Досвід роботи з дистанційного навчання

Про матеріал
Як знайти та застосувати ті інструменти, які дозволять учням займатися онлайн.
Перегляд файлу

Я працюю в СЗШ № 68 у 3-А класі. З появою «дистанційки» виникло багато непорозумінь та проблем. Не всі були готові працювти на «відстані». Та ми все подолали. Тому метою мого досвіду можна назвати процес організації ефективності побудови навчального середовища та його застосування у навчальному процесі за дистанційною формою навчання за допомогою різних додатків та інтернет-ресурсів.

Переді мною постало завдання знайти та застосувати  ті інструменти, які дозволять моїм учням займатися онлайн.

 Перший час дітям потрібна була допомога, щоб адаптуватися до такої форми роботи. Це потребує спільних зусиль як школи, так і батьків. Щоб полегшити цей процес, я приготувала інструкції та рекомендації для батьків і дітей до завдань, які були розміщені на сайті школи.

 Одне з правил нашої школи, на яке погоджуються батьки під час вступу, - процес навчання завжди тристоронній, і кожна зі сторін докладає максимум зусиль для того, щоб процес відбувся. І якщо хоч одна зі сторін починає випадати, результату не буде. Тому це завжди спільна тристороння робота. Без батьків нічого не вийде. Так що розраховуємо на них. Із 25 учнів класу забезпечили онлайн навчання 19 учням. Нажаль…

                                                       Наші правила.

  1. Один клас — одна платформа.(Весь клас підключиться до платформи ZOOM)
  2. Домовилися, що кожен учень за кілька хвилин до уроку перевіряє справність та рівень зарядки гаджета.
  3. Проговорили, коли учні можуть вмикати та вимикати свої мікрофони
  4. Домовилися про «Правило піднятої руки»
  5. Домовилися, щоб під час уроку в дітей стояла на столі склянка чи пляшечка з водою.
  6. Заздалегідь продумати вид «заднього» плану.

 

Мною було створено групу класу у додатку-месенджері Viber, де саме учні, а не їх батьки, могли б спілкуватися як і з вчителем, так і один з одним, подібно до того, як працювали у звичайному режимі в школі. Саме на використання цього додатка погодилися батьки у зв’язку з технічними можливостями всіх учасників.А ще на цей додаток учні відправляли виконані письмові домашні роботи. Я їх перевіряла, та оціновала відповідними  «смайликами»(Взяла з просторів інтернету)

 

 

.

 

 

C:\Users\Zver\Desktop\НУШ\3 клас\поробки\наліпки\FB_IMG_1605794721189.jpg

Але одного пояснення вчителя не завжди достатньо для ознайомлення з матеріалом. У класі на допомогу вчителю приходить наочність. Як же можна було використати її тут? Для цього я створювала презентації, або знаходила різні навчальні мультфільми, відео-уроки на сайті www.youtube.com

Займалися ми відповідно до розкладу занять, щоб не порушувати звичайним режим роботи учня, який є дуже важливою умовою гарного розвитку дитини початкової школи.

Заздалегідь на сайті школи було опубліковано розклад занять для всіх учнів. Свою роботу ми розпочинали о 9-00. Проводили онлайн 3-4 уроки з 20 –хв. перервою.

 

 

 

 

                                                Розклад уроків

                                                Понеділок

  1. ЯДС. Починали з ранкового кола. Віталися. Досліджували погоду. Відправлялися у подорож до Львівщини.
  2. Математика. Відправилися в країну  задач. Відвідали «Магазин морозива»

3.Укрмова. Малювали веселку, досліджуючи слова – 

    прикметники. Придумували казку , де всі кольори помінялися

     місцями.

 

                                         Вівторок

  1. ЯДС. Після ранкових вітань відправилися до заочної подорожі до різдвяного ярмарку у Львові.
  2. Математика. Досліджували задачі
  3. Укрмова. Працювали по темі прикметник та створювали незвичайний дощ з якихось предметів

 

                                                   Середа

1.ЯДС. Мандрували Олеським замком за допомоги чудового відео уроку.

2. Математика. Корисно чи шкідливо? Досліджували задачі , використовуючи фрукти.

3.Англійська мова.

 

                                                     Четвер

  1. ЯДС. Мандрували вулицями Львова(онлайн) з заходом до шоколадної – майстерні.
  2. Англійська мова
  3. Урок музичного мистецтва ( Співали, малювали, гралися)
  4. Фізкультура ( веселі відеоруханки)

 

                                                       П’ятниця

 Опанували метод «блогера», коли вони зачитували текст для перевірки техніки читання, ділились досвідом як вони відпрацьовують трудові навички при прибиранні свого робочого місця, кімнати. І в завершені тижня всі були запрошені на чашку чаю

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Zver\Desktop\20210120_090734.jpg

 

Мої зайченята - нушенята  на платформі   ZOOM

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
7 жовтня 2021
Переглядів
2363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку