Стаття "Алгоритми та інструменти сучасного уроку основ здоров’я"

Про матеріал
Про урок написано безліч книг, статей, дисертацій. Змінюються цілі та зміст освіти, з’являються нові засоби і технології навчання, але які б не здійснювалися реформи, урок залишається вічною і головною формою навчання. В статті мова йде про структуру сучасного уроку, формулу успішного уроку і заповіді сучасного вчителя.
Перегляд файлу

ІІ. Алгоритми та інструменти сучасного уроку основ здоров’я

Безумство – діяти по-старому

і чекати нових результатів.

Альберт Ейнштейн

Про урок написано безліч книг, статей, дисертацій. Змінюються  цілі та зміст освіти, з’являються нові засоби і технології навчання, але які б не здійснювалися реформи, урок залишається вічною і головною формою навчання. На ньому трималася традиційна і базується сучасна школа.

     Які б новації не вводилися, лише на уроці, як сотні років тому, зустрічаються учасники освітнього процесу: вчитель та учень. Між ними завжди – океан знань і рифи протиріч. І це – нормально. Будь – який океан перешкоджає, але тих, що долає його, - обдаровує постійно змінними пейзажами, недосяжністю горизонту, таємничим життям своїх глибин, довгоочікуваним і несподіваним берегом.

       Урок - це основна дидактична форма навчання, що пройшла випробування протягом століть.

        Вона поєднує індивідуальні та фронтальні форми навчально – пізнавальної діяльності з учнями однакового віку обох статей з приблизно однаковим інтелектуальним розвитком.

Для сучасного уроку характерними ознаками є:

   варіативність і гнучкість структури уроку;

   спрямованість уроку на особистість учня;

   оптимізація форм роботи на уроці;

   формування найважливіших компетентностей учнів;

   співпраця вчителя і учня.

  • оновлення змісту навчання;
  • демократизм;
  • використання індивідуального підходу;
  • самостійний творчий пошук;
  • розвиток творчих здібностей;
  • упровадження інноваційних технологій.

Формула 1: Не лише давати знання — а ще й показувати їх межі. Ставити перед учнями проблеми, вирішення яких лежить за межами курсу, що вивчається.

Формула 2: Використовувати в навчанні відкриті задачі.

Формула 3: Організувати засвоєння учнями знань, умінь, навичок, сенсів переважно у формі практичної діяльності.

 

Структура  сучасного інтерактивного уроку  значно відрізняються від традиційного і має таку послідовність:

  1. Мотивація   (5% робочого часу)
  2. Представлення теми та очікуваних навчальних результатів (Приблизно 5% часу)
  3. Надання необхідної інформації (Приблизно 10% часу заняття).
  4. Інтерактивна вправа — центральна частина заняття   (як правило, 60% часу на уроці)
  5. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку  (до 15% часу уроку)
  6. Домашнє завдання та інструктаж до нього. (5%  часу)

Заповіді сучасного уроку

1 Вчитель має викладати матеріал зрозуміло і доступно;

2.  Урок має бути веселий, пізнавальний, цікавий, неважкий урок, на якому вчитель і учень вільно спілкуються.

3. Не робити щораз одне й те саме, це різноманітний урок;

4. Вислуховуй будь-яку твою думку, урок, де людина учиться бути людиною;

5.  Сучасний урок - це урок, на якому почуваєш себе впевнено;

6.  Вбережи себе від стресу на уроці.

 

 

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
8 березня 2020
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку