Фрагмент уроку з всесвітньої історії
із застосуванням елементів квест-технологій
6 клас (практичне заняття)
Тема «Відлік часу в історії»
Фрагмент уроку з всесвітньої історії
6 клас (практичне заняття)
Тема «Відлік часу в історії»
Мета: формувати знання про історичний час, історичний простір та одиниці його вимірювання; знайомити учнів у загальному вигляді з поняттями хронологія, дата, лінія часу; розвивати хронологічні просторові вміння; формувати історичну свідомість, прищеплювати відчуття причетності до минулого, бажання більше дізнатися про нього.
Хід квесту
Легенда – Всім відомі такі давньогрецькі боги і богині як то Зевс, Афродіта чи Феміда. Та не менш важливим і могутнім богом був бог часу – Хронос. Саме завдяки йому, вірили греки, з’явились поняття: минуле, теперішнє і майбутнє. Давайте і ми спробуємо сьогодні побути помічниками Хронса, правильно розв’язуючи хронологічні задачі. В результаті виконання всіх етапів завдань ви отримаєте таємний код від скриньки Пандори, та дізнаєтесь те, чого іще ніхто не знає.
Квест-герої – Друзі Хроноса: спартанці, афіняни, македонці
Головне завдання – отримати таємний код від скриньки Пандори.
Сюжет – кожна з команд отримує однаковий набір хронологічних задач, пам’ятки з їх розв’язання. За результатами – числові відповіді 1, 6 та 10-ї задач сумуються до одиниць. Таким чином отримуємо три цифри коду. Кожна з команд отримує можливість ввести свій код. Переможці отримують винагороду, та разом з усіма знання – хто став переможцем квесту.
Завдання/перепони –
У 512 році до н. е. перський цар Дарій І розпочав похід проти скіфів. Скільки років від цієї події до наших днів минуло?
Ресурси – підручники, конспекти, «скринька Пандори», кодовий замок, історичні карти й атласи, картки із завданнями, наочні плакати та схеми.
Результат квесту/рефлексія – визначення переможців гри-змагання, наголошення на помилках у відповідях та вказівка на відповідні теми, які потрібно ще раз опрацювати.