ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Про матеріал

Використання програми My test XPro для створення тестових

завдань

MyTestXPrо – система програм для створення і проведення комп'ютерного тестування, збору та аналізу їх результатів.

Тестування - більш справедливий метод, воно ставить всіх учнів в рівні умови, як у процесі контролю, так і в процесі оцінки, практично виключаючи суб'єктивізм викладача.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Номер слайду 2

Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) Це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання.

Номер слайду 3

Інформаційні технології - це сукупність інформаційних процесів з використання засобів обчислювальної техніки, що забезпечують швидкий пошук інформації, доступ до джерел інформації.– підвищення ролі комп’ютерних мереж у забезпеченні реалізації інформаційних процесів. Комунікаційнітехнології

Номер слайду 4

Формувати  навички  роботи  з комп’ютером. Розширяти кругозір, усувати психологічний  бар’єр  “Дитина та комп'ютер” Розвати інтелектуальну  активність дитини, пошук рішень проблемних  ситуацій. Розвивати в особистості, адаптованість до комп'ютерної  діяльності Мета і завдання ІКТ :

Номер слайду 5

Державний стандарт загальної освіти визначає ключові компетентності готовність учнів використовувати засвоєні знання, уміння, способи діяльності в реальному житті для розв’язання практичних завдань.

Номер слайду 6

Шляхи формування компетентностей учнів: Уміння вчитися. Саморозвитку та самоосвіти. Соціально-трудова компетентність. Комунікативна Інформаційна компетентність

Номер слайду 7

Інформаційна компетентність – передбачає оволодіння новими інформаційними технологіями (комп’ютерними), які дозволяють:сприяти розвитку самостійності і творчих здібностей учнівзабезпечити зворотній зв’язок в процесі навчаннязробити навчання більш інтенсивним, головне, ефективнимздійснювати контроль навчальних досягнень

Номер слайду 8

Мета використовування комп’ютерного тестування:швидко отримати результати засвоєння матеріалу учнями;значна економія часу уроку;- дати можливість дітям самостійно оцінити свої знання, можливості.

Номер слайду 9

програма тестування учнів (My. Test. Student) редактор тестів (My. Test. Editor)журнал результатів (My. Test. Server)My. Test. XPrо – система програм для створення і проведення комп'ютерного тестування, збору та аналізу їх результатів:

Номер слайду 10

Вибір завдання для його створення

Номер слайду 11

Завдання з одиничним вибором

Номер слайду 12

Приклад завдання з одиничним вибором

Номер слайду 13

Завдання з декількома правильними варіантами

Номер слайду 14

Приклад завдання з декількома правильними варіантами

Номер слайду 15

Завдання із зазначенням порядку (алфавітний)

Номер слайду 16

Приклад завдання із зазначенням порядку

Номер слайду 17

Завдання із зіставленням

Номер слайду 18

Приклад завдання із зіставленням

Номер слайду 19

Завдання на встановлення істинності питання (так-ні)

Номер слайду 20

Приклад завдання на встановлення істинності питання

Номер слайду 21

Завдання на ручне введення тексту тексту

Номер слайду 22

Приклад завдання на ручне введення тексту

Номер слайду 23

Завдання на перестановку букв

Номер слайду 24

Приклад завдання на перестановку букв

Номер слайду 25

Приклад завдання роботи з текстом (декілька варіантів)

Номер слайду 26

Приклад установлення складності питання

Номер слайду 27

Робота з параметрами тексту (порядок питання - випадковий)

Номер слайду 28

Установлення 12-бального оцінювання

Номер слайду 29

12-бальне оцінювання з відсотковим співвідношенням

Номер слайду 30

Як розпочати тест?

Номер слайду 31

Оцінювання тесту

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Красіна Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
3554
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку