Фрагмент уроку читання " Мар"яна і Тарас Прохаськи "Хто робить сніг"

Про матеріал
Фрагмент уроку читання, за програмою "Інтелект України" з використанням технології розвитку критичного мислення. На уроці використано інтерактивний метод "кубування". Діти вчаться виділяти проблему, мислити мобільно, аналізувати, аргументувати, презентувати і відстоювати власну позицію. (за підручником І.В. Гавриш, Н.В. Семихат. Читання.2 клас- Харків : Інтелект України, 2019. 56 с.)
Перегляд файлу

Технології розвитку критичного мислення

Антонцева О.М.

вчитель поч.кл.

 ЗШ № 17

м.Павлограда

 

                    Фрагмент уроку читання

(за підручником І.В. Гавриш, Н.В. Семихат.

Читання.2 клас- Харків : Інтелект України, 2019. 56 с.)

Тема уроку. Мар'яна і Тарас Прохаськи «Хто зробить сніг»

Інтерактивний метод: кубування

 

На парті у кожного учня лежать картки у формі сніжинок. Картки різного кольору.

Учитель. Я пропоную об'єднатись в групи за допомогою карток за кольором. Утворилося шість груп. Учні обирають лідера, секунданта, каліграфа.

Учитель: «Хто зробить сніг» - захоплива казкова історія про повсякденне життя кротів, написана Тарасом Прохаськом та його дружиною Мар'яною. Автори розповідають про таємничих тваринок, яких не можна побачити щодня, - про кротів. 2013 року казка «Хто зробить сніг» здобула перемогу в номінації «Книга року».

У казці «Хто робить сніг» саме сніг є найбільшим дивом. Кожна сніжинка має неповторну форму. Сніг, найімовірніше, існує для того, щоб були ці мільярди  неповторних сніжинок.

  • А що ви знаєте про сніг?
  • Я пропоную вам скористатись нашим чарівним кубиком . Кожна група отримає завдання згідно із вказівкою на грані куба.

  Завдання.

  1. група.  Опишіть сніг.

 -Що ви бачите?

     - Колір, форма, розмір…

  1. група. Порівняйте сніг.
  • На що він схожий?
  • Від чого і чим він відрізняється?
  1. група. Встановити асоціації.
  • Про що сніг вас змушує думати?
  • Який настрій виникає?

    4 група. Проаналізуйте це.

             -Як утворюється сніг?(Всі наукові відомості, що мають діти,    записуються на дошці)

             - Що можна вигадати про утворення снігу?

   5 група. Знайдіть застосування снігу.

  • Яке значення снігу в житті природи(живої і неживої)?
  • Навіщо сніг людям?

   6 група. Запропонуйте аргументи «за» і «проти»

             -Потрібен сніг чи ні?

             -Добре це чи погано?

Учитель: Я запрошую лідерів груп для захисту ваших досліджень.

 

 

docx
Додано
24 червня 2022
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку