Формування позитивної мотивації в навчально-виховному процесі з використанням засобів та ресурсів освітнього мережевого простору в умовах НУШ.

Про матеріал
проблема правильного раціонального харчування вивчається в розділі «Фізична складова здоров’я» в 3-9 класах, є актуальною і потребує позитивної мотивації в навчально-виховному процесі. Виходячи з матеріально-технічного забезпечення навчального закладу: кабінет основ здоров’я, який відповідає Вимогам до предметного кабінету, обладнаний сучасним мультимедійним обладнанням, безперебійним підключенням до мережі Інтернет дає можливість використовувати на уроках і в позаурочній діяльності електронні завдання, ігри, тести, тощо з ресурсів освітнього мережевого простору. Пропоную Вашій увазі перелік тем по класах з яких уже є збірка різних електронних форм роботи.
Перегляд файлу

Досвід роботи вчителя Краснопавлівського ліцею Лозівської районної ради Харківської області - Васюти Лариси Олександрівни, вчитель основ здоровя.

Назва досвіду: Формування позитивної мотивації в навчально-виховному процесі з використанням засобів та ресурсів освітнього мережевого простору в умовах НУШ.                                                                                                              Актуальність: несприятливі соціально-економічні умови життя в Україні, інтенсифікація навчального процесу спричинила виникнення тенденції до погіршення здоров’я дітей шкільного віку. Лише 5-9% першокласників практично здорові діти. Кількість хронічно хворих дітей за період навчання в школі в 2,5 рази, понад 50% вже мають функціональні відхилення у діяльності різних систем організму. Омолоджуються онкологічні, серцево-судинні захворювання. Є випадки інфарктів та інсультів у дітей віком до 15 років. На сучасному етапі реформаційних перетворень в Україні здоров'я громадян є одним із складників національного розвитку. На законодавчому рівні це закріплено Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту". Для розв’язання цього завдання необхідно сформувати у школярів стійку мотивацію до здорового способу життя. Здоров’я дітей майже на 50% залежить від умов їхнього життя.

Мета досвіду: формування в учнів позитивного свідомого ставлення до свого життя та здоровя; оволодіння ними основами правильного  збалансованого харчування, складом харчових продуктів, наслідками неправильного харчування, причинами та симптомами харчових отруєнь.

Завдання: : підібрати завдання з використанням ресурсів освітнього мережевого простору з розділу «Фізична складова здоров’я», а саме для вивчення тем, пов’язаних з харчуванням дітей та підлітків.  

Напрями роботи здійснити аналіз розділу «Фізична складова здоров’я» навчальної програми з основ здоров’я для загальноосвітніх навчальних закладів в 3-4 та 5-9 класах, а саме приділити увагу  проблемам  харчування дітей та підлітків, аналізу маркування харчових продуктів, профілактиці йододифіциту, тощо.  

Опис досвіду: проблема правильного раціонального харчування вивчається в розділі «Фізична складова здоровя» в 3-9 класах, є актуальною і потребує позитивної мотивації в навчально-виховному процесі. Виходячи з матеріально-технічного забезпечення навчального закладу: кабінет основ здоров’я, який відповідає Вимогам до предметного кабінету, обладнаний сучасним мультимедійним обладнанням, безперебійним підключенням до мережі Інтернет дає можливість використовувати на уроках і в позаурочній діяльності електронні завдання, ігри, тести, тощо з ресурсів освітнього мережевого простору. Пропоную  Вашій увазі перелік тем по класах з яких уже є збірка різних електронних  форм роботи.

 

Клас

Тема уроку

Інтернетресурс

Примітка

3 клас

Вітаміни та мікроелементи, їх вплив на здоровя. Вибір продуктів харчування.

https://learningapps.org/934575

https://learningapps.org/571576

https://learningapps.org/53803

https://learningapps.org/54217

https://learningapps.org/1400883

 

Харчові отруєння. Перша допомога при харчових отруєннях. Практична робота: Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням.

https://www.purposegames.com/game/QPZGiyb5bEZ

https://www.purposegames.com/game/h1qOyLlRuoj

 

 

4 клас

Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для здоровя. Питний режим. Значення води для життя і здоровя людини.

https://learningapps.org/571576

https://learningapps.org/53803

https://learningapps.org/54217

https://learningapps.org/4780569

https://sites.google.com/site/osvitkontentoz/6-klas/fizicna-skladova-zdorov-a/znacennavodiiharcuvannadlarozvitkuizdorovapidlitkivpozivnirecoviniosoblivistharcuvannaupidlitkovomuvici

 

6 клас

Харчування і здоровя. Значення води і харчування для розвитку і здоровя підлітків. Поживні речовини. Особливості харчування в підлітковому віці. Аналіз маркування харчових продуктів.

https://learningapps.org/1656487

https://learningapps.org/402353

https://learningapps.org/1354442

https://learningapps.org/1148912

https://www.purposegames.com/game/h1qOyLlRuoj

https://sites.google.com/site/osvitkontentoz/6-klas/fizicna-skladova-zdorov-a

 

Харчові звички. Принципи харчування для здоровя. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень. Визначення збалансованості харчового раціону.

https://learningapps.org/402353

https://learningapps.org/1354442

https://sites.google.com/site/osvitkontentoz/6-klas/fizicna-skladova-zdorov-a

 

Профілактика йододифіциту і діабету.

https://sites.google.com/site/osvitkontentoz/6-klas/fizicna-skladova-zdorov-a/profilaktikajododeficituidiabetu

 

Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога в разі харчових отруєнь. Відпрацювання алгоритму надання допомоги при харчових отруєннях.

https://www.purposegames.com/game/QPZGiyb5bEZ

 

8 клас

Безпека харчування. Вибір харчових продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування.

https://learningapps.org/1400883

https://sites.google.com/site/osvitkontentoz/6-klas/fizicna-skladova-zdorov-a

https://sites.google.com/site/osvitkontentoz/8-klas/fizicna-skladova-zdorov-a/fizicniakostiludini

 

 

Профілактика захворювань незбалансованого харчування. Харчові добавки

https://learningapps.org/7963614

https://sites.google.com/site/osvitkontentoz/8-klas/fizicna-skladova-zdorov

 

 

Симптоми харчового отруєння. Отруйні рослини і гриби. Профілактика харчових отруєнь

https://learningapps.org/1442756

https://learningapps.org/1416148

https://learningapps.org/393670

https://learningapps.org/1454460

 

Перша допомога при харчових отруєннях і кишкових інфекціях. Відпрацювання навичок першої допомоги при харчових отруєннях і кишкових інфекціях.

 

 

9 клас

Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла. Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму.

https://learningapps.org/2881094

https://www.thinglink.com/scene/840519495222034432

https://sites.google.com/site/osvitkontentoz/9-klas/fizicna-skladova-zdorov-a

 

На етапі мотивації в даному розділі можна використати інформацію про смачні пам’ятники України https://sites.google.com/site/osvitkontentoz/6-klas/fizicna-skladova-zdorov-a

docx
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
1559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку