Формування математичних компетентностей шляхом впровадження задач практичного змісту.

Про матеріал
Переорієнтація освіти на компетентнісний підхід означає: важливим стає не тільки наявність в учня певної системи знань, а й вміння застосовувати ці знання в навчанні та житті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування математичних компетентностей шляхом впровадження задач практичного змісту. Підготувала: викладач математики. ДНЗ «Куп’янський РЦПО» Соляник Т. М.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Компонентами математичної компетентності є: - мотиваційний компонент здійснюється через забезпечення позитивного ставлення до предмету, розвиток пізнавального інтересу, пізнавальну самостійність - змістовний компонент на основі індивідуально-диференційованого підходу здійснюється через використання різнорівневих завдань - дійовий компонент – створення для учнів оптимальних умов для поступового переходу від дій під керівництвом вчителя до самостійних, даючи змогу учням знаходити шляхи розв’язання завдань

Номер слайду 4

Шляхи набуття математичної компетентності:будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів та явищ;володіти технікою обчисленьуміти проектувати діяльність на математичному матеріалібудування і читання графіків функціональних залежностейуміння працювати з формуламиуміти класифікувати і конструювати геометричні фігуриуміти оцінювати шанси настання тих чи інших подій, обирати оптимальний варіант для вирішення завдань.

Номер слайду 5

Чотири компетенції виділені у наскрізні лінії Ініціативність, підприємливість і фінансова грамотність Соціальна і громадська компетентностіЕкологічна грамотність й сталий розвиток. Здоров´я і безпека

Номер слайду 6

Задача прикладного змісту. Задача: Дах будинку має форму правильної чотирикутної піраміди, сторона основи якої 10 м, а бічне ребро 13 м. Дах потрібно покрити залізом, розмір аркуша якого 1x1,5 м, а ціна 120 гривень за аркуш. Скільки квадратних метрів покрівельного матеріалу потрібно і яка буде вартість покупки, якщо на з'єднання відпаде 5%?

Номер слайду 7

Задача прикладного змісту. Нехай електрична лампочка переміщується (наприк­лад, на блоці) уздовж вертикаль­ної прямої ОВ . На якій відстані від горизонтальної площини слід її розмістити, щоб в точці А цієї площини освітленість була найбільшою (ОА = а)?

Номер слайду 8

Задача прикладного змісту. Визначити розміри такого відкритого ба­сейну з квадратним дном і об'ємом V = 32 м2, щоб на об­лицьовування його стін і дна було витрачено найменшу кількість матеріалу

Номер слайду 9

Задача прикладного змісту. Посудина з вертикальною стінкою і ви­сотою Н стоїть на горизонтальній площині . На якій глибині слід розмістити отвір, щоб дальність вильоту води з отвору була найбільшою (швидкість рідини, що ви­тікає за законом Торрічеллі, дорівнює , де х —гли­бина розміщення отвору, g — прискорення вільного па­діння)?

Номер слайду 10

Висновок. Компетентність особистості – мета сучасного навчання. Математика потрібна всім. Без математичних обчислень не можна побудувати не тільки космічного корабля, електростанції, підводного човна, а й звичайного будинку. Сьогодні збільшується не тільки кількість наук, які вже не можуть обходитись без математики, а й обсяг математичних знань, використовуваних цими науками. Ось чому так важливо, щоб наша молодь мала ґрунтовну математичну підготовку. Отже переорієнтація освіти на компетентнісний підхід означає: важливим стає не тільки наявність в учня певної системи знань, а й вміння застосовувати ці знання в навчанні та житті.

pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
21 січня 2022
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку