Технології розвитку критичного мислення
Антонцева О.М.
вчитель поч.кл.
ЗШ № 17
м.Павлограда
Фрагмент уроку читання
(за підручником І.В. Гавриш, Н.В. Семихат.
Читання.2 клас- Харків : Інтелект України, 2019. 56 с.)
Тема уроку. В. Сухомлинський «Соромно перед соловейком».
Інтерактивний метод: порушена послідовність.
На парті у кожного учня лежить картка. Картки різного кольору, різної форми.
Учитель. Я пропоную об'єднатись в групи за допомогою карток за кольором. Утворилося чотири групи. Учні обирають лідера, секунданта, каліграфа.
II. Усвідомлення нового матеріалу.
-На уроці ми ознайомимося із твором Василя Сухомлинського «Соромно перед соловейком». Я виписала із тексту чотири ключових речення і порушила їх послідовність.
Прочитайте:
Читання дітьми речень про себе, потім учителем вголос.
Час на обговорення у групах – 1 хв.
№ речень |
Визначення послідовності |
Контрольна рамка |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
-Час вийшов. Результати роботи запишемо у зведеній таблиці на дошці. А чи правильно ви визначили послідовність, переконаєтесь у цьому прочитавши текст.
Об'єднайтесь у пари за формою карток. Читаємо текст у парах(один читає – другий слухає, потім можна помінятись ролями)
У контрольну рамку внесіть ту послідовність, яку потребує текст.
Презентація роботи груп.
Зведена таблиця
№ речень |
№ груп |
Контрольна рамка |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
1 |
|
|
|
|
3 |
2 |
|
|
|
|
2 |
3 |
|
|
|
|
4 |
4 |
|
|
|
|
1 |