Фрагмент уроку читання "Тарас Шевченко-видатний народний поет. Д. Красицький "Дитинство Тараса"

Про матеріал
Фрагмент уроку читання, за програмою "Інтелект України" з використанням технології розвитку критичного мислення. На уроці використано інтерактивний метод "передбачення за ключовими виразами". Діти вчаться виділяти проблему, мислити мобільно, аналізувати, аргументувати, презентувати і відстоювати власну позицію. (за підручником І.В. Гавриш, Н.В. Семихат. Читання.2 клас- Харків : Інтелект України, 2019. 56 с.)
Перегляд файлу

Технології розвитку критичного мислення

Антонцева О.М.

вчитель поч.кл.

 ЗШ № 17

м.Павлограда

 

 

Фрагмент уроку читання

(за підручником І.В. Гавриш, Н.В. Семихат.

Читання.2 клас- Харків : Інтелект України, 2019. 56 с.)

Тема уроку. Тарас Шевченко – видатний народний поет. Дмитро Красицький «Дитинство Тараса».

Інтерактивний метод: передбачення за ключовими виразами.

Вчитель: сьогодні ми будемо читати уривок твору Дмитра Красицького «Дитинство Тараса». Вам необхідно скласти своє оповідання, взявши за основу ключові вирази :

любив маму, часто хворіла.

(складання оповідання(2-3 речення) кожним учнем)

Вчитель: зараз я прочитаю першу частину оповідання, а ви уважно слухайте, бо маєте дати відповідь на запитання.

(слухання першої частини твору)

Вчитель:

-Що на вашу думку, станеться далі ?

-Які докази ви знаєте, щоб зробити таке передбачення?

-Запишіть відповіді у 1-й та 2-й колонках

 

Що, на вашу думку станеться далі?

Які докази для цього маєте?

Що сталося  насправді?

 

(Запис відповідей. Читання учнями другої частини тексту)

Вчитель:

-Чи співпало ваше передбачення?

- Що ж дійсно сталося?(відповіді учнів, запис у 3-й колонці)

-Що, на вашу думку, станеться далі?(відповіді учнів)

-Які докази маєте, щоб зробити такі передбачення?

-Запишіть відповіді у 1-й та 2-й колонках. (відповіді учнів, запис у 1-й та 2-й колонках)

Запис на дошці:

Тяжке життя сиріт, батько застудився

Вчитель: коли будете складати оповідання, уявіть собі, у який спосіб ці вислови можна включити в розповідь.

(Обмін думками у групах. Заслуховування версій 2-3 учнів)

Вчитель: прочитайте заключну частину твору. Порівняйте свої передбачення із описом подій у творі.(після читання 2-3 учні діляться своїми висновками)

Вчитель:

-Що ви думаєте зараз?

-Що відчуваєте?

-Перегляньте свої передбачення. Що спільного між ними і змістом оповідання?

 

 

docx
Додано
24 червня 2022
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку