Формування громадянської відповідальності під час викладання фізики

Про матеріал
Презентація для вчителів фізики. На прикладі показується яким чином на уроках фізики йде формування громадянської відповідальності, як однієї із основних компетенцій нової української школи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування громадянської відповідальності під час викладання фізики Виконала Точона Тетяна Юріївна учитель фізики Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 15

Номер слайду 2

Формування соціальної та громадянської компетентності на уроках фізики в межах змістової лінії «громадянська відповідальність» спрямовано на формування діяльного члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, є вільною особистістю, яка визнає загальнолюдські й національні цінності та керується морально-етичними критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці.

Номер слайду 3

Навчання про: • вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес; • роль фізики у розв’язанні науково-технологічних, економічних, соціальних чи інших проблем сучасного суспільства; • особистісні якості відомих учених-фізиків, що свідчать про їхню громадянську позицію.

Номер слайду 4

Навчання для розвитку розуміння і особистого ставлення: формування • активного та відповідального члена громадянського суспільства; • здатності й готовності до застосування фізичних знань у практичних життєвих ситуаціях; • вміння ухвалювати виважені рішення, які сприятимуть вирішенню науково-технологічних, економічних, соціальних чи інших проблем сучасного суспільства; • толерантного ставлення до поглядів іншої особи; усвідомлення • відповідальності за використання досягнень фізики для безпеки суспільства; • громадянської відповідальності за стан розвитку місцевої громади, країни; • проявів моральності щодо використання наукового знання в життєдіяльності людини й природокористуванні; • залежності рівня добробуту суспільства від рівня фізико-математичної та технологічної освіти, розвитку високотехнологічного виробництва.

Номер слайду 5

Навчання через: • використання фізичних знань у життєвих ситуаціях при розв’язуванні задач, здійсненні різних видів експериментальної діяльності; • розкриття здобутків вітчизняної фізичної науки та висвітлення внеску українських учених у розвиток природничих наук; • обговорення та дискусії щодо науково-технологічних, економічних, соціальних чи інших проблем сучасного суспільства; • ефективну співпрацю з іншими над реалізацією різноманітних проектів; • роботу в групах та партнерські технології; • вільне висловлювання власної думки, ухвалення спільного рішення; • створення атмосфери відкритості, вільного вибору, толерантного ставлення, поваги, рівності, свободи, справедливості.

Номер слайду 6

Вправа « Факти в капелюсі»Інструкція. Підготуйте картки з тезами, що стосуються переваг та недоліків атомної енергетики. Складіть їх до капелюха. 2. Запропонуйте учням по черзі діставати картки з капелюха та коротко коментувати відповідні тези. Обговорення• Чи важко було говорити без зупинки протягом хвилини на відповідну тему? • Які аргументи, висловлені товаришами, здалися вам найбільш переконливими? • Яким чином проблеми розвитку атомної енергетики пов‘язані з правами людини? • Що, на вашу думку, можна зробити, щоб розвиток атомної енергетики не призводив до загроз для людини та навколишнього середовища?Підсумки. Підведення до висновку про важливість активної участі та відповідальності у вирішенні суспільних проблем.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Новицька Лариса
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
7 липня 2021
Переглядів
437
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку