Екологічний проект як шлях до розвитку науково-дослідницької компетентності учнів

Про матеріал

Презентація містить матеріали до виступу на педагогічній раді з теми: "Екологічний проект як шлях до розвитку науково-дослідницької компетентності учнів".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель біології Скандинавської гімназії Боганець Н.П. Екологічний проект як шлях до розвитку науково-дослідницької компетентності учнів

Номер слайду 2

Актуальність екологічної освіти «…людство підійшло до порогу, за яким потрібні і нова моральність, і нові знання, новий менталітет, нова система цінностей». М. М. Моїсеєв

Номер слайду 3

Екологічна освіта знання екологічних проблем та способів їх вирішення; розвиток системи практичних вмінь по вивченню, оцінці, покращання стану довкілля; виховання ціннісних орієнтацій екологічного характеру; формування мотивів, звичок правильної поведінки та діяльності, здатності наукових та моральних суджень з екологічних питань; потяг до активної діяльності з охорони природи

Номер слайду 4

Метод проектів - це педагогічна технологія, у якій пошукова творча діяльність учнів є найбільш ефективною, у розв'язанні нових для них проблем

Номер слайду 5

Етапи проектної діяльності вироблення концепції, визначення цілей і задач проекту, визначення доступних і оптимальних ресурсів діяльності, створення плану, програми дослідження, організація діяльності з реалізації проекту, включаючи його осмислення і рефлексію результатів діяльності.

Номер слайду 6

Етапи дослідницької діяльності постановка проблеми, вивчення теорії, присвяченій даній проблематиці, підбір методик дослідження і практичне оволодіння ними, збір власного матеріалу, його аналіз і узагальнення, науковий коментар, власні висновки.

Номер слайду 7

До організації проекту висуваються такі вимоги: 1.Проект розробляється за ініціативи учнів. Тема проекту для всього класу одна, а шляхи її реалізації у кожній групі - різні. 2.Проект є значущим для найближчого та опосередкованого оточення учнів - однокласників, батьків, знайомих. 3.Робота над проектом є дослідницькою, моделює роботу в науковій лабораторії.

Номер слайду 8

До організації проекту висуваються такі вимоги:   4.Проект завжди педагогічно значущий, тобто учні набувають знань, будують стосунки, оволодівають необхідними способами мислення та дії. 5.Проект орієнтовано на вирішення конкретної проблеми, його результат має споживача.

Номер слайду 9

До організації проекту висуваються такі вимоги: 6.Проект повинен бути завчасно спланованим, сконструйованим, але разом з тим допускає гнучкість та зміни під час виконання.  7.Проект повинен бути реалістичним, орієнтованим на ресурси, які має у своєму розпорядженні заклад освіти.

Номер слайду 10

Результати : «Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого мені це потрібно та де й як я можу ці знання застосувати» Є. Полат

Номер слайду 11

Проект: Екологічна тропа: “Дуби Чубинського”

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Екологічний проект: “Обережно, амброзія!” Чи маєте ви алергічні реакції на пилок амброзії полинолистої ?

Номер слайду 17

Які засоби боротьби з алергенними рослинами ви вважаєте найбільш ефективними?

Номер слайду 18

Екологічний проект: “Парк предків” Скворцова Марина

Номер слайду 19

Проблеми: багато природних територій зайнято під місця поховання людей; “перевантаження” старих цвинтарів; матеріали для поховання – екологічно небезпечні; гальмування процесу природного колообігу речовин .

Номер слайду 20

Мета: створення моделі екологічно безпечного поховання людини; просування ідеї проекту «Парк предків» серед молодіжної аудиторії

Номер слайду 21

Цвинтарі м.Києва Загальна площа: 299.522 га Загальна кількість: 19 (найбільших) Наявність екологічної експертизи – відсутня (за даними 2011 р.) Стан : 18 – напівзакриті, 1 – закрито Найбільші : Лісове, Південне Найдавніші: Щекавицьке (1772 р.) Бортницьке (1600 р.)

Номер слайду 22

Розміщення кладовищ на Київщині

Номер слайду 23

Головні небезпеки забруднення ґрунтів важкими металами (свинець, мідь, нікель, кобальт); вилучення території природних екосистем та порушення зв'язків в них ; забруднення підземних вод; використання екологічно небезпечних матеріалів для виготовлення похоронної атрибутики; порушення природної міграції атомів та речовин, і, як наслідок, вилучення з колообігу корисних речовин.

Номер слайду 24

Проект “Парк предків” Необхідно ховати покійних у спеціальних домовинах з матеріалів, що легко і природно розкладаються в землі. А на могилі замість типових надгробних монументів саджати дерева. Тіло буде слугувати ідеальним добривом для рослини.

Номер слайду 25

Проект “Парк предків” Кремація: прах людини також є відмінним добривом і, якщо посадити в збагачений ним ґрунт насінину, виросте здорова й сильна рослина Урна із органічного матеріалу буде поміщатися в землю, і на цьому місці родичі теж зможуть посадити дерево на згадку про рідну людину

Номер слайду 26

Проект “Парк предків”

Номер слайду 27

Проект “Парк предків”

Номер слайду 28

Висновки Дерева позначатимуть місця захоронення, будуть кращою прикрасою міст, гарною нагодою відвідувати могилу (щоб подбати за деревом) і звичайно природним виробником кисню; Через сотні років замість моторошних цвинтарів, на яких панує дух смерті, будуть рости сади, які символізуватимуть перехід життєвої енергії людини в рослину!

Номер слайду 29

Міні-проекти на уроках

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Екологічні конференції

Номер слайду 32

ppt
Пов’язані теми
Екологія, 11 клас, Майстер-класи
До підручника
Екологія (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко І.М.)
Додано
9 квітня 2018
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку