"Формула успіху". Із досвіду роботи

Про матеріал
З досвіду роботи учителя зарубіжної літератури Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Коваленко Л.М.
Перегляд файлу

Моя формула успіху

( З досвіду роботи учителя зарубіжної літератури  Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Коваленко Л.М.)

І Вступне слово. Привітання учителів світової літератури.

Добрий день, шановне зібрання !  Вітаю тих, хто є поводирем учнів у захоплюючий і безмежний світ літератури – учителів світової літератури Цюрупинського району. Саме ви супроводжуєте дітей  в їхніх мандрах літературними світами, плекаєте у своїх вихованцях інтерес до книги, до художнього слова.

 Людина є найвищою цінністю. Підготовка молодої особистості  до повноцінного життя є неодмінною вимогою, яку ставить суспільство перед сучасною освітою. Розвитку життєвих компетентностей, соціалізації учнів приділяється велика увага. Тому що, освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, немає жодної цінності. Наш час потребує лідерів нової формації людей компетентних, відповідальних, здатних мислити неординарно, творити своє життя, самовизначатися, самовдосконалюватися, працювати в команді.

  Куди підлітків підштовхне життя – до ствердження в собі соціально-цінних чи соціально-небезпечних якостей ? Аби не розбитися об майбутнє, саме уроки світової літератури допомагають дітям вийти з кризового стану з найменшими втратами для себе із суспільства, готують до викликів майбутнього.

 Кожен з нас відчув, пережив почуття задоволення від якоїсь справи і кожному знайоме почуття незадоволення після невдач. Можна сказати, що кожен із нас шукає власну формулу успіху.

 Запрошую Вас до своєї творчої майстерні, у якій я поділюся з Вами методичними знахідками, які доповнюють урок, розвивають пізнавальну активність учнів і створюють комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

ІІ. Мультимедійна презентація «Інтерактивні прийоми, найефективніші методики викладання світової літератури».

ІІІ. Фрагменти уроків

 

При узагальненні  і систематизації знань з вивчення оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм» у 7-му класі урок проводжу у формі роздуму з елементами дослідження.

Слайд № 1. Тема уроку

Тема: « Щоб на останньому дюймі перед всесвітньою катастрофою не опинилося людство, щоб були люди на Землі» ( до вивчення твору   Дж. Олдріджа « Останній  дюйм»)

На цьому уроці використовую такі форми роботи, які допомагають мені досягти мети уроку і поставлених завдань

Слайд №2 Мета і завдання уроку

/ не зачитую, на проекторі/

 

Мета:

  • Навчальна : розширити знання учнів про творчість Дж. Олдріджа ; навчати визначати проблему твору – своєрідність  стосунків батьків і дітей;
  • Розвивальна : розвивати вміння визначати ключові епізоди, навички спостереження над художнім твором;
  • Виховна : виховувати вміння співпереживати, прийти на допомогу людям, які опинилися у складній життєвій ситуації; бажання зробити перший крок до подолання сімейних стосунків, застосовувати це в практичній діяльності.

Тип уроку : урок узагальнення і систематизація  знань.

Форма проведення  : урок-роздум з елементами дослідження

Слайд №4 «Застосування інтерактивних методів на уроці «Щоб на останньому дюймі перед всесвітньою катастрофою не опинилося людство, щоб були люди на Землі»»

  1. Рекламне представлення твору.
  2. Інтерв’ю на тему : «Батьки і діти»
  3. Робота над епіграфом.
  4. Журналістське розслідування «Що нового з інших інформаційних джерел ви дізналися про письменника».
  5. ОЛС.
  6. Гра «Чи уважний ти читач».
  7. Інформаційна довідка (повідомлення про акул)
  8. Психологічне спостереження «Які стосунки склалися у сім’ї героїв ? У чому причина таких стосунків ? »
  9. Робота в ЛДГ (літературно-дослідницьких групах)
  10. Творча робота (складання зонінгу, табу)
  11. Рефлексія. Tabula rassa.

Деякі з цих прийомів ми подивимося в дії. А саме :

  • рекламу;
  • інтерв’ю;
  • робота в ЛДГ;
  • складання зонінгу, tabula rassa.

Допоможуть мені в цьому мої учні.

 На уроках світової літератури  з вивчення життя і творчості Миколи Васильовича Гоголя використовую такі прийоми :

  1. Лірична сторінка (виразне читання описів природи)
  2. Спіч
  3. Сенкан.
  4. Тетралізація.
  5. Віртуальна екскурсія.
  6. Дискусія.
  7. Аукціон-продаж цікавих фактів з біографії письменника.
  8. Створення ментальної карти.
  9. Мультимедійні презентації.

До вашої уваги фрагменти уроків з використанням цих технологій :

  • дискусія «Точка зору. Чи можна М.В. Гоголя вважати великим українцем ?»
  • аукціон-продаж цікавих фактів з біографії письменника.
  • Спіч на тему «Нема зв’язків святіших за братерство»
  • проблемне питання.
  • театралізація  «На Сорочинському ярмарку»

Ці прийоми використовую не тільки на уроках світової літератури, а й в позакласній роботі з предмету : залучаю учнів до проведення інтелектуально-творчих ігор в літературно-мистецькій студії «Орфей» (фрагменти відео)

Заключне слово вчителя. Формула успіху.

 

1

 

docx
Додано
14 травня 2019
Переглядів
1061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку