Формування творчої особистості
під час навчально-ігрової діяльності
Заохочуйте бажання дітей до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини Амонашвілі
Розвивати творчість – означає виховувати інтерес до знань, самостійність у навчанні. Маленький учень учиться добре, якщо він переживає успіх, хоча б невеликий. Школа для дитини – це другий дім, де панують добрий настрій, життєрадісна атмосфера, душевність між учителем і учнем.
У своїх класах використовую елементи рейтингової системи із застосуванням класної «валюти» Мені така організація роботи дуже подобається, бо діти залюбки включаються в хід пізнавальної, навчальної діяльності, що приносить хороші результати. Діти люблять змагатися групами, один з одним (наприклад: уроки «Космічна подорож», «Розумники і розумниці», «Сильна ланка», «Щасливий випадок» та ін.), хочуть самоствердитись в колективі, хочуть бути поміченими своїми однокласниками.
Після виставлення оцінки за роботу в групі чи за виконання індивідуального завдання, учню «виплачуються гроші», за які він може купити, наприклад, квіти до кошика знань (рейтинг присвячений до 8 Березня – діти намагаються назбирати якнайбільше квітів для мами). Кошик є своєрідним екраном успішності.
У своїх попередніх класах проводила рейтинг (цю систему використовую більше 15 років) майже перед кожним святом, або присвячений порі року: «Чиє деревце зацвіте швидше», «Квіти для мами», «Прикрась новорічну ялинку» та ін.
Мої учні у захваті від гри, яку ми запроваджуємо, відповідно до тематики (Новий рік, день Св. Валентина, Восьме Березня, тощо). В учнів з’являється зацікавленість, підвищується успішність, самоповага, розкриваються творчі здібності. У кожному класі були діти, які не досягли бажаного, прийшовши до школи, не відчули почуття задоволення від навчання, але участь у рейтингах, підвищив інтерес учнів до пізнавальної та навчальної діяльності у школі.
Додатки
До Восьмого Березня
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
До дня Святого Валентина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|