сезоні?

В чому вони почуваються краще на фізкультурі?

Червоні,жовті,сині кольори чудово поєднуються на фоні спортивного залу

2. Пропонуємо вам види шкільної форми звичайних учнів, їх чудово доповнюють різноманітні аксесуари.

3. Свято,свято...В цьому одязі ви відчуєте себе королевами любого свята. 4.1 звичайно. який школяр не мріє про круту дискотеку.

В такому прикиді ви будете готові до любих пригод.

І.Якби не казка,хто б і знав Що стільки є чудес на світі .

2.І хто б завісу відкривав ,

У світ де грають діти!

Разом: Ляльковий театр "Метелик"

/уривок лялькової вистави/

1. Ми займаємося не тільки мистецтвом

2.Нас дуже турбують екологічні проблеми.

1. Слідуюча зала: «Екологічна»!

2,До вашої уваги уривок із виступу екологічної агітбригади.

Разом:Призер районного конкурсу екобригад-екокоманда «Джерело»!

(виступ агітбригади)

1.Шановні друзі!

Наша екскурсія по Вернісажу підходить до кінця,

2.Ми дякуємо вам за ваше терпіння і увагу.

На завершення пропонуємо вашій увазі композицію «Країна Мрій»

1. А ми з вами прощаємось. Разом: До побачення! До зустрічі!

(фінальна композиція)

 

 

 

docx
Додано
15 травня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку