ǤDzǽǺȌǷDŽǐ
LJǮȗȃȀǹǼǸǭǯdzǭȀȏȗǸǸǭȃȆǮȗǷȀȁȘ
ǒɑǂɑƽȃǴdzǮǴȃȗ
2019
Метою завдань є охарактеризувати образ чужого разума у романі Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом».
ƧǸȃȎǾdzǿǿǸǻǸʨ˘țǻȖ˘ȁȂǬȊȚȚȄȎ˘ȅ˘ ǿǬȅǻȀǮȀʿȇǬǿȄǬȃȄǸȉǿȀǾȅ˘ǶǬǿȂȖʨ˘ ȁȂȀȄǸȃȄǬǮǽțȚȉǸ˘ǯȀǽȀǮǿȀǾȅ˘ǯdzȂȀȚ˘ ǮǸDzȅǾǬǿȀǯȀ˘ȁdzȂȃȀǿǬǶǬ˘ˁ˘ȂȀǭȀȄǬʨ˘ ȁȂǸǭȅǽȎȊț˘ȉǸ˘ǾǬȋǸǿȅʨ˘ǾȀDzdzǽȚȚȄȎ˘ ȃǸȄȅǬȊȖȚ˘ǷȅȃȄȂȖȉȖ˘ȄǬ˘ǻȀǾȅǿȖǻǬȊȖȗ˘ ǽȚDzǸǿǸ˘Ƿ˘ȉȅǶǸǾʧ˘ˎƯȅǶǸǹˏ˘ǾȀǶdz˘ǭȅȄǸ˘ ǿdz˘ȁȂȀȃȄȀ˘ˎȖǿȋǸǾˏʨ˘Ǭ˘ȇȖǯȅȂȅǮǬȄǸ˘ȅ˘ țǻȀȃȄȖ˘ˎǬǿȄǸȃǮȖȄȅˏʨ˘ȈǬȀȃȅ˘ȄǬ˘ ǿdzǮǸǷǿǬȉdzǿȀȃȄȖʧ˘ƧȂǸȉǸǿȀȚ˘ ǮǸǿǸǻǿdzǿǿț˘ȄǬǻȀǯȀ˘ˎǬǿȄǸȃǮȖȄȅˏ˘Ȕ˘ ȖǿȄdzȂȖȀȂǸǷǬȊȖț˘ǭȅȄȄț˘ˎǁˏʧ˘ˎƯȅǶǸǹ˘ ȁȀȃȄǬȔ˘ǬǭȀ˘țǻ˘ǷǮȀȂȀȄǿǬ˘ȃȄȀȂȀǿǬ˘ ȂǬȊȖȀǿǬǽȎǿȀȗ˘ǬǻȄǸǮǿȀȃȄȖ˘ǁʨ˘ǮȄȖǽdzǿǬ˘ ȅ˘ǮǸȄȖȃǿdzǿȀǾȅ˘Ǯ˘ȁȖDzȃǮȖDzȀǾdz˘ ǿdzǯǬȄǸǮǿȀǾȅ˘ǷǿǬǿǿȖ˘ȁȂȀ˘ȃdzǭdz˘ʹơʧ˘ ǀǿǯʨ˘ƣʧ˘ƩǬǽǽȖǮǬǿʺʨ˘ǬǭȀ˘țǻ˘ǷȀǮǿȖȋǿȖǹ˘ ȁȂȀȃȄȀȂȀǮǸǹ˘ȃȅǭˌȔǻȄʨ˘ȌȀ˘ ǮȖDzȋȄȀǮȈȅȔ˘Ȗ˘ǷǬȉǬȂȀǮȅȔ˘ȀDzǿȀȉǬȃǿȀ˘
ʹƓʧ˘ƔǬǽȎDzdzǿȇdzǽȎȃʺʨ˘ǬǭȀ˘țǻ˘ǿdzǮȖDzˌȔǾǿǬ˘
DzǬǿȖȃȄȎ˘ǮǿȅȄȂȖȋǿȎȀǯȀ˘ȁȂȀȊdzȃȅ˘ ǮȖDzȉȅǶdzǿǿțʨ˘ȌȀ˘ǾǬȔ˘ǾȖȃȊdz˘Ǯ˘ȅȃȖ˘ ǻȅǽȎȄȅȂǿȀʿȖȃȄȀȂǸȉǿȖ˘dzȁȀȈǸ˘ʹǀʧ˘ ơȂȖȃȄȔǮǬʺˏ˘˘˘
Ідея твору Р. Бредбері
"451 градус за
Герої твору
Герой |
Ставлення до книг і читання |
Характеристика персонажа |
Мілдред |
не читае |
постійно дивиться телевізор, забула, коли вперше зустріла свого чоловіка, не має про що говорити з ним,не хоче мати дітей, вимагає грошей |
Місіс Фелпс |
не читає |
поміняла трьох чоловіків, до всіх байдужа, не хоче мати дітей |
Фабер |
читає |
“мені аж болить від того, що відбувається...”, допомагає Монтегу врятуватся, читає біблію |
Кларісса |
читає |
з нею цікаво говорити, навіть про дрібниці, вміє дружити, цінує родинний затишок |
Брандмейсте р Біті |
читає |
вважає себе невинним, бо люди самі перестали читати, сенс знищення книг полягає у тому, щоб зробити людей щасливими, цинізм переходить у відчай, прагне смерті |
Місіс Бауелс |
не читає |
постійно дивиться телевізор, має дітей, але вони їй заважають і дратують |
інформація
1.Знайомство 2. Мілдред 3.Розповідь 4. Зникнення Гая з отруїлася Кларисси про Кларисси. Кларіссою снодійним. свою школу
Опис Черговий
механічної виклик собаки та його пожежників. відношення до Монтега
5. Зустріч Гая 6. Гай з 7. Пропозиція 8. Приїзд з Бітті. Історія дружиною Гая Фаберу пожежників створення читають друкувати до будинку Гая пожежної книги. книги. Монтега.
частинию . Розмова з Розмова про Фабером. непотребу книг.
9. Гай спалює 10. 11. Втеча Гая 12. Гай спалює власний Бомбардуван від механічної свого будинок. ня міста. собаки. начальника
Спогади Гая. Бітті та тікає. 8
ǓțǷǴȅȀǹǺ додаткова ǾǭȀȋțǷȁǼȅǯȁȃȆɑ
· Як називається політичний режим, який характеризується повним контролем над усіма сферами життя суспільства? На чому він ґрунтується?
· Поясніть цитату з твору: «Ми живемо в час, коли люди вже не уявляють цінності. Людина в наш час - як паперова серветка: в неї сякаються, бгають, викидають, беруть нову, сякаються, бгають, викидають ... Люди не мають свого обличчя ».
· Чи всі книги знищують? Чому ні? Як і де визначено, яка книга є небезпечною, а яка ні? Які друковані видання не викликають побоювання у влади і чому?
· Як ви думаєте, чому небезпечними є книги, а не телевізор, який дивляться тисячі людей? Чому державі вигідно, щоб людину з чотирьох боків оточували телевізорних стіни? Що кажуть про це Бітті і Фабер?
· З чого починається духовне одужання Монтега?
· Спробуйте зробити якийсь зріз передач на нашому телебаченні. Отже, ваш аналіз того, яку духовну їжу ми споживаємо, включаючи блакитний екран.
· Монтег потрапляє за місто до особливих людей. Хто вони? Навіщо вони там? Чим займаються? Що їх об'єднує?
ǦȀȅǴȃǭǼȅǹǯȀǭǯȂȃǭǯǭɋ
ȄȅǯȁȃǹȅǹȄȅȁȃȗȀǼȆǗƽǰǴȃȁȜ ȅǯȁȃȆ