Друкована основа для звіту практичної роботи №1 7 клас хімія.

Про матеріал
Цей навчальний рік школи Харківської області вчились виключно онлайн. Це певний виклик для викладачів предметів природничого профілю, бо виконання практичних робіт учнями дуже ускладнено, особливо у воєнний час. Найважче з учнями 7 класів, яких вчитель хімії баче вперше лише на екрані під час уроків в режимі відеозустрічі.На цих уроках я намагалась максимально продемонструвати учням і хімічне обладнання, і прийоми роботи з ним і досліди з метою заохотити їх виконувати завдання практичних робіт вдома, використовуючи наявний в кожного посуд, обладнання, речовини. То ж пропоную бланк звіту до практичної роботи №1 7 класу.
Перегляд файлу

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА №1

Тема: Правила техніки безпеки при роботі в хімічному кабінеті. Правила поводження з лабораторним посудом та обладнанням. Будова полум’я.

Мета: закріпити знання правил техніки безпеки при роботі в хімічному кабінеті. Навчитися працювати з лабораторним посудом, штативом та нагрівальним приладом, вивчити їх будову та призначення їх складових частин.

Обладнання : _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

Теоретична частина

Для кожного з наведених нижче тверджень виберіть правильне (чи правильні) продовження й підкресліть  їх.

 

  1. Входити до кабінету хімії можна: а)з дозволу учителя; б) без дозволу; в) з дозволу лаборанта.
  2. Під час роботи на робочому столі може знаходитися: а)портфель; б)верхній одяг; в) підручник таа зошит; г)бутерброд; д) письмове приладдя.
  3. Під час роботи можна використовувати лише реактиви в склянках: а) без етикеток; б) з етикеткою, де написана формула чи назва речовини.
  4. Залишки реактивів а) можна висипати назад в банки, з яких вони були взяті; б)не можна виливати назал в банки чи склянки; в) треба віддати лаборанту; г)можна злити чи зсипати в одну банку разом.
  5. При нагріванні пробірку треба а) тримати пробіркотримачем; б) тримати руками; в) направляти отвором на товариша; г) направляти отвором в сторону від усих.
  6. На смак а) можна пробувати всі речовини; б) не можна пробувати нічого; в) можна пробувати деякі речовини.
  7. Після закінчення роботи а)залишити все як є; б) треба прибрати робоче місце в) вимити руки

 

Практична частина

1.Поводження з лабораторним посудом.

Вкажіть призначення лабораторного посуду. Намалюйте його.                                        Малюнок 1

 

Мірный стакан призначений для

___________________________________

 

Пробірка призначена для

_______________________________

 

 

Колба конічна призначена для

_____________________________________

 

 

Порцелянова чашка потрібна для

____________________________

 

 

Висновок:    Як треба працювати з скляним посудом?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

2. Поводження з лабораторним штативом.

Малюнок 2

Складові лабораторного штатива

Призначення складових частин штатива (Допишіть речення)

Намалюйте лабораторний штатив, як зображено в підручнику. Позначте цифрами на малюнку його частини, як вони пронумеровані в другій колонці цієї таблиці.

1 Підставка

Підставка має велику площу та зроблена з чавуна, щоб

 

 

2 Стрижень

Стрижень потрібен для

 

 

3 Муфта

Муфта потрібна для

 

 

4 Лапка

Лапка призначена для

 

 

5 Кільце

Кільце потрібно для

 

 

6 Гвинти

Гвинти треба закрутити так, щоб пробірка не

 

 

 

Щоб вийняти пробірку з лапки, треба

 

 

 

3.Робота з нагрівальним приладом

Малюнок3. Нагрівальний прилад

Складові нагрівального приладу

Будова полум’я

Запаліть свічку, впевніться, що полум’я виглядає так:

Висновки

(Допишіть речення)

Правила роботи в хімічному кабінеті. Лабораторний посуд і обладнання -  Хімія. 7 клас. ПопельПравила роботи в хімічному кабінеті. Лабораторний посуд і обладнання -  Хімія. 7 клас. ПопельF:\мои документы\МАМА\Мой класс\Первый урок\image016.jpg

Позначте цифрами на малюнку 3 складові найпростішого нагрівального приладу, який на ньому зображено:

1-

 

2-

 

3-

 

 

Правила роботи в хімічному кабінеті. Лабораторний посуд і обладнання -  Хімія. 7 клас. ПопельПравила роботи в хімічному кабінеті. Лабораторний посуд і обладнання -  Хімія. 7 клас. ПопельF:\мои документы\МАМА\Мой класс\Первый урок\image017.jpg

Щоб запалити пальник треба ________ __________

________________________

 

Найгарячіша частина полум’я   _______________

 

Щоб загасити полум я треба _______________________

_______________________

_______________________

 

 

 

Загальний висновок роботи: (чого ти навчив(-ла)ся підчас виконання роботи? Що зрозумів(-ла)?)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Підгірна Алла Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 червня 2023
Переглядів
442
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку