Екологічна казка "Знай, люби, бережи"

Про матеріал
МЕТА :ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ УЧНІВ ПРО ПРИРОДУ РІДНОГО КРАЮ,АКТИВІЗУВАТИ ЗНАННЯ УЧНІВ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ДБАЙЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ, ВИХОВУВАТИ ПОЧУТТЯ ПРИРОДИ ТА ЛЮБОВІ ДО РІДНОГО КРАЮ.РОЗВИВАТИ ЕКОЛОГІЧНУ КУЛЬТУРУ ТА ЕСТЕТИЧНИЙ СМАК. ПОПОВНИТИ СЛОВНИКОВИЙ ЗАПАС, РОЗВИВАТИ КОМУНІКАТИВНІ ЗДІБНОСТІ У ДІТЕЙ.
Перегляд файлу

 

 

                                     ЕКОЛОГІЧНА  КАЗКА

 

                       ТЕМА : « ЗНАЙ, ЛЮБИ, БЕРЕЖИ «                                                                     

МЕТА :ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ  УЧНІВ  ПРО  ПРИРОДУ  РІДНОГО  КРАЮ,АКТИВІЗУВАТИ  ЗНАННЯ  УЧНІВ  ПРО  НЕОБХІДНІСТЬ  ДБАЙЛИВОГО  СТАВЛЕННЯ  ДО ПРИРОДИ, ВИХОВУВАТИ  ПОЧУТТЯ ПРИРОДИ ТА ЛЮБОВІ  ДО  РІДНОГО КРАЮ.РОЗВИВАТИ  ЕКОЛОГІЧНУ КУЛЬТУРУ ТА ЕСТЕТИЧНИЙ  СМАК. ПОПОВНИТИ СЛОВНИКОВИЙ ЗАПАС, РОЗВИВАТИ  КОМУНІКАТИВНІ  ЗДІБНОСТІ  У ДІТЕЙ.

   Х І Д

(Звучить музика на мотив пісні «Занадився журавель» входить Еколог)

Еколог – Я – Еколог на Землі.Турбот повні мої дні.Що тут люди натворили,накидали,насмітили.І про це вам розкажу я.Я Еколог неспроста.Я і в будні, і в свята,і рослині ,і тварині,а часом також людині помагаю в небезпеці.Бо природа гине в нас на очах.Йде Еколог по горячих слідах,винуватців я знаходжу,словом,штрафом їм доводжу: Берегти природу треба.

Еколог – Добрий день,я Еколог,хочу подивитись,як живеться природі у вашому місті Кривому Розі.Як тут гарно,довкола лише дерева.

(Вибігають діти в костюмах дерев,співають пісню на мотив «Ой на горі жито» )

Діти дерева- Всюди то берізка,то ялинка,то черемха біла,то модрина,тут шипшина і малина,терен,глід і горобина виростають.Акація,ясень,ліс сосновий.Бузини і вільхи буйне море і повітря очищають.Й землю рідну прикрашають цілорічно.Тож садіть кущі й дерева,діти.В них краса і насолода.Більше нас – усім вам добре.Посадіть нас,бережіть нас!

Еколог- Цікаво було б познайомитися з вами ближче,розкажіть про себе дітям.

 

ЯЛИНКА –   Я –ялинка,голки маю,я повітря очищаю.

 Лікувальна,а в природі є барометром погоди.

СОСНА—Я – сосна золотокоса,я люблю високі гори.

 Звуся ще «перлина лісу,там де я повітря свіже.

ДУБ --  А я звуся просто дуб,до 100 років зелений чуб.

 Я живильної дам сили,я потрібний тим щасливий.

БЕРЕЗА – Я береза білокора,очищаю все довкола.

 З мене ліки і так звані давні грамоти берестяні.

ТОПОЛЯ – Я тополя – санітар,це найбільший в мене дар.

 Влітку в тінь я вас маню,сам бути не люблю.

ЛИПА – Я липа,мене звуть «цариця літа»,я медонос,а цвітом всіх

 лікую.

 Чотириста років живу я на світі,та люди не завжди мене                шанують.

КЛЕН – Я клен синоптик,з листячком різьбленим.

 Як емблема Канади я відомий,зустріну вас і фарбою і медом.

 І будівельник з мене дуже добрий.

ВЕРБА—А я верба,люблю я води сині,я в Україні символ  поетичний.

 У Шевченка була другом на чужині,я сповіщаю про Великдень пишний.

ЧЕРЕМХА – А я черемха пречудова,весною буйно зацвітаю.

 Летять на запах ніжний бджоли,та дуже люди вже ломають.

(із-за сцени чути голос. А кущам можно  (дерева разом)  

ДЕРЕВА –Просим.Просим.

(В костюмах входять кущі муз.»Ой на полі два дубки»)

КАЛИНА – Я, калина,оспівана в сотнях пісень,лікувальною силою відома серед людей.Я символ краси молодої дівчини, а ще кажуть, що без калини нема України.

ТЕРЕН—Я,терен колючий,вам смуток навію,а прийде весна,то цвітом мов снігом завію.

ГЛІД—А я глід,окраса краю в ярках,балках проживаю.Лікувальний,медоносний, прошу вас ласкаво в гості.

ШИПШИНА—Я,кущ шипшини,я комора вітаміні,проматир’ю тронди величаюсь.Шипів не бійтесь,ягодами сміло лікуйтесь,бо вони допомагають.

( Дерева і кущі разом )

-- Просимо людей дотримуватися певних правил поведінки з нами . Еколог – А тепер я хочу з вами пограти ,гра «Я ПОЧИНАЮ РЕЧЕНЯ, А ВИ ПРОДОВЖУЄТЕ»

-- У ЛІСІ – НЕ МОЖНА …! ГІЛОК НЕ ЛОМАТИ …! ДЕРЕВА – САДИТИ …! КУЩІ САДИТИ ….! ВОГНИЩА НЕ ЗАЛИШАТИ …! СМІТНИК ЗА СОБОЮ …! В ВОДОЙМИ ПЛЯШКИ ….!

Еколог – Ой, чую дуже знайому мелодию.

( Вибігають діти в костюмах квітів і танцюють танок під муз. «ВАЛЬС КВІТІВ»)

Еколог—Як ви чудово танцювали,а чому засумували.?

КВІТИ (разом)—ми лікарські.

 

КВІТИ – Надзвичайно корисні рослини,дуже потрібні людині.

 Але людина нас нищить ,не дбає, цілими оберемками з        корінням вириває.

Еколог – скажіть всім ,як вас звати,хай запом'ятають діти.

(КВІТИ називають свої імена: ІВАН-ЧАЙ,ЗВІРОБІЙ,КОНВАЛІЙ,МАТЕРИК)

(Виконують пісню «ГАЛЯ ПО САДОЧКУ ГУЛЯЛА»з рухами)

КВІТКА—Ми лікарські ,добрі рослини,ми приносимо користь людині.

 Без потреби нас не зривайте,бо нас мало запомьятайте.

-- Люди здавна нас шанували,на Купала в ранці збирали.

Образи квітчали у хаті і чаїв варили багато.Просимо усіх запам’ятати.

Із корінням нас не виривати.Стане дуже сумно на світі ,якщо зникнуть лікарські квіти.

(Прикладають пальчики до губ)

РАЗОМ –Ш – Ш – Ш.

1-КВІТКА –Хто сюди наближається?

2-КВІТКА—Може знову люди йдуть?

3-КВІТКА—Щоб рвати нас цілими оберегами.

4-КВІТКА—Щоб нас стало меньше і меньше.

Еколог—Справді наближається,хто це,мабуть туристи.

(Під муз.»ДЖЕНТЕЛЬМЕНЫ УДАЧИ» заходять 2-а туриста)

 

1-Й –Всё так чисто и красиво,тьфу-тьфу-тьфу ну прям брезгливо.

2-Й-А чтоб было всё окей Кокаколу ты допей,пусть лежит валяется.

 

1-Й-Поднять её ха-ха,никто не  напрягается.

2-Й-Сейчас деревья срубим и так весь загубим.

Костёр сделаем большой,шашлык будет вот-такой.

1-Й –Мы здесь мусор оставляем,никогда не убираем.

На экологию чихаем,никогда не унываем.

Еколог-А,ну  стійте,недотьопи,ви чому тут глас підняли?

 Насмітили,не прибрали,так робити не потрібно.

 Певні правила є в нас,вмійте природу любити.

 Охайно в поході ходити ходити.

1-Й-Вы кто такой,чтоб нам указывать

2-Й-Кто такой,чотб нам рассказывать.

Еколог-Я еколог природу охраняю,від таких як ви її оберігаю.

Подивиться ,що може трапитись з природою якщо її не берегти.

(ВІДЕО-ПРЕЗЕНТАЦІЯ «БЕРЕЖИ ПРИРОДУ»)

Еколог-Ну,що вам зрозуло?

1-Й-Да,мы всё поняли,тепер природу будем,защищать и охранять.

ВСІ ГЕРОЇ-Вмійте ж природу любити,кожній стеблині радіти.

КВІТИ-Цвіту  не вирви задаром

Кущі-Гілки не ломай задаром.

ДЕРЕВА-Оберігайте ж повсюди,шлях і стежину в гаї

 Все те окрасою буде нашого рідного краю.

(Еколог під музику «В мире животних» роздає пам’ятки)

 

 

ПЕДАГОГ- ПОДВЕДЁМ ИТОГ.ДЕТИ,ВЫ ВСЕ ПОНЯЛИ ,ЧТО ПРИРОДУ НАДО ЛЮБИТЬ И БЕРЕЧЬ,ДЕРЕВЬЯ НЕ СПИЛИВАТЬ,НА ПРИРОДЕ НЕ МУСОРИТЬ.ПРИРОДНЫЕ РЕСУРСЫ ЧЕЛОВЕК ИСПОЛЬЗУЕТ НА СВОЁ БЛАГО.С КАЖДЫМ ГОДОМ ВСЁ МЕНЬШЕ И МЕНЬШЕ ОСТАЁТ ПРИРОДНЫХ РЕСУРСОВ.ВЫ ПОДРАСТАЮЩЕЕ ПОКОЛЕНИЕ ОБЯЗАНЫ ПРИРОДУЛЮБИТЬ,ОХРАНЯТЬ И БЕРЕЧЬ.И КАК ГОВОРИЛ НАШ ЭКОЛОГ,КТО НЕ БУДЕТ ВЫПОЛНЯ ОПРЕДЕЛЁННЫЕ ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ С ПРИРОДОЙ ТОГО БУДУТ НАКАЗЫВАТЬ.БЕРЕГИТЕ ПРИРОДУ И БУДТЕ МИЛОСЕРДНЫ К НЕЙ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             КОНЕЦ

 

 

     РОБОТА ГУРТКА  «НАША  МОВА  СОЛОВ’ЇНА»

--------------------------------------------------------------------

 

                 ЕКОЛОГІЧНА   КАЗКА

 

 

           «ЗНАЙ ,ЛЮБИ, БЕРЕЖИ ! «

 

 

 

 КЕРІВНИК : Плосконос Т.В.

 

 

 

 

 

 

   ОКЗОШІ №7  2016 рік.

docx
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
1159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку