Складіть речення, що відповідають поданим схемам1. […]:[причина]2. […]:[пояснення]3. […]:[доповнення]
Номер слайду 3
Завершіть народні прислів’я, скориставшись матеріалом довідки. Запишіть їх.1. Рідна мова – не полова: …2. Добре бідному: …3. Добре найнявся: …4. Така господиня: …. Довідка:…на три городи – одна диня; …її за вітром не розвієш; …од багатства голова не болить; …дають рано води, а ввечері пити.
Номер слайду 4
Спишіть текст. Поставте пропущені розділові знаки. Накресліть схеми БСРЛегенда про червону руту. Давним-давно в одному з набігів в Україну чужинці забрали в полон на галеру подільського хлопця. Багато сліз виплакала його кохана бо знала що з галери не повертаються у каторжній роботі невільники забували Україну матір кохану. Таких безпам’ятних рабів навіть не заковували в кайдани знали що все одно не втечуть. Але не могла забути дівчина свого коханого. Коли відлітали у вирій журавлі вона просила їх відшукати у морі галеру і передати хлопцеві стебельце червоної рути. І коли юнак побачив ту квітку сталося чудо він згадав свій край рідних кохану. Напали тоді бранці на охорону захопили судно і полетіли до рідного берега мов на крилах. А на щоглі їхнього корабля тріпотіла рятівна квітка червоної рути.
Номер слайду 5
Вправа «Незакінчене речення».1. Я зрозумів(-ла)... 2. Найбільші труднощі в мене були... 3. Я не знав(-ла), тепер знаю... 4. Я не вмів(-ла), а тепер умію... 5. Сьогодні на уроці я запам’ятав(-ла)...
Номер слайду 6
Домашнє завдання1. Повторити теоретичний матеріал2. Виконати тестові завдання (класрум)