Я працюю в СЗШ № 68 у 3-А класі. З появою «дистанційки» виникло багато непорозумінь та проблем. Не всі були готові працювти на «відстані». Та ми все подолали. Тому метою мого досвіду можна назвати процес організації ефективності побудови навчального середовища та його застосування у навчальному процесі за дистанційною формою навчання за допомогою різних додатків та інтернет-ресурсів.
Переді мною постало завдання знайти та застосувати ті інструменти, які дозволять моїм учням займатися онлайн.
Перший час дітям потрібна була допомога, щоб адаптуватися до такої форми роботи. Це потребує спільних зусиль як школи, так і батьків. Щоб полегшити цей процес, я приготувала інструкції та рекомендації для батьків і дітей до завдань, які були розміщені на сайті школи.
Одне з правил нашої школи, на яке погоджуються батьки під час вступу, - процес навчання завжди тристоронній, і кожна зі сторін докладає максимум зусиль для того, щоб процес відбувся. І якщо хоч одна зі сторін починає випадати, результату не буде. Тому це завжди спільна тристороння робота. Без батьків нічого не вийде. Так що розраховуємо на них. Із 25 учнів класу забезпечили онлайн навчання 19 учням. Нажаль…
Наші правила.
Мною було створено групу класу у додатку-месенджері Viber, де саме учні, а не їх батьки, могли б спілкуватися як і з вчителем, так і один з одним, подібно до того, як працювали у звичайному режимі в школі. Саме на використання цього додатка погодилися батьки у зв’язку з технічними можливостями всіх учасників.А ще на цей додаток учні відправляли виконані письмові домашні роботи. Я їх перевіряла, та оціновала відповідними «смайликами»(Взяла з просторів інтернету)
.
Але одного пояснення вчителя не завжди достатньо для ознайомлення з матеріалом. У класі на допомогу вчителю приходить наочність. Як же можна було використати її тут? Для цього я створювала презентації, або знаходила різні навчальні мультфільми, відео-уроки на сайті www.youtube.com
Займалися ми відповідно до розкладу занять, щоб не порушувати звичайним режим роботи учня, який є дуже важливою умовою гарного розвитку дитини початкової школи.
Заздалегідь на сайті школи було опубліковано розклад занять для всіх учнів. Свою роботу ми розпочинали о 9-00. Проводили онлайн 3-4 уроки з 20 –хв. перервою.
Розклад уроків
Понеділок
3.Укрмова. Малювали веселку, досліджуючи слова –
прикметники. Придумували казку , де всі кольори помінялися
місцями.
Вівторок
Середа
1.ЯДС. Мандрували Олеським замком за допомоги чудового відео уроку.
2. Математика. Корисно чи шкідливо? Досліджували задачі , використовуючи фрукти.
3.Англійська мова.
Четвер
П’ятниця
Опанували метод «блогера», коли вони зачитували текст для перевірки техніки читання, ділились досвідом як вони відпрацьовують трудові навички при прибиранні свого робочого місця, кімнати. І в завершені тижня всі були запрошені на чашку чаю
Мої зайченята - нушенята на платформі ZOOM