Планування під час карантину

Про матеріал
Планування під час карантину з 06.04 -24.04 розвбка заходів, що мають бути у роботі практичного психолога
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

План роботи практичного психолога

Анупрієнко Олени Євгенівни

на період карантину

                                               (06.04.2020 – 24.04.2020)

 

з/п

Дата

Зміст роботи

примітка

1

06.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині.

2. Посилення роботи «Пошта довіри»

3. Консультації класних керівників щодо роботи «Пошти довіри»

 4.  Опрацювання фахової літератури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1.               Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2.               Перевірка  робіт

 

4 урока

Методична робота

1.Вивчення інструктивно-методичних матеріалів

2. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Як психологічно протистояти стресогенності пандемії»

3.Систематизація  документації

без сертифікату

 

 

На урок

 

07.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

3. Робота «Пошти довіри»

4. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків.

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1.               Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2.               Перевірка  робіт

 

4 урока

  1. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу»
  2. Пошук курсів для самоосвіти

На урок

без сертифікату

 

 

 

 

 

 

08.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Пошук  онлайн-тестів для  учнів  5-11 класів з психології.

3.Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом

4. Робота «Пошти довіри»

5. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

 

Робота вчителя індивідуального навчання

1.Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 

2.Перевірка  робіт

 

4 урока

  1. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний»
  2. Опрацювання Каталогу електронних освітніх ресурсів Інституту післядипломної педагогічної освіти

Всеосвіта

без сертифікату

 

09.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

3. Робота «Пошти довіри»

4. Дистанційні онлайн-консультації учням, батькам, учителям «Профілактика стресів»

 

 

Робота вчителя індивідуального навчання

1.Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 

2.Перевірка  робіт

 

6 уроків

  1. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину», «Цифрове видавництво MCFR»
  2. Систематизація  документації

На урок

Всеосвіта

 

10.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня» пошук онлайн тестів

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

4 урока

  1. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку)
  2. Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога.

 

 

13.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом

3. Робота «Пошти довіри»

4. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків.

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

4 урока

  1. Перегляд вебінарів Олени Тараріної
  2.  Опрацювання матеріалів Київського університету імені Бориса Грінченка  http://urok.ippo.kubg.edu.ua/,

Ютуб

 

14.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

3. Робота «Пошти довіри»

4. Робота з картками індивідуального розвитку дітей ООП

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

4 урока

1.Методична нарада в дистанційному форматі

2. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

3. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання» «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»

 

 

 

 

 

Всеосвіта

 

 

На урок

 

15.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом

3. Робота «Пошти довіри»

4.  заповнення діагностичних карток учнів 1-11 класів

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

4 урока

  1. Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «На урок», перегляд вебінарів «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»
  2. Систематизація  документації

 

 

16.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

3. Робота «Пошти довіри»

4. Психологічні ігри онлайн для учнів пошук в інтнрнет ресурсах

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

6 уроків

1.Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога.

2. Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій.

 

 

17.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом

3. Робота «Пошти довіри»

4. Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Антивірусна психологічна Аптечка» підтримуючи курси: підбірка ігор, статей, сімейних фільмів.

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

4 урока

1.Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку), Тест-картинки для дітей і дорослих

2.  Перегляд вебінарів Олени Тараріної

 

 

 

Ютуб

 

21.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

3. Робота «Пошти довіри»

4. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків.

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

4 урока

  1. Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога.
  2. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями»

 

 

 

 

Всеосвіта

 

22.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Заповнення діагностичних карток учнів 1-11 класів

3. Написання посту за тематикою медіації у соц.мережі Instagram та Facebook

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

4 урока

  1. Перегляд вебінарів Олени Тараріної
  2. Навчальні лекції та на ютуб: «Які основні психологічні проблеми сучасної людини?»
  3. Систематизація  документації

Ютуб

 

23.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом

3. Робота «Пошти довіри»

4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з курсу: «Корекція розвитку» для дітей з ООП.

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

6 уроків

1.Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

2. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів»

 

 

 

Всеосвіта

 

24.04

1. Заповнення журналу  роботи практичного психолога

2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

3. Робота «Пошти довіри»

4. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків.

 

Робота вчителя індивідуального навчання

  1. Складання конспектів уроків з урахуванням елементів  технологій дистанційного навчання 
  2. Перевірка  робіт

 

4 урока

1 Робота на  інформаційно-освітньому ресурсі ДНМЦ ПС – dnmcps.com.ua

2. . Підвищення професійної майстерності перегляд  вебінару «Вчимося дружити»

 

 

 

Ютуб

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лещенко Оксана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
834
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку