Електрорнний зошит " Чотирикутники" ( продовження)

Про матеріал
Електронний зошит " Чотирикутники" ( продовження) містить добірку наочних задач з курсу геометрії 8 класу розділу “ Чотирикутники ”. Пропонуються завдання для теми “Прямокутник ”, ” Ромб ”. В цих частинах містяться теоретичні питання, завдання “ Знайди відповідність”, " Чи правильні твердження", задачі на побудову, задачі на властивості, знаходження кутів , периметра , на доведення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Прямокутник – це паралелограм , у якого є прямий кут. ДОВІДКОВИЙ МАТЕРІАЛВластивості прямокутника:діагоналі рівніКвадрат – це: паралелограм, у якого..прямокутник,у якого..ромб, у якого …Ромб – це паралелограм , у якого всі сторони рівніВластивості ромба: діагоналі перпендикулярні і ділять кути навпіл

Номер слайду 2

2 частина. ПРЯМОКУТНИК. Властивості.

Номер слайду 3

Спільні властивості паралелограма і прямокутника. Теоретичний блок. ВААСДДСВ Протилежні сторони рівні. Протилежні кути рівні. Діагоналі перетинаються і діляться навпіл точкою перетину. Чим відрізняється прямокутник від паралелограма?Діагоналі різні Діагоналі рівні

Номер слайду 4

Теоретичний блок. Чи правильні твердження? Якщо в чотирикутнику діагоналі рівні, то він є прямокутником;Якщо в чотирикутнику діагоналі не рівні, то він не може бути прямокутником;Якщо у паралелограма один з кутів прямий, то він є прямокутником.

Номер слайду 5

Знайти всі рівні між собою кути.132459871211106

Номер слайду 6

Перевір себе!Всі рівні між собою кути у прямокутнику.132459871211106

Номер слайду 7

Практичний блок. Кути прямокутника.

Номер слайду 8

Кути у прямокутнику1. У прямокутнику знайти кут 1 і кут 2.2. У прямокутнику знайти кут 1 і кут 2.3. У прямокутнику знайти кут 1 і кут 2. 4. У прямокутнику знайти кут 1 і кут 2.20°2120°1250°1220°12

Номер слайду 9

Кути прямокутника.1. ﮮ 1=57°. Знайти кут 2.2. Довести , що ﮮ 1 + ﮮ 3 =90°.3. ﮮ 2 + ﮮ 3 =63°. Знайти кут 1.4. ﮮ 3 : ﮮ 4 =1:4. Знайти кут1. А321 ОДСВ4

Номер слайду 10

Кути прямокутника.1. ﮮ 4 = 4· ﮮ2°. Знайти кут 1.2. ﮮ4 = 3· ﮮ3. Знайти кут 1. 3. ﮮ 3: ﮮ 4 =1:4. Довести , що ∆ АОВ - рівносторонній4. ﮮ 1 : ﮮ 3 =7:3. Знайти кут 4. А321 ОДСВ4

Номер слайду 11

1. АВ=ВМ, АД =20 см. Знайти АВ+МС. 2. ﮮ 3= ﮮ2, ВМ =13,МС=17см. Знайти РАВСД. 3. РАОД =18, АС+ВД=32см. Знайти ВС. 4. Р АСД =149см, РАВСД =162см. Знайти АО. А21 МДСВ3 Периметр прямокутника. АВСДО

Номер слайду 12

Периметр прямокутника. АК=КД, ДМ=МС, КО=3см , ОМ=1 см. Знайти Р прямокутника АВСД. 2. ﮮ 1= ﮮ2,МВ = 2 см РАВСД = 12 см. Знайти АД3. ﮮ ВАМ = 45°, АВ =4см, МС=5 см. Знайти Р АВСД .4. ВМ- бісектриса кута В, СМ- бісектриса кута С, АМ=3 см. Знайти Р АВСД.. АОДСВКМДСВА21 МАВСД122 М21 МДСВА43

Номер слайду 13

Периметр прямокутника ВК ┴ АО, ﮮ АСД=60°ОК=5 см. Знайти ВД і АВ. АС=12см. Знайти АК і СД. АВ=6 см. Знайти ВД і ОК. АДСВКО60°

Номер слайду 14

Дано : АВСД – прямокутник ВЕ= СР, АМ= МД. Довести ЕМ=МР 2. Дано; АС- діаметр, АД=ВС Довести : АВСД- прямокутник.3. Дано : АС і ВД- діаметри . Довести: АВСД - прямокутник.4. Дано: ∆ АСВ, ﮮ С =90°, АМ=МВ. Довести : СМ =½ АВАДСВЕМДСВА2 ОАВСДОВАСЗадачі на доведення. РМ

Номер слайду 15

3 частина. РОМБ. Властивості.

Номер слайду 16

Теоретичний блок Знайти спільні властивості паралелограма і ромба. Сторони рівні. Протилежні сторони рівні. Діагоналі точкою перетину діляться навпіл. Протилежні кути рівні. Діагоналі різні Чим відрізняється ромб від паралелограма?Діагоналі перпендикулярні і є бісектрисами Діагоналі не перпендикулярні і не є бісектрисами

Номер слайду 17

1. Якщо в чотирикутнику діагоналі перпендикулярні, то він є ромбом?2. Якщо в чотирикутнику діагоналі не перпендикулярні, то він не може бути ромбом?3.Існує ромб, який є прямокутником?4. Ніякий прямокутник не є ромбом?Теоретичний блок. Чи правильні твердження?

Номер слайду 18

Побудуйте висоти ромба: Висоти в ромбіЗ вершини гострого кута. З вершини тупого кута. Через точку перетину діагоналей

Номер слайду 19

Перевір себе!Побудуйте висоти ромба: Висоти в ромбіЗ вершини гострого кута. З вершини тупого кута. Через точку перетину діагоналей

Номер слайду 20

Існує ромб, який не є паралелограмом.Існує чотирикутник з перпендикулярними діагоналями, який не є ромбом. Прямокутник не є ромбом. Ромб не є прямокутником. Вірно – невірно. Теоретичний блок

Номер слайду 21

Кути в ромбі 1.2. 3.4. АВСД – ромб. Знайти кути Х і УАДСВО150°ух. АВСДО140°ух. АВСД32°ху. АВСДху24°

Номер слайду 22

Кути в ромбі 1. Дано АВСД - ромб..ﮮ 3= 80°. Знайти ﮮ 2 і ﮮ1 .2. 1. Дано АВСД - ромб..ﮮ 2= 80°. Знайти ﮮ 3 і ﮮ1 .2. 3. АВСД- ромб. АК┴ВС,ﮮ КАС=25°. Знайти кути ромба.4. АВСД- ромб.ﮮ 2 : ﮮ1=1:2 Знати кути ромба. АДСВ31 АВСД321 АВСД25°АКСД122 В

Номер слайду 23

Кути в ромбіАДСВ213 Дано: АВСД- ромбﮮ 2=70°. Знайти кут 1.2. Дано: АВСД- ромб, ﮮ 3=65°. Знайти кут 1 і кут 2.3. Дано: АВСД- ромб,АВ=ВД Знайти кути ромба. АВСДК25°4. Дано: АВСД- ромб,ﮮ 2=25°, ВК ┴АД Знайти кути ромба.

Номер слайду 24

Кути в ромбіАСВДО1 1. АВСД- ромб,ﮮ ВАД= 38°. Знайти кут 1. КДСВА 2. АВСД- ромб, ВК ┴АД, КА=КД. Знайти кути ромба. ДСВА81° 3. АВСД- ромб,ВК – бісектриса ﮮ АВД, ﮮВКД= 81°. Знайти кути ромба. КДСВА40°НК 4. АВСД- ромб, КН ┴АВ, ﮮВОК= 40°. Знайти кути ромба. О

Номер слайду 25

Периметр ромба2. Периметр ромба АВСД 40 . ВД+АС =38 . Знайти периметр ∆ АОВ. АОДСВ3. Периметр ∆ АОВ дорівнює 86. ВД+АС =102 . Знайти периметр ромба.4. Периметр ∆ АОВ дорівнює 24, периметр ∆ АСД дорівнює30. Знайти ВД. КДСВА1. АВСД- ромб, ВК ┴АД, КА=КД,СА = 4. Знайти периметр ромба.

Номер слайду 26

Задачі на доведення.1. АВСД – ромб. ДК ┴СВ, ДМ ┴АВ. Довести ДМ = ДК АДСВКМКМАДСВ2. АВСД – ромб. ВМ ┴АД, ДК ┴АВ. Довести ДК = ВМ КДСВА3. АВСД – ромб. Довести ВК = КД4. АВСД – паралелограм ВК ┴АД, ВМ ┴ДС, ВМ=ВК. Довести АВСД- ромб. КСДВАМ

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Плішак Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Меламедова Олена Олександрівна
    Дякую за чудовий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Перепелиця Тетяна Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
24 грудня 2020
Переглядів
1282
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку