Календарно-тематичний план
5 клас
(35 год)
№ уроку з/п |
Теми |
Нав- чальні години |
Дата |
|
5-А |
5-Б |
|||
1. |
Вступ |
1 |
|
|
|
Розділ 1. Усвідомлювати мир
|
8 |
||
2. |
Тема 1. Корені насильства |
2 |
|
|
3. |
||||
4 |
Тема 2. Як протистояти булінгу |
2 |
|
|
5. |
||||
6. 7. |
Тема 3. Я будую мир |
2
|
|
|
8. |
Тема 4. Де шукати допомоги та підтримки |
1 |
|
|
9. |
Рефлексія теми |
1 |
|
|
|
Розділ 2. Розуміти конфлікт |
7
|
||
10. |
Тема 1. Конфлікт в житті людини |
1 |
|
|
11. |
Тема 2. Де шукати конфлікт у закладі освіти |
1 |
|
|
12. 13. |
Тема 3. Які бувають конфлікти |
2 |
|
|
14. 15. |
Тема 4. З чого складається конфлікт |
2 |
|
|
16. |
Рефлексія теми |
1 |
|
|
|
Розділ 3. Вирішувати конфлікт |
9 |
||
17. |
Тема 1. Як діяти в конфлікті |
1 |
|
|
18. 19. |
Тема 2. Що та чому? Позиції та інтереси |
2 |
|
|
20. 21. |
Тема 3. Успішні кроки у вирішенні конфлікту |
2 |
|
|
22. 23. |
Тема 4. Вирішуємо конфлікт |
2 |
|
|
24. |
Тема 5. Відновні практики |
1 |
|
|
25. |
Рефлексія теми |
1 |
|
|
|
Розділ 4 . Спілкуватися в конфлікті |
8 |
||
26. 27. |
Тема 1. Активно слухати |
2 |
|
|
28. |
Тема 2 Відкрито запитувати |
1 |
|
|
29. 30. |
Тема 3 Дослівно перефразовувати |
2 |
|
|
31. |
Тема 4 Ефективно давати зворотний зв' язок |
1 |
|
|
32. |
Тема 5 Говорити від свого «Я» |
1 |
|
|
33. |
Рефлексія |
1 |
|
|
34.
|
Розділ 5. Прямуємо до розбудови миру |
1 |
||
35. |
Підсумкове заняття |
1 |
|
|
|
Всього годин |
35 |
Календарно-тематичний план
7 клас
(17 годин)
№ уроку з/п |
Теми |
Нав- чальні години |
Дата |
|
7-А |
7-Б |
|||
|
Розділ 1. Усвідомлювати мир
|
4 |
||
1. |
Тема 1. Корені насильства |
1 |
|
|
2. |
Тема 2. Як протистояти блулінгу |
1 |
|
|
3. |
Тема 3. Я будую мир |
1
|
|
|
4.
|
Тема 4. Де шукати допомоги та підтримки Рефлексія теми |
1
|
|
|
|
Розділ 2. Розуміти конфлікт |
4
|
||
5. |
Тема 1. Конфлікт в житті людини Тема 2. Де шукати конфлікт у закладі освіти |
1 |
|
|
6. |
Тема 3. Які бувають конфлікти
|
1 |
|
|
7. |
Тема 4. З чого складається конфлікт
|
1 |
|
|
8. |
Рефлексія теми
|
1 |
|
|
|
Розділ 3. Вирішувати конфлікт
|
4 |
||
9. |
Тема 1. Як діяти в конфлікті
|
1 |
|
|
10. |
Тема 2. Що та чому? Позиції та інтереси
|
1 |
|
|
11.
|
Тема 3. Успішні кроки у вирішенні конфлікту Тема 4. Вирішуємо конфлікт |
1
|
|
|
12. |
Тема 5. Відновні практики Рефлексія теми |
1 |
|
|
|
Розділ 4 . Спілкуватися в конфлікті
|
4 |
||
13. |
Тема 1. Активно слухати
|
1 |
|
|
14.
|
Тема 2 Відкрито запитувати Тема 3 Дослівно перефразовувати |
1
|
|
|
15 |
Тема 4 Ефективно давати зворотний зв' язок |
1 |
|
|
16. |
Тема 5 Говорити від свого «Я» Рефлексія |
1
|
|
|
17. |
Розділ 5. Прямуємо до розбудови миру Підсумкове заняття |
|
||
1 |
|
|
||
|
Всього годин |
17 |