Фізичний квест «QRуті фізичні перегони»

Про матеріал
активізувати пізнавальну діяльність учнів; підвищити мотивацію до навчання; розвивати вміння швидкомислення, проявляти кмітливість в нестандартних ситуаціях, інформаційно-цифрову компетентність; розвивати інтерес до предмета; виховувати почуття взаємодопомоги й толерантного ставлення до суперників.
Перегляд файлу

Фізичний квест «QRуті фізичні перегони»

Мета: активізувати пізнавальну діяльність учнів; підвищити мотивацію до навчання; розвивати вміння швидкомислення, проявляти кмітливість в нестандартних ситуаціях, інформаційно-цифрову компетентність; розвивати інтерес до предмета; виховувати почуття взаємодопомоги й толерантного ставлення до суперників.

Форма проведення: квест.

Вікова категорія: учні 7-11 класів.

Місце проведення: коридори школи.

Обладнання: гаджети, програма «Сканер штрих-коду», завдання.

Інструкція: На дверях кабінетів школи написані назви станцій та завдання (зашифровано під QR-кодом). Учні користуючись гаджетом сканують QR-код та виконують завдання. Вірно розв’язавши завдання гравці отримають підказку, де шукати наступну станцію (QR-код).

ХІД  КВЕСТУ:

QR-код «Start»:  Вітаю! Ви розпочинаєте фізичний квест «QRуті перегони». На вас очікує QR-завдання для виконання яких варто підключити усі свої можливості: логіку, інтуїцію, уважність, кмітливість, вправність, але не силу. В кінці завершення квесту на вас чекає сюрприз. Не бійся труднощів і нехай вам допоможуть  знання з фізики та кмітливість! Бажаю успіхів!!!

Ті команди які прйдуть першими продовжать участь у  боротьбі за перше та другі місця. Решта команд припиняють свою участь. 

 Отже, знайди QR-код 1 там на тебе чекає перше завдання!


 

Знайди вчителя який в школі гарно малює, але не вчитель малювання.  Не погано грає у волейбол.)))( педагог організатор)  Коли знайдеш відгадай загадку лише тоді отримаєш конверт з наступним кроком.

QR-код «1»: 

На конверті загадка

Хто біжить без ніг? (Час) 

Відскануй QR-код 

Одиниці вимірювання (леарнінг апс)

 

 

 

QR-код «2»:  Загадка:  Не сани, не віз, а рухається без коліс (Човен)

 Відскануй QR-код  та перейди


паскаль, архімед, ампер, планк, ньютон

 

Відгадавши всі прізвища вчених ти маєш відправити повідомлення на вайбер вчителю фізики, якщо відповіді всі вірні то ти  отримаєш підказку, де шукати наступний QR-код.

Текст повідомлення: Іди в кабінет який найбільше бояться учні (директор)

 

QR-код «3»: Відскануй QR-код 

Загадка: Книги читають, а грамоти не знають. (Окуляри)

 


Вітаю! Ти ще на крок наблизився до завершення квесту. І так: розв’яжи задачу і відповідь тобі вкаже куди піти до класного керівника якого класу, де Хранитель оберігає наступний крок твоїх дій. Бажаю успіхів!!!
Задача: Визнач об’єм паливного бака скутера, що вміщує 3,55 кг бензину. Вирази його в літрах.

 Густина бензину – 710 кг/м3.


Відповідь:   м3,   1 л = 0,001 м3,  тоді  0,05 м3=50 л. 
ПАРОЛЬ: "5". 

 

 

QR-код «4»: Висить груша, а не з’їсти. (Електролампока )

 Переглянь мультфільм (перейшовши за посиланням та порахуй скільки фізичних явищ в ньому описується. Правильну підраховану кількість  вкаже  кроки наступного QR-коду. 

Відповідь: шість

 

QR-код «5»:  загадка

  Не звір, не птах, а ніс, як спиця. (Комар)

 

фінал

1 "Логічна" - командам пропонується скласти слово, застосувавши логічне мислення. За кожне правильне слово - 1 бал. Час виконання - 5 хвилин.

 

  1. Ряд + о = (ядро)
  2. Топка + о = (оптика)
  3. Алиса – а = (сила)
  4. Кузов – о = (звук)
  5. Томат – т = (атом)
  6. Блок + а = (колба)
  7. Табор + а = (работа)
  8. Нуклон – н = (кулон)
  9. Лапа + м = (лампа)
  10. Алмаз + п = (плазма)

 

2. РОЗМИНКА

Обладнання: , секундомір.

50 разів підстрибнути на місці, виміряти час стрибків. Розрахувати час одного стрибка за формулою періоду обертань.

 

3. РЕБУСИ

4.Знайди фізичну величину в яблукові  відповідь швидкість

  1. «БЛІЦ ТУРНІР».

(Кожна команда повинна дати як найшвидше  правильні відповіді)

Питання для 1 команди:

1.Прилад для вимірювання сили (динамометр)

2.Прилад для вимірювання атмосферного тиску (барометр)

3.Лінія, уздовж якої рухається тіло (траєкторія)

4.Велечина, що дорівнює відношенню пройденого шляху до часу (швидкість)

5.Одиниця маси (кг)

6. У якому розсолі - гарячому або холодному швидше просолюється огірки? (В гарячому)

7. Вода у газоподібному стані.(пара)
 

Питання для 2 команди:

  1. Прилад для вимірювання температури (термометр)
  2. Якщо речовина зберігає об'єм, але легко змінює свою форму, то воно знаходиться (в рідкому стані)
  3. Одиниця виміру довжини (метр)
  4. Рух, при якому тіло за рівні проміжки часу проходить однаковий шлях (рівномірний)
  5. Одиниця для виміру сили (Н)
  6. Прилад для вимірювання маси?(ваги)
  7. Що таке матерія? (те з чого складається Всесвіт)
     
  1. Конкурс капітанів  конкурс на увагу (інструкція) та картинка з стаканами.

 

  1. Конкурс  жартів

Задача кожної команди, після обговорення протягом 1 хв, відповісти на це питання , АЛЕ ЖАРТІВЛИВО! Максимальний бал за цей конкурс-3 бали. Всі  команди відповідають на одне й теж питання почерзі. (Подібно до конкурсів “ЛІГА СМІХУ”)

1. Щодоби Земля додає у вазі 400 тонн. За рахунок чого?

(Космічного пилу)

2. Для чого діти вчать вірш «Кожен мисливець бажає знати де сидить фазан»? (Щоб запам'ятати порядок кольорів веселки).

doc
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Виховна робота
Додано
11 березня 2020
Переглядів
799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку