Моя формула успіху
( З досвіду роботи учителя зарубіжної літератури Виноградівського закладу повної загальної середньої освіти ім. О.М. Соценка Коваленко Л.М.)
І Вступне слово. Привітання учителів світової літератури.
Добрий день, шановне зібрання ! Вітаю тих, хто є поводирем учнів у захоплюючий і безмежний світ літератури – учителів світової літератури Цюрупинського району. Саме ви супроводжуєте дітей в їхніх мандрах літературними світами, плекаєте у своїх вихованцях інтерес до книги, до художнього слова.
Людина є найвищою цінністю. Підготовка молодої особистості до повноцінного життя є неодмінною вимогою, яку ставить суспільство перед сучасною освітою. Розвитку життєвих компетентностей, соціалізації учнів приділяється велика увага. Тому що, освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, немає жодної цінності. Наш час потребує лідерів нової формації людей компетентних, відповідальних, здатних мислити неординарно, творити своє життя, самовизначатися, самовдосконалюватися, працювати в команді.
Куди підлітків підштовхне життя – до ствердження в собі соціально-цінних чи соціально-небезпечних якостей ? Аби не розбитися об майбутнє, саме уроки світової літератури допомагають дітям вийти з кризового стану з найменшими втратами для себе із суспільства, готують до викликів майбутнього.
Кожен з нас відчув, пережив почуття задоволення від якоїсь справи і кожному знайоме почуття незадоволення після невдач. Можна сказати, що кожен із нас шукає власну формулу успіху.
Запрошую Вас до своєї творчої майстерні, у якій я поділюся з Вами методичними знахідками, які доповнюють урок, розвивають пізнавальну активність учнів і створюють комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.
ІІ. Мультимедійна презентація «Інтерактивні прийоми, найефективніші методики викладання світової літератури».
ІІІ. Фрагменти уроків
При узагальненні і систематизації знань з вивчення оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм» у 7-му класі урок проводжу у формі роздуму з елементами дослідження.
Слайд № 1. Тема уроку
Тема: « Щоб на останньому дюймі перед всесвітньою катастрофою не опинилося людство, щоб були люди на Землі» ( до вивчення твору Дж. Олдріджа « Останній дюйм»)
На цьому уроці використовую такі форми роботи, які допомагають мені досягти мети уроку і поставлених завдань
Слайд №2 Мета і завдання уроку
/ не зачитую, на проекторі/
Мета:
Тип уроку : урок узагальнення і систематизація знань.
Форма проведення : урок-роздум з елементами дослідження
Слайд №4 «Застосування інтерактивних методів на уроці «Щоб на останньому дюймі перед всесвітньою катастрофою не опинилося людство, щоб були люди на Землі»»
Деякі з цих прийомів ми подивимося в дії. А саме :
Допоможуть мені в цьому мої учні.
На уроках світової літератури з вивчення життя і творчості Миколи Васильовича Гоголя використовую такі прийоми :
До вашої уваги фрагменти уроків з використанням цих технологій :
Ці прийоми використовую не тільки на уроках світової літератури, а й в позакласній роботі з предмету : залучаю учнів до проведення інтелектуально-творчих ігор в літературно-мистецькій студії «Орфей» (фрагменти відео)
Заключне слово вчителя. Формула успіху.
1