Етапи уроку |
Види роботи |
Очікувані результати |
Наскрізні змістові лінії та компетентності |
Час |
Цілепокладання та формування позитивної мотивації |
Проблемне питання: що потрібно людині, щоб не зупинятися перед випробуваннями? |
Визначення мети та завдань, мотивація учнів |
Соціальна та громадянська компетентності |
5 |
Інвентаризація теоретичних знань |
З поданого тексту виділити основні риси особистості Р.Кіплінга. Виставка «Поличка з книгами письменника.» |
Актуалізація знань, активізація діяльності |
Математична компетентність (вміння на підставі прочитаного виокремлювати головну та другорядну інформацію) |
10 |
Засвоєння знань, удосконалення вмінь і навичок |
Пошуково-дослідницька робота (порівняння тексту оригіналу з перекладом), робота в групах (складання кодексу честі справжніх джентльменів) |
Творчий підхід до інтерпретації змісту тексту |
Спілкування державною мовою, Спілкування іноземними мовами |
20 |
Експертиза навчальних досягнень |
Формувальне оцінювання, самооцінювання |
Розвиток критичного мислення, самоконтролю |
Уміння вчитися самостійно |
5 |
Перспективна проекція знань на життя |
Робота із сайтом (перегляд відео) https://www.youtube.com/watch?v=PdR0Bwbg1Ng&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=13
|
Медійна грамотність |
Культурна компетентність, навчання впродовж життя |
5 |