Мета :
Ознайомити з системою роботи психологічної служби ІЗОШ І-ІІІ ступенів №5 щодо протидії та попередження булінгу в закладі.
Булінг характеризуює чотири головні компоненти: по-перше: це агресивна і негативна поведінка; по-друге: булінг здійснюється систематично; по-третє: булінг відбувається у взаємостосунках, учасники яких мають неоднакову владу та фізичні можливості; по-четверте: булінгова поведінка є навмисною.
Рекомендовані діагностичні методики Методика дослідження тривожності (тест шкільної тривожності Філіпса). Методики діагностики агресивних і ворожих реакцій А. Басса і А. Дарки. Методика діагностики «Самооцінка психічних станів» (Г. Айзенка). Методика діагностики «Агресивна поведінка» (Є. П. Ільїн, П. А. Ковальов). Діагностика емпатії (А. Меграбяна і Н. Епштейна). Проективна методика «Тест руки» Е. Вагнера.
Вправа «Вертушка»Мета: Опрацювати можливі варіанти створення системи протидії насильству та булінгу, що сприяє безпечному освітньому середовищу та участі дітей, враховуючи можливості шкільних служб порозуміння. Хід вправи «Вертушка». Завдання групам: 1 група – Що мають знати педагоги/батьки/ про булінг, щоб не допустити його та як реагувати на випадки? 2 група – Які внутрішні документи мають бути розроблені в закладі освіти?3 група – Які є можливості виховної роботи?