ПРЕЗЕНТАЦІЯ НА ТЕМУ : Етапи розробки бізнес плану. Мій власний бізнес – план, його види складовіДисципліна: «Основи підприємницької діяльності»Розділ : Економіка підприємства та зовнішні чинники його діяльностіКам'янський професійний ліцейhttps://kpl.dp.ua51917, м. Кам'янське, вул. Віталія Попруги, 151kam_prof.licey@ukr.net098-985-90-33 Викладач дисципліни : «Основи підприємницької діяльності»Сезоненко Гана Олександрівна. Електронна пошта: anya.se91@gmail.com
Номер слайду 2
Бі́знес-план - це техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємств у ринкових умовах, програма його діяльності; він характеризує модель підприємства в майбутньому
Номер слайду 3
Він складається для діючого підприємства, нового виду діяльності або продукції, для нового підприємства. Він потрібен керівникові фірми, акціонерам, інвесторам. Бі́знес-план -
Номер слайду 4
Мета бізнес-планування:визначення рівня життєздатності та стійкості підприємства;виявлення сильних та слабких сторін фірми;конкретизація стратегії розвитку через систему кількісних і якісних показників;забезпечення підтримки інвесторів та акціонерів;зниження ризиків підприємницької діяльності
Номер слайду 5
Номер слайду 6
У світовій практиці виділяють наступні основні етапи процесу бізнес-планування:підготовчий;розробка бізнес-плану;просування бізнес-плану;реалізація бізнес-плану
Номер слайду 7
Початкова стадія. Опрацювання бізнес-плану для заснування нового бізнесу починається з розробки концепції, тобто тих принципових рішень, які закладаються в його основу. У межах роботи над концепцією майбутнього бізнесу:здійснюється пошук підприємницької ідеї;вибирається сфера діяльності;обґрунтовується доцільна форма організації бізнесу;приймається рішення щодо способу започаткування бізнесу
Номер слайду 8
Основна стадія - це безпосереднє опрацювання бізнес-плану. Головна мета цієї стадії - довести економічну доцільність створення даного бізнесу, переконливо показати, як саме гроші чи інші ресурси потенційного інвестора забезпечать йому очікуваний зиск. Інвестор має побачити прибуток не після, а до того, як вкладе гроші в запропонований проект. Звичайно, зробити це можна за допомогою ретельно підготовленого бізнес-плану
Номер слайду 9
Порядок складання бізнес-плану
Номер слайду 10
Інформація, необхідна для розробки бізнес-плану, формується, як правило, за такими напрямами: маркетингова; виробнича; фінансова; загальноекономічна; галузева; передбачення та припущення стосовно окремих параметрів майбутнього бізнесу
Номер слайду 11
Складові бізнес-плану за стандартом UNIDOРезюме проєкту. Опис галузі та компанії. Опис послуг (товарів). Аналіз ринку і маркетинг. План виробництва або торговий план. Організаційний план. Фінансовий план. Оцінка ефективності проєкту. Ризики проєкту. Додатки
Номер слайду 12
Для чого потрібен бізнес-план. Бізнес-план дозволяє підприємцю розв’язати низку задач: Оцінити перспективність бізнес-ідеї. Зрозуміти, яким буде бізнес, детально проаналізувати проєкт та остаточно вирішити, чи окупиться цей захід. Завчасно прорахувати ризики, можливості, слабкі сторони та швидше організувати бізнес-процеси, використовуючи вже готові схеми
Номер слайду 13
Бізнес-план як інструмент виробничої діяльності -
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Варіант оформлення документа в Microsoft Word, який показує, як можна розмістити інформацію на першому аркуші
Номер слайду 16
Визначення структури бізнес-плану. Він може бути повним або скороченим — на рік чи два. Найбільш прибутковий бізнес під час війни — це безпосередньо виробництво зброї, військової техніки, боєприпасів. Утім, таке підприємство не можна відкрити без великих інвестицій та ґрунтовних технологічних знань. Тому зверніть увагу на товари військового та подвійного призначення
Номер слайду 17
Перелік рекомендованої літератури. Основи підприємницької діяльності : підручник / В. М. Марченко, С. О. Тульчинська, І. В. Макалюк [та ін] ; КПІ ім. Ігоря Сікорського / за редакцією д.е.н., проф. В. М. Марченко, 2023р. Бізнес-планування підприємницької діяльності : навч. посіб. /З. С. Варналій, Т. Г. Васильців, Р. Л. Лупак, Р. Р. Білик. Чернівці: Технодрук, 2019. 264 с.3. Верланов Ю. Ю. Бізнес-планування: теорія та практика : [навчальний посібник] / Ю. Ю. Верланов, О. Ю. Верланов. – Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014. – 244 с