29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Форми роботи до уроку "Розряди займенників" Картка для учня

Про матеріал
 Прочитати мовчки текст. Виписати з нього займенники. Визначити їх групи за значенням, скориставшись таблицею «Групи займенників за значенням». Ми приходили до озера щодня. Набирали харчів, дорогою ганялись із сачками за всякими мушками. Але одного ранку відбулась подія, яка трохи змінила і наше життя, і наші подальші плани. Коли ми, як завжди, з галасом вискочили з-за дерев на берег, то побачили: в нашому озері купається якийсь хлопець. — Принесло ж сюди цього велосипедиста, — буркнув Митько. Але той, уздрівши нас, хутко виліз на берег і весело загукав: — Привіт дослідникам! І вам покупатися скортіло? (Б. Комар).  Робота в парах. «Заплутанка». Знайти правильну другу половинку прислів'я. Визначити граматичні ознаки виділеного займенника. 1.У дружній родині 1. то вам скаже і дитина. 2. Нема в світі кращого, як родина 2. і в холод тепло. 3.До свого роду 3. а вдома краще. 4. Скрізь добре 4. хоч через воду. 5. Людина без родини 5. що квітка без запаху. 6. Сім'я без дітей 6. що дерево без плодів. ► Прочитати уривки з поезій. Виписати займенники. Визначити їх групи за значенням, скориставшись таблицею «Розряди займенників»; морфологічні ознаки (рід число, відмінок), синтаксичну роль. 1. Буду я навчатись мови золотої у трави-веснянки, у гори крутої. Щоб людському щастю дбанок свій надбати, щоб раділа з мене Україна-мати. А.Малишко  Я – особовий займенник, одн., Н.в., підмет 2. О мова вкраїнська! Хто любить її, той любить мою Україну. В.Сосюра 3. Як парость виноградної лози, плекайте мову. Пильно й ненастанно політь бур’ян. Чистіша від сльози вона хай буде. Вірно і слухняно нехай вона щоразу служить вам, хоч і живе своїм живим життям. М.Рильський
Перегляд файлу
  • Прочитати мовчки текст. Виписати з нього займенники. Визначити їх групи за значенням, скориставшись таблицею «Групи займенників за значенням».

Ми приходили до озера щодня. Набирали харчів, дорогою ганялись із сачками за всякими мушками. Але одного ранку відбулась подія, яка трохи змінила і наше життя, і наші подальші плани. Коли ми, як завжди, з галасом вискочили з-за дерев на берег, то побачили: в нашому озері купається якийсь хлопець.

— Принесло ж сюди цього велосипедиста, — буркнув Митько. Але той, уздрівши нас, хутко виліз на берег і весело загукав:

— Привіт дослідникам! І вам покупатися скортіло? (Б. Комар).

  • Робота в парах. «Заплутанка». Знайти правильну другу половинку прислів'я. Визначити граматичні ознаки виділеного займенника.

1.У дружній родині 1. то вам скаже і дитина.

2. Нема в світі кращого, як родина 2. і в холод тепло.

3.До свого роду 3. а вдома краще.

4. Скрізь добре 4. хоч через воду.

5. Людина без родини 5. що квітка без запаху.

6. Сім'я без дітей 6. що дерево без плодів.

     ► Прочитати уривки з поезій. Виписати займенники. Визначити їх групи за значенням, скориставшись таблицею «Розряди займенників»; морфологічні ознаки (рід число, відмінок), синтаксичну роль.

  1. Буду я навчатись мови золотої

у трави-веснянки, у гори крутої.

Щоб людському щастю дбанок свій надбати,

щоб раділа з мене Україна-мати.

 А.Малишко

Я – особовий займенник, одн., Н.в., підмет

  1. О мова вкраїнська!

Хто любить її,

той любить мою Україну.

В.Сосюра

3. Як парость виноградної лози,

плекайте мову. Пильно й ненастанно

політь бур’ян. Чистіша від сльози

вона хай буде. Вірно і слухняно

нехай вона щоразу служить вам,

хоч і живе своїм живим життям.

М.Рильський

 

docx
Додано
14 травня
Переглядів
28
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку