Індивідуальне заняття
Урок розроблений асистентом вчителя
Берегометської ЗОШ І-ІІІ ст. №3
Мачужак А.В.
Тема : Фонетика
Мета : Розвиток фонетичного сприйняття, аналізу та синтезу уявлення
Хід заняття
Гра « Де коза?»
Пропонуємо дитині послухати та знайти предмет на малюнку (МАЛЮНКИ)
Ш серед Л, М, Н, Ш, Х, К, Ш, Ч.
Ш серед Ж, Ч, Ш, С, Щ, Ш, Ц.
С серед М, Н, Р, С, Д, К, С.
С серед Ш, С, З, Ж, Ц, Ч, С.
Ш в словах : шпак, жайворонок, шишка, жаба, шафа, шапка, сапа, машина, ожина, ананас.
Ц в словах : цапеня, суша, чапля, лисиця, бочка, вівця, лис, цвях, каченя, цукерка.
Ч в словах : чашка, кабачок, колобок, стілець, чавун, кавун, черешня, овочі.
На дошку вивішується малюнок сонечка з початковими буквами слів. Дитині пропонуємо знайти ці слова серед малюнків і причепити його до відповідного промінчика.
Приклади слів : - Черешня
Гарно дякую за таке чудове і цікаве заняття. Сьогодні ми і погрались,і повчились.
Наше сонечко на дошці радіє, бо майже всі його промінці на місці. Але один промінчик лишився без картинки,бо цей промінчик головний, це промінчик ЩАСТЯ! І я дарую його тобі ( зробити промінчик з цукеркою).