Гра-подорож "Екватор"

Про матеріал

Позакласний захід на тему "Екватор" проводився з учнями 2-го класу під керівництвом вчительки Марії Іванівни Войцишин. Захід у формі гри-подорожі відбувся як підсумок дворічного навчання у початковій школі.

Перегляд файлу

Виховний захід у 2 класі

«Екватор»

 

Зібратися разом – це початок,

Триматися разом – це прогрес,

Працювати разом – це успіх.

Генрі Форд

 

Мета: в ігровій формі показати, що учні уже на екваторі навчання у початковій школі, а здобуті знання – перший успішний крок в майбутнє; пройняти бажанням не втрачати того життєвого оптимізму і драйву, які очолюють дитячу ієрархію ціннісних орієнтацій; сприяти вихованню почуття співпереживання, шанобливого ставлення до навколишнього світу.

Навчально-дидактичне забезпечення: глобус, фізична карта півкуль, бінокль, рація, макет корабля, святково прибраний зал.

Форма проведення: заочна подорож «Екватор».

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

  • Вчитель: Доброго здоров’я всім вам, доброго всім дня.

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ,

А земля нехай дарує нам барвистий цвіт.

  • Вітаю усіх на кораблі «Школа» (звучить сирена корабля)

 Команда до роботи готова?

 (Учні заходять у клас)

  • Всі: Готова!
  • Вчитель: Сьогодні нас обслуговують:
  • Помічник капітана …
  • Бортінженер …
  • Боцман …
  • Кок …
  • Корабельний лікар …
  • Юнга …

 

Пісня «Посміхайтеся» О. Осадчий

 

  • Вчитель: Закінчення другого класу – це половина навчання у

початковій школі. Наслідуючи давню студентську традицію, ми вирішили запровадити свято екватора і у нас. Запрошуємо в море!

  • Боцман: Пам’ятайте, що ви на кораблі.
  • Корабельний лікар: Кажуть, що на екваторі сильне сонце, тому

просимо негайно усім пасажирам вдягнути панамки, щоб оберегтися від сонячного удару.

  • Юнга: Не заглядайте за борт – можливе легке укачування від сміху.
  • Бортінженер: Ваш мобільний зв'язок тимчасово буде недоступним

через недосяжність мережі біля екваторіальних лісів.

  • Кок: Вас вабитимуть екзотичні фрукти. Не їжте їх, поки не дізнаєтесь,

що вони їстівні. Пропонуємо вам українські ласощі.

 (Під звуки шуму хвиль океану, учасники і гості ласують морозивом «Бім-Бом»)

  • Помічник капітана: Витримки вам і щасливого плавання з нами.

 

(Пісня «Море», слова і музика Зої Красуляк)

 

  • Вчитель:  1 вересня 2016 тримаючись за руки мами, тата, у супроводі

групи підтримки з бабусь, дідусів, хресних батьків, екіпаж команди переступив на борт корабля «Школа». Розпочалось плавання у морі невідомих фактів, незвіданих секретів, поміж таємничих островів шкільної науки.

  • Учень 1: І нашим капітаном стала вчителька …, яка навчала нас

писати, читати, опікувалася нами щодня, що і продовжує робити.

  • Учень 2: Величезну підтримку завжди ми отримуємо від наших

батьків.

  • Учень 3: Щиро дякуємо всім вам за тепло, за турботу, за розуміння, за

ту любов, яку ви нам дарували, і яку ми досі відчуваємо.

 

(Пісня «Сонячний промінчик» Наталія Май)

 

  • Вчитель: Школа… І розхитані нерви…
  • Учень 4: Творче навчання…
  • Вчитель: І вічне недосипання…
  • Учень 5: Повчання вчителя…
  • Вчитель: І неуважність учнів…
  • Учень 6: А ще зустрічі кожен день з однокласниками…
  • Учень 1: Веселі перерви…
  • Учень 2: Різні витівки…
  • Учень 3: І, одночасно, найміцніша дружба!
  • Вчитель: «Моя школа – моя зона комфорту» (презентація)
  • Учень 4: Всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш тут набуть,

Не станеш у житті ніколи,

Тим, ким в дитинстві мрієш буть.

 

  • Учень: Єрелаш. Урок математики

 

  • Вчитель: Вітю, скільки буде 4:2?
  • Учень: А що ділити, вчителько?
  • Вчитель: Ну, наприклад, яблука.
  • Учень: А між ким?
  • Вчитель: Ну, нехай, між тобою та Андрійком.
  • Учень: Тоді, мені 3, а Андрійкові 1.
  • Вчитель: Чому це?
  • Учень: Бо він мені 1 яблуко винен.
  • Вчитель: А сливки не винен?
  • Учень: Ні, не винен.
  • Вчитель: То скільки буде, як 4 сливки розділити між вами двома?
  • Учень: 4. Все віддам Андрієві.
  • Вчитель: Чому?
  • Учень: Я слив не люблю.

 

  • Учень: Ранок школяра.

 

  • Мама: Вставай, синку, а то спізнишся до школи.
  • Син: Не спізнюся, школа цілий день відчинена.
  • Мама: Швиденько вмивайся, мий руки!
  • Син: Це не обов’язково! Я чистий!
  • Мама: Як це не обов’язково?
  • Син: А так! У школі я руки не піднімаю!

 

(Звуки моря. Релакс. Шум хвиль океану, крик чайок)

(Командир дивиться у бінокль)

 

  • Вчитель: Команда спить, а юнга вже виконує свої обов’язки.

 

(Юнга зі шваброю миє палубу. Натикається на капітана, відскакує,

протирає очі)

 

  • Юнга: Доброго дня, товаришу капітане!
  • Вчитель: Доброго-доброго. Що це ти сьогодні, юнго, такий

неуважний? Чи не виспався, чи стомився від нашого довгого плавання?

  • Юнга: Та є трохи, товаришу капітане. Боцман казав, що скоро екватор,

так я його до півночі виглядав. І що воно таке екватор? І як люди взнали, що це середина Землі? Там що лінія накреслена чи прапорцями відмічено?

  • Вчитель: Юнго, ти що з печі звалився. Ти коли-небудь бачив карту чи

глобус? Чи у вас у школі природознавства не було?

  • Юнга: Ой, капітане! Та біс його знає, де екватор на тій карті і скільки їх

є! А до школи я трохи ходив, а решту днів сидів біля моря, чекав корабля, щоб у мандри вирушити.

  • Вчитель: Щось ми розбазікались. Екватор сьогодні буде, от побачиш.

Відчуваєш, як шкварить і вологість велика.

 

(Пісня «Черепаха» слова і музика Ганни Чубач)

 

  • Вчитель: Товариші матроси, вітаю вас з цим пам’ятний днем!
  • Бортінженер: З яким?
  • Вчитель: Струнко! Сьогодні ми перетинаємо екватор. Ще кілька миль.

Це не тільки середина Землі, а і середина нашого плавання. Гляньте вправо. Бачите як тут цікаво. Пісню заспівай!

 

(Пісня «Мавпа мавпі говорила» слова Ганни Чубач, музика Сергія Томіліна)

 

  • Вчитель: Ми на екваторі.
  • Юнга: А коли ми будемо екватор «перепливати»?
  • Вчитель: Зараз і будемо.

 

 (Натягують канат із написом «Екватор»)

 

  • Вчитель: Ну от екватор подолали.
  • Помічник капітана: Як було багато всього.
  • Бортінженер: Та це майже 2000 уроків!!!
  • Кок: А скільки вивченого і тут же забутого.
  • Боцман: А скільки могли б розповісти про нас наші парти.
  • Юнга: Ну й добре, що мовчать.
  • Вчитель: Повеселились? То і пригостити вас пора. А чим би то вас

пригостити?

  • Мама 1: Я знаю – прогнозами на майбутнє.
  • Вчитель: Передбачили майбутнє – батьки. Послухаємо їх.
  • Мама 1: Життя готує для вас дивовижний сюрприз.
  • Мама 2: Пам’ятайте: ви народилися, щоб бути щасливими.
  • Мама 3: Усе складеться для вас якнайкраще.
  • Мама 4: Вищі сили оберігають вас, будьте сміливими!
  • Мама 5: Усі бажання здійсняться, повірте.
  • Мама 6: Хай вас супроводять в житті радість і спокій.
  • Мама 2: Ви завжди робитимете серйозні кроки у своєму житті.
  • Корабельний лікар: От і весело вийшло!
  • Вчитель: А давайте заспіваємо радісну пісню, щоб усі разом, з гарним

настроєм вирушили далі у путь – екватор позаду, а скільки нових знань попереду! І нехай ця пісня буде піснею-подяки, піснею-побажанням усім, всім, хто сьогодні поруч з нами на палубі корабля «Школа».

  • Помічник капітана: Співайте разом з нами.
  • Вчитель: І нехай нові світлини про сьогоднішнє свято додадуть вам

гарного настрою, а хвилі океану вирують і надалі в класі. Попутного вам вітру і щасливого плавання у країні Знань!

 (Кожному учаснику на згадку про свято роздається оригамі кораблика)

 

(Пісня «Щастя і добра»)

 



1

 

docx
Додано
17 листопада 2019
Переглядів
931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку