Урок № 30 Клас 10 Дата 30.06.2021 Вчитель Лузан Світлана Юіївна
Тема уроку. STEM у природі Кривого Рогу. Узагальнення знань з теми «Естери»
Освітньо-виховні завдання теми: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
Навчальна мета:
Розвиваюча мета:
Виховна мета:
Міжпредметні зв’язки: хімія, матемактика, географія, історія, екологія
Тип уроку:
Урок узагальнення та систематизації знань.
Наочність і обладнання: мультимедійний проектор, дошка, ноутбук з підключенням до мережі Інтернет, мультимедійна презентація, ватмани, маркери, наліпки, підручники, таблиці, схеми, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, таймер.
Реактиви: вода, пелюстки троянди, крига, олія оливкова.
Хімічний посуд: чашка Петрі, плоскодонна колба, електрична плитка, мензурка, мірний стакан, електронні ваги, штатив для пробірок.
Діджитал-інструменти: колесо фортуни WheelOfNames, додаток на мобільному телефоні для створення мультфільм Toontastit 3D, додаток на ноутбуці Power Point, додаток для зчитування кодів.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Постановка мети уроку, мотивація навчальної діяльності, об’єднання учнів у групи методом «За кольором паперової троянди» (сформувати 3 робочі групи)
Слово вчителя: У Стародавній Греції трояндами прикрашали наречену, трояндами засипали шлях переможців, коли вони поверталися з війни; троянди присвячували богам, багато храмів були оточені прекрасними садами троянд. При розкопках вчені знайшли монети, на яких були зображені троянди. А в Стародавньому Римі ця квітка прикрашала будинки тільки дуже багатих людей. Коли вони влаштовували свята, то гостей обсипали рожевими пелюстками, а їхні голови прикрашали вінками з троянд. Багаті люди купалися у ваннах з рожевою водою; з троянд робили вино, їх додавали в страви, в різні солодощі, які досі люблять на Сході.
У грецькій міфології, як символ любові та пристрасті, троянда була емблемою грецької богині кохання Афродіти (Венери), а також символізувала любов та пристрасть. В епоху Ренесансу троянда асоціювалася з Венерою через красу та аромату цієї квітки, а колючість її шипів - з ранами любові. За однією легендою, троянда вперше розквітла, коли з хвиль моря з'явилася на світ богиня кохання Афродіта (Венера). Ледве вона вийшла на берег, як морська піна на її тілі стала перетворюватися в яскраво-червоні троянди.
Згідно з археологічними даними троянда існує на Землі вже близько 25 млн. років, а в культурі вирощується вже понад 5000 років. Досить довгий час вона вважалася священним символом. Аромат троянд завжди пов'язувався з чимось божественним. З давнини зберігся звичай прикрашати храми живими трояндами.
Троянди вирощували ще в садах Сходу кілька тисячоліть тому. Найперші відомості про троянду зустрічаються в давньоіндійських оповідях, хоча батьківщиною вважається Персія. У давньоперсидській мові слово "троянда" буквально означає "дух".
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Робота за посиланням у квест кімнату
1 група https://www.Learnis.ru/476822/
2 група https://www.Learnis.ru/476826/
3 група https://www.Learnis.ru/476828/
Я Вам на столах залишила QR-коди для проходження квест кімнат із завданнями з теми нашого уроку «Естери».
IV. Узагальнення та систематизація основних теоретичних положень
(Метод «Світове кафе», 3 робочі групи є 3 столами)
І. Пояснення правил роботи
ІІ. Методом «Колесо Фортуни» команди обирають тему, за якою розпочинають свою роботу і в кінці презентують. https://wheelofnames.com/uk/#
ІІІ. Презентація команд – 6 хв.
V. Підсумок уроку.
Аналіз презентацій, виставлення балів кожній команді.
Дякую всім за роботу!
VI. Повідомлення завдання додому та інструктаж про виконання
Створити мультфільм у додатку Toontastic 3D за темою «Застосування естерів»
1