Технології розвитку критичного мислення
Антонцева О.М.
вчитель поч.кл.
ЗШ № 17
м.Павлограда
Фрагмент уроку читання
(за підручником І.В. Гавриш, Н.В. Семихат.
Читання.2 клас- Харків : Інтелект України, 2019. 56 с.)
Тема уроку. Мар'яна і Тарас Прохаськи «Хто зробить сніг»
Інтерактивний метод: кубування
На парті у кожного учня лежать картки у формі сніжинок. Картки різного кольору.
Учитель. Я пропоную об'єднатись в групи за допомогою карток за кольором. Утворилося шість груп. Учні обирають лідера, секунданта, каліграфа.
Учитель: «Хто зробить сніг» - захоплива казкова історія про повсякденне життя кротів, написана Тарасом Прохаськом та його дружиною Мар'яною. Автори розповідають про таємничих тваринок, яких не можна побачити щодня, - про кротів. 2013 року казка «Хто зробить сніг» здобула перемогу в номінації «Книга року».
У казці «Хто робить сніг» саме сніг є найбільшим дивом. Кожна сніжинка має неповторну форму. Сніг, найімовірніше, існує для того, щоб були ці мільярди неповторних сніжинок.
Завдання.
-Що ви бачите?
- Колір, форма, розмір…
4 група. Проаналізуйте це.
-Як утворюється сніг?(Всі наукові відомості, що мають діти, записуються на дошці)
- Що можна вигадати про утворення снігу?
5 група. Знайдіть застосування снігу.
6 група. Запропонуйте аргументи «за» і «проти»
-Потрібен сніг чи ні?
-Добре це чи погано?
Учитель: Я запрошую лідерів груп для захисту ваших досліджень.