Фінансовий суверенітет споживача

Про матеріал
Курс " Фінансово - грамотний споживач" 6клас. Поезентація ознайомлює учнів із поняттям споживчого суверенітету;дає знання про вплив традицій, релігій,культури, моди та інших чинників на споживчий вибір
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА . Фінансовий суверенітет споживача Ключові питання: 1.Що впливає на споживчий вибір. 2.Реклама, мода, традиції та інші чинники впливу на вибір споживача.

Номер слайду 2

Основні поняття. Суверенітет споживача –це ситуація, за якої споживачі визначають поведінку виробників товару.

Номер слайду 3

Основні поняття. Традиції-елементи соціальної та культурної спадщини, що передаються з покоління в покоління і зберігаються в певних суспільствах упродовж тривалого часу. Мода –нетривале панування певного смаку в будь якій сфері життя або культурі, популярність ,що швидко минає.

Номер слайду 4

Чинники,що впливають на вибір споживача Наявність товару 2. Місце розташування. 3. Ціна. 4. Реклама на ринку товарів і послуг. Культурні, особистісні, соціальні та психологічні. Мода

Номер слайду 5

Фактори, що впливають на суверенітет споживача Потреби кожного ,окремо взятого споживача. Механізм виробництва благ та їхнього обміну. Потреба у вигляді реалізації та соціального становлення людини. Функціонування потреб у господарюванні.

Номер слайду 6

Піраміда потреб А. Маслоу Потреби - це необхідність у чомусь, бажання володіти певними речами, відчуття нестачі, якщо бажання залишається незадоволеним.

Номер слайду 7

Суверенітет- це абсолютна, постійна і неподільна влада Постійна- як часто я буду купувати. Абсолютна-тобто чи є в мене гроші Неподільна – чи захочу я купувати те, що мені пропонують.

Номер слайду 8

Мотиви обмежень суверенітету споживача Надзвичайні обставини ( війна,епідемії і т.д) Бажання вберегти споживача від «поганого» ( алкоголь, тютюнопаління іт.д) Прагнення забезпечити людям рівність в споживанні

Номер слайду 9

1. Суверенітет споживача дозволяє не купувати непотрібні людині товари . 2. Не купувати товари ,що не відповідають рівню якості. 3. Не купувати товари вартість яких явно перевищує їх цінність споживання. Висновок.

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Наведи приклади товарів ,які ми купуємо під впливом традицій, релігії,моди. Заповни таблицю. Традиції Релігія Мода

ppt
Пов’язані теми
Економіка, Презентації
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку