Фізичний квест «QRуті фізичні перегони»
Мета: активізувати пізнавальну діяльність учнів; підвищити мотивацію до навчання; розвивати вміння швидкомислення, проявляти кмітливість в нестандартних ситуаціях, інформаційно-цифрову компетентність; розвивати інтерес до предмета; виховувати почуття взаємодопомоги й толерантного ставлення до суперників.
Форма проведення: квест.
Вікова категорія: учні 7-11 класів.
Місце проведення: коридори школи.
Обладнання: гаджети, програма «Сканер штрих-коду», завдання.
Інструкція: На дверях кабінетів школи написані назви станцій та завдання (зашифровано під QR-кодом). Учні користуючись гаджетом сканують QR-код та виконують завдання. Вірно розв’язавши завдання гравці отримають підказку, де шукати наступну станцію (QR-код).
ХІД КВЕСТУ:
QR-код «Start»: Вітаю! Ви розпочинаєте фізичний квест «QRуті перегони». На вас очікує QR-завдання для виконання яких варто підключити усі свої можливості: логіку, інтуїцію, уважність, кмітливість, вправність, але не силу. В кінці завершення квесту на вас чекає сюрприз. Не бійся труднощів і нехай вам допоможуть знання з фізики та кмітливість! Бажаю успіхів!!!
Ті команди які прйдуть першими продовжать участь у боротьбі за перше та другі місця. Решта команд припиняють свою участь.
Отже, знайди QR-код 1 там на тебе чекає перше завдання!
Знайди вчителя який в школі гарно малює, але не вчитель малювання. Не погано грає у волейбол.)))( педагог організатор) Коли знайдеш відгадай загадку лише тоді отримаєш конверт з наступним кроком.
QR-код «1»:
На конверті загадка
Хто біжить без ніг? (Час)
Відскануй QR-код
Одиниці вимірювання (леарнінг апс)
QR-код «2»: Загадка: Не сани, не віз, а рухається без коліс (Човен)
Відскануй QR-код та перейди
паскаль, архімед, ампер, планк, ньютон
QR-код «3»: Відскануй QR-код
Загадка: Книги читають, а грамоти не знають. (Окуляри)
Вітаю! Ти ще на крок наблизився до завершення квесту. І так: розв’яжи задачу і відповідь тобі вкаже куди піти до класного керівника якого класу, де Хранитель оберігає наступний крок твоїх дій. Бажаю успіхів!!!
Задача: Визнач об’єм паливного бака скутера, що вміщує 3,55 кг бензину. Вирази його в літрах.
Густина бензину – 710 кг/м3.
Відповідь: м3, 1 л = 0,001 м3, тоді 0,05 м3=50 л.
ПАРОЛЬ: "5".
QR-код «4»: Висить груша, а не з’їсти. (Електролампока )
Переглянь мультфільм (перейшовши за посиланням та порахуй скільки фізичних явищ в ньому описується. Правильну підраховану кількість вкаже кроки наступного QR-коду.
Відповідь: шість
QR-код «5»: загадка
Не звір, не птах, а ніс, як спиця. (Комар)
фінал
1 "Логічна" - командам пропонується скласти слово, застосувавши логічне мислення. За кожне правильне слово - 1 бал. Час виконання - 5 хвилин.
2. РОЗМИНКА
Обладнання: , секундомір.
50 разів підстрибнути на місці, виміряти час стрибків. Розрахувати час одного стрибка за формулою періоду обертань.
3. РЕБУСИ
4.Знайди фізичну величину в яблукові відповідь швидкість
(Кожна команда повинна дати як найшвидше правильні відповіді)
Питання для 1 команди:
1.Прилад для вимірювання сили (динамометр)
2.Прилад для вимірювання атмосферного тиску (барометр)
3.Лінія, уздовж якої рухається тіло (траєкторія)
4.Велечина, що дорівнює відношенню пройденого шляху до часу (швидкість)
5.Одиниця маси (кг)
6. У якому розсолі - гарячому або холодному швидше просолюється огірки? (В гарячому)
7. Вода у газоподібному стані.(пара)
Питання для 2 команди:
Задача кожної команди, після обговорення протягом 1 хв, відповісти на це питання , АЛЕ ЖАРТІВЛИВО! Максимальний бал за цей конкурс-3 бали. Всі команди відповідають на одне й теж питання почерзі. (Подібно до конкурсів “ЛІГА СМІХУ”)
1. Щодоби Земля додає у вазі 400 тонн. За рахунок чого?
(Космічного пилу)
2. Для чого діти вчать вірш «Кожен мисливець бажає знати де сидить фазан»? (Щоб запам'ятати порядок кольорів веселки).