Формувальне оцінювання

Про матеріал
Формувальне оцінювання. Розгляд деяких інструментів формувального оцінювання. (тести та комікси)
Перегляд файлу

 Оцнка це бльше не проБатг  пряник”?

imageформувальне оцнювання

image

imageФормувальне оцнювання як «оцнювання для навчання»

imageimageформувальне оцнювання має бути органзоване у такий спосб, щоби спонукатикожного учня бути активним його учасником, ане пасивним

отримувачем знань  оцнок.

Учнівське самооцінювання

imageimageimageПоясніть учням, для чого потрібно мати навичку самооцінювання. Позитивно налаштовуйте учнів на необхідність постійно аналізувати власні результати.

Разом з учнями розробіть чіткі та зрозумілі критерії оцінювання. 

пояснити учням, що це оцінка даного конкретного завдання.  

Використання тестів для навчання. Оцінювання під час навчання і для навчання.

image

 Використання  нтерактивних онлайн-теств "На Урок" 

image


image

image


image

image

Виявлення під час тестування прогалин стають стимулом до глибокого вивчення

image

image

imageЗмагання !!!

 Можливо роздрукувати:

-Загальні результати

- особисті  результати

image                 ТЕСТ — ДОМАШНЯ РОБОТА

image

imageimage Створення онлайн теств для контролю знань image

image

Креативні техніки формувального

imageimageоцінювання

 

Такі техніки зацікавлять тих учнів, у яких домінує кінестетичний стиль навчання.

image

imageМи  малюємо від руки паперові комікси.

 Онлайн інструменти:

-                               https://www.thinglink.com/ ресурс для створення інтерактивного плакату.

-                               http://www.padlet.com віртуальна дошка .

-                               https://bighugelabs.com/motivator.php ресурс для створення мотиваторів;

-                               PiktoChart

-                               Canva (дозволяє користувачам створювати інфографіку, а також безліч іншого друкованого та цифрового вмісту).

Ця техніка передбачає послідовне виконання завдань:

-                               Крок 1: учні розглядають/обмірковують питання / проблему / тему.

-                               Крок 2: учні індивідуально записують свої думки у зручний для них спосіб.

-                               Крок 3: школярі об'єднуються у пари та обговорюють те, що вони написали.

-                               Крок 4:  за бажанням учні  діляться результатами  з усім класом.

image

Формувальне оцінювання має допомогти учням моніторити власний

imageimageпрогрес та рефлексувати щодо свого навчання.

pdf
Додано
4 січня 2023
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку