Опис досвіду роботи вчителя математики

Про матеріал

Проблемна тема: Пошук математично-обдарованих учнів та стимулювання їх роботи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

вчитель математики Басараба Марія Михайлівна

Номер слайду 2

КРЕДО: В житті слід пам’ятати дві важливі речі: завжди самовдосконалюватись та ніколи не зупинятись на досягнутому!

Номер слайду 3

Проблемна тема: Пошук математично-обдарованих учнів та стимулювання їх роботи

Номер слайду 4

Актуальність теми: В даний час спостерігається підвищений інтерес до проблеми обдарованості, до проблем виявлення, навчання і розвитку обдарованих дітей і, відповідно, до проблем підготовки педагогів для роботи з ними.

Номер слайду 5

Шляхи реалізації: уроки математики позакласні заходи

Номер слайду 6

Уроки математики

Номер слайду 7

Кожна людина – особистість, яка потребує індивідуального підходу…

Номер слайду 8

 З самого початку, наші взаємини з гімназистами побудувались на взаємодовірі. Приємним є той факт, що я можу покластись на своїх вихованців і бути впевненою, що совісно віднесуться до тієї роботи, яку їм довірила. Таким чином, змогла впровадити у свою діяльності самооцінення.

Номер слайду 9

Зразок оцінювання учня на уроці

Номер слайду 10

Інтерактивні форми на уроках математики аналіз конкретних проблем ланцюжок незакінчене речення “мозковий штурм” мікрофон дибати дискусія

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Форми роботи в трійці в парах колективна в групах індивідуальна

Номер слайду 15

Робота в парах Малюнок на координатній площині

Номер слайду 16

З метою розвитку логічного мислення учня, готую додаткові завдання.

Номер слайду 17

Магічний квадрат

Номер слайду 18

4 9 2 3 5 7 8 1 6

Номер слайду 19

7 12 1 14 2 13 8 11 16 3 10 5 9 6 15 4

Номер слайду 20

Створення пробленої ситуації Алгебра 1. 112-92= 2. (x-y)2-(x+y)2 = 3. (x−3)⋅(x−3) =

Номер слайду 21

Створення пробленої ситуації Геометрія Чи можна побудувати трикутник за трьома сторонами з довжиною: 4см, 6см та 12см?

Номер слайду 22

Сума довжин двох будь-яких сторін трикутника завжди перевищує довжину третьої сторони. Це є нерівність трикутника або аксіома трикутника

Номер слайду 23

Завдання на виявлення Числа Пі

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Чи паралельні прямі?

Номер слайду 31

Чи паралельні прямі?

Номер слайду 32

Чи паралельні прямі?

Номер слайду 33

Розвиток спостережливості

Номер слайду 34

Розвиток спостережливості 11 сов 11 моржів 4 тигра 9 коней

Номер слайду 35

Розвиток уяви

Номер слайду 36

«Тематичні уроки» до «Дня сільської жінки» - повторення теорії до тих геометричних фігур, які найчастіше складають орнамент української жіночої вишиванки…

Номер слайду 37

Магічний квадрат

Номер слайду 38

Робота в групах

Номер слайду 39

Проект «Мультилінгвальна освіта в Україні» став чудовою нагодою для того, щоб я реалізувала свої ідеї та дала більше знань своїм учням задля їхнього майбутнього.

Номер слайду 40

Багатомовність у спілкуванні – це перспективність, конкурентно-спроможність, виклик сьогодення. Ось моя основна мотивація для того, щоб впровадити мультилінгвальну освіту в особисту практику педагога.

Номер слайду 41

Математичний словник (знайти відповідність)

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Позакласна робота науково-дослідницька робота хвилини та години цікавої математики учнівські проекти конкурси, турніри, вікторини… круглі столи олімпіади предметні тижні

Номер слайду 44

Олімпіада виховує сумлінне ставлення до навчання створює умови для вияву здорової конкуренції допомагає учням випробувати свої знання дає оцінку учнівських знань

Номер слайду 45

Математична олімпіада

Номер слайду 46

Хвилини та години цікавої математики

Номер слайду 47

Бій “Великих” математиків

Номер слайду 48

Турнір юних математиків

Номер слайду 49

Особиста першість з шашок

Номер слайду 50

Круглі столи

Номер слайду 51

Науково-дослідницька робота

Номер слайду 52

Учні навчаються формувати й обстоювати власну думку брати участь у наукових дискусіях захищати свої ідеї працювати з науковою літературою шукати і реферувати інформацію по-новому поглянути на власну інтелектуальну діяльність

Номер слайду 53

Складання макету змісту науково-дослідницької роботи

Номер слайду 54

Номер слайду 55

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
14 серпня 2020
Переглядів
581
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку