Презентація "Друга світова війна в європейській поезії"

Про матеріал

Презентація до уроку "Друга світова війна в європейській поезії. К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист з полону». А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». Булат Окуджава «До побачення, хлопчики»".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Друга світова війна в європейській поезії. К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист з полону». А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». Булат Окуджава «До побачення, хлопчики». Вікторія Вікторівна Єгорова. Війна, війна!І знов криваві ріки!І грім гармат,і шаблі дзвін. Могили,сироти,калікиІ сум покинутих руїн. Олександр Олесь

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Технологічна картка. Шановні семикласники!Для створення пантбуку Вам потрібно згуртовано попрацювати з текстовим матеріалом та додатками, а саме: Опрацювати біографію письменника, виділивши головне (підручник, додатки ).2. Підготувати виразне читання поезії (підручник, відео).3. Зробити ідейно-художній аналіз поезії за планом (дивись зразок).4. Оформити пантбук, дібравши вдалі кольори та ілюстрації.5. Підготувати презентацію пантбуку, а саме: виразно прочитати вірш, ознайомити присутніх з його аналізом;пояснити дібрані кольори, малюнки, ілюстрації; виразити власне ставлення до поезії.6. Оцінити роботу один одного. Рекомендую розподілити роботу між усіма учнями у групі, працювати дружно та доброзичливо! Бажаю успіхів!Аналіз ліричного твору здійснюйте за таким алгоритмом, визначаючи:1. Настрій, яким пройнята поезія (веселий, сумний, спокійний, бадьорий, оптимістичний).2. Тему (мотив), ідею.3. Жанри лірики (вірш, поезія, пісня, балада).4. Поетичні образи та картини.5. Тропи (епітети, порівняння, метафора).зразок розбору ліричного твору для 7-го класу. Вечірня година. Уже скотилось із неба сонце,Заглянув місяць в моє віконце. Вже засвітились у небі зорі,Усе заснуло, заснуло й горе. Вийду в садочок та погуляю,При місяченьку та й заспіваю. Як же тут гарно, як же тут тихо,В таку годину забудеш лихо!Кругом садочки, біленькі хати,І соловейка в гаю чувати. Ой, чи так красно в якій країні,Як тут, на нашій рідній Волині!Ніч обгорнула біленькі хати,Немов маленьких діточок мати,Вітрець весняний тихенько дише,Немов діток тих до сну колише (Леся Українка). Настрій: веселий, бадьорий. Тема: зображення краси українського села в місячну, зоряну ніч.Ідея: уславлення рідного краю – Волині, краса якого – неповторна. Жанр лірики: вірш; вид лірики: пейзажна. Поетичні образи та картини: у вірші постають картини українського села з білими хатками, пишними садками. Дані картини вимальовуються за допомогою поетичних зорових образів сонця, місяця, зір, слухових – соловейка, вітру. Тропи: біленькі хатки, рідна Волинь, вітрець весняний; порівняння: «Ніч обгорнула біленькі хати, немов маленьких діточок мати»; метафора: сонце скотилось, заглянув місяць, заснуло горе, вітрець дише.

Номер слайду 5

“Моя трибуна”Що нового я дізнався на цьому уроці про поезію Другої світової війни?Який із поетичних творів справив на мене найбільше враження? Чому?Чому війна може навчити людину?

Номер слайду 6

Домашнє завдання1. Прочитати повість В. Бикова «Альпійська балада» - середній рівень2. Скласти сенкан до слова «Мир» - достатній рівень3. Підготувати повідомлення про В. Бикова – високий рівень

pptx
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
5207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку