Оцнка – це бльше не про“Батг пряник”?
Формувальне оцнювання як «оцнювання для навчання»
формувальне оцнювання має бути органзоване у такий спосб, щоби спонукатикожного учня бути активним його учасником, ане пасивним
“отримувачем” знань оцнок.
Поясніть учням, для чого потрібно мати навичку самооцінювання. Позитивно налаштовуйте учнів на необхідність постійно аналізувати власні результати.
Разом з учнями розробіть чіткі та зрозумілі критерії оцінювання.
пояснити учням, що це оцінка даного конкретного завдання.
Використання тестів для навчання. Оцінювання під час навчання і для навчання.
Виявлення під час тестування прогалин стають стимулом до глибокого вивчення
Змагання !!!
Можливо роздрукувати:
-Загальні результати
- особисті результати
ТЕСТ — ДОМАШНЯ РОБОТА
Створення онлайн теств для контролю знань
Креативні техніки формувального
оцінювання
Такі техніки зацікавлять тих учнів, у яких домінує кінестетичний стиль навчання.
Ми малюємо від руки паперові комікси.
Онлайн інструменти:
- https://www.thinglink.com/ ресурс для створення інтерактивного плакату.
- http://www.padlet.com віртуальна дошка .
- https://bighugelabs.com/motivator.php ресурс для створення мотиваторів;
- Canva (дозволяє користувачам створювати інфографіку, а також безліч іншого друкованого та цифрового вмісту).
Ця техніка передбачає послідовне виконання завдань:
- Крок 1: учні розглядають/обмірковують питання / проблему / тему.
- Крок 2: учні індивідуально записують свої думки у зручний для них спосіб.
- Крок 3: школярі об'єднуються у пари та обговорюють те, що вони написали.
- Крок 4: за бажанням учні діляться результатами з усім класом.
Формувальне оцінювання має допомогти учням моніторити власний
прогрес та рефлексувати щодо свого навчання.