План роботи практичного психолога
Анупрієнко Олени Євгенівни
на період карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
примітка |
1 |
06.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині. 2. Посилення роботи «Пошта довіри» 3. Консультації класних керівників щодо роботи «Пошти довіри» 4. Опрацювання фахової літератури. |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
Методична робота 1.Вивчення інструктивно-методичних матеріалів 2. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Як психологічно протистояти стресогенності пандемії» 3.Систематизація документації |
без сертифікату
На урок |
||
|
07.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом. 3. Робота «Пошти довіри» 4. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
|
На урок без сертифікату |
||
|
08.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Пошук онлайн-тестів для учнів 5-11 класів з психології. 3.Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом 4. Робота «Пошти довіри» 5. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. |
|
Робота вчителя індивідуального навчання 1.Складання конспектів уроків з урахуванням елементів технологій дистанційного навчання 2.Перевірка робіт
|
4 урока |
||
|
Всеосвіта без сертифікату |
||
|
09.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом. 3. Робота «Пошти довіри» 4. Дистанційні онлайн-консультації учням, батькам, учителям «Профілактика стресів»
|
|
Робота вчителя індивідуального навчання 1.Складання конспектів уроків з урахуванням елементів технологій дистанційного навчання 2.Перевірка робіт
|
6 уроків |
||
|
На урок Всеосвіта |
||
|
10.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня» пошук онлайн тестів |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
|
|
||
|
13.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом 3. Робота «Пошти довіри» 4. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
|
Ютуб |
||
|
14.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом. 3. Робота «Пошти довіри» 4. Робота з картками індивідуального розвитку дітей ООП |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
1.Методична нарада в дистанційному форматі 2. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). 3. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання» «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину» |
Всеосвіта
На урок |
||
|
15.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом 3. Робота «Пошти довіри» 4. заповнення діагностичних карток учнів 1-11 класів |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
|
|
||
|
16.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом. 3. Робота «Пошти довіри» 4. Психологічні ігри онлайн для учнів пошук в інтнрнет ресурсах |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
6 уроків |
||
1.Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога. 2. Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій. |
|
||
|
17.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом 3. Робота «Пошти довіри» 4. Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Антивірусна психологічна Аптечка» підтримуючи курси: підбірка ігор, статей, сімейних фільмів. |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
1.Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку), Тест-картинки для дітей і дорослих 2. Перегляд вебінарів Олени Тараріної |
Ютуб |
||
|
21.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом. 3. Робота «Пошти довіри» 4. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
|
Всеосвіта |
||
|
22.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Заповнення діагностичних карток учнів 1-11 класів 3. Написання посту за тематикою медіації у соц.мережі Instagram та Facebook |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
|
Ютуб |
||
|
23.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Індивідуальні консультації для учнів «групи ризику» (ВШО,СЖО, ПБП, ООП) класних керівників, батьків в онлайнрежимі за запитом 3. Робота «Пошти довіри» 4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з курсу: «Корекція розвитку» для дітей з ООП. |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
6 уроків |
||
1.Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). 2. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів» |
Всеосвіта |
||
|
24.04 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога 2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом. 3. Робота «Пошти довіри» 4. Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків. |
|
Робота вчителя індивідуального навчання
|
4 урока |
||
1 Робота на інформаційно-освітньому ресурсі ДНМЦ ПС – dnmcps.com.ua 2. . Підвищення професійної майстерності перегляд вебінару «Вчимося дружити» |
Ютуб |