Фрагмент уроку "Л.Глібов «Коник - стрибунець»

Про матеріал
Мультимедійний супровід сприяє зміні характеру діяльності учнів на уроці, дає можливість за короткий час відтворити значний за обсягом матеріал, викликати в учнів нові образи, поглибити здобуті знання. Презентація, відеопрезентація допомагають краще сприйняти інформацію. Використані інтерактивні вправи сервісу LearningApps.org організують увагу, пробуджують цікавість, надають можливість проявити здібності та створюють стимули для подолання перешкод. Застосовані елементи медіа дозволяють за короткий час отримати об’єктивну картину рівня засвоєння навчального матеріалу в усіх учнів та своєчасно його відкорегувати. Поєднати «класичні» підходи засвоєння знань із сучасними комп’ютерними засобами. Завдання спрямовані на літературний розвиток учнів
Перегляд файлу

Фрагмент уроку літературного читання щодо опрацювання  художнього твору  із застосуванням ІКТ.

3 клас

Тема уроку: Л.Глібов «Коник - стрибунець»

Презентация Microsoft Office PowerPoint (Слайд 1)

 

ІY. Підготовча робота до сприймання тексту

- Сьогодні ми продовжимо знайомитися  з байками Леоніда Глібова, і познайомимося ще з однією байкою.    

1. Відгадування загадок.  (Слайд 2 )

- Герої нашої байки, на відміну від попередньої, мають спільну ознаку – вони комахи. А які – дізнаєтесь, відгадавши загадки.

2. Робота в парі. Інтерактивна вправа  «Найди пару». QR-код  https://learningapps.org/watch?v=pm20zigba18

QR Code

- Чи доводилось вам бачити цих комах?

- Як нову інформацію про комах  ви одержали?

Завдання: З'єднайте опис комах з їх назвою.

(Учні швидко підключаються до Інтернету, вмикають фотокамеру телефону, наводить на QR-код - і на екрані мобільного пристрою відкривається програма із завданням, яке слід виконати.) 

3. Інтерактивна вправа «Мікрофон».

- Як нову інформацію про комах  ви одержали?

4.  Прогнозування.  Інтерактивна вправа «Метод ПРЕС» (Слайд 3 )
-  Мураха і Коник є дійовими особами байки Л. Глібова.
Прочитайте назву твору, розгляньте ілюстрації та «спрогнозуйте», про що може йти мова у байці.

5. Релаксація

- Уявіть собі чудовий літній день. Степ. Зеленим килимом простелились трави, повітря напоєне ніжним ароматом квітів. І в цьому яскравому, різнобарвному світі чується сюрчання коника.

(Грамзапис "Голоси природи").   https://www.youtube.com/watch?v=_HMXlF8y6Mg                                

Y. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу.

1.Слухання байки.. Аудізапис байки «Коник-стрибунець».

(посилання: https://www.youtube.com/watch?v=xeH9iOQT-dU)

2. Перевірка первинного сприймання.Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Завдання:  Прослухайте байку і скажіть:

Чому коник опинився в неприємній ситуації?

- Чи сподобалась вам байка? А хочете прочитати її самостійно?

3. Словникова робота 

https://worditout.com/word-cloud/3266077

- Прослухайте як правильно читаються ці слова:

- Які з них вам незнайомі?

 (Слайд 4)

- Почитаємо слова «дощиком».

- Тепер спочатку разом всі дівчатка. Тепер хлопчики.

4. Мовчазне читання «про себе».

- Простежте, як і чому змінювалася поведінка коника?

 5.  Робота в групах.

Завдання:

І група - знайдіть опис коника.

ІІ група – поясніть, що означають слова "вдатний молодець"? (здібний)

ІІІ група – поміркуйте, чому коника названо "проворний стрибунець"?

6. Фізкультхвилинка.

Танцювальні рухи під пісню "Зелений коник". Слова М. Луківа, муз. Л. Попернацького.

http://dbar-music.com/?audio=%CA%EE%ED%E8%EA%E0

7. Самостійна робота. Інтерактивна вправа  Віртуальна вікторина Аудіювання.

https://learningapps.org/view5338503

QR Code
1. У яку пору року з Коником-стрибунцем трапилося лихо?
а) Навесні;   б) узимку;    в) улітку.
2. Де скакав Коник?
а) У гаю, в траві;   б) у садку, в траві;    в) у степу, в траві.
3. Яка комаха була безтурботною?
а) Мураха;  б) Коник;   в) Комар.
4. Що найбільше полюбляв коник?
а) Співати;   б) грати;    в) танцювати.
5. Як ви розумієте значення виразу «вдатний молодець»?
а) Здоровий;  б) міцний;  в) умілий.
6. Якою є мораль байки?
а) «Що посіяв — те й пожнеш»;   б) «Чого не розумієш — не берись»;
в) «З чужого лиха не смійся».
Взаємоперевірка (у парах).      Відповіді: 16), 2в), 36), 4а), 5в), 6а).
8. Повторне перечитування байки. Читання в парі. Гра «Мишка і Котик»

9. Вибіркове читання

- Як описав життя Коника Л. Глібов? Прочитайте.

- Як змінилась поведінка Коника? З чим це пов’язано?

10.  Робота в парах. Характеристика головних героїв. Інтерактивна вправа  «Пазли»

https://learningapps.org/watch?v=pxb6c605c18 

QR Code

Завдання: Розподілити характерні ознаки Коника і Мурашки.

- Чи схожі ці риси на людські?

- Що ми ще раз побачили в байці?

11.Читання байки в особах.

- Скільки осіб нужно вибрати?

- З якою інтонацією треба читати слова Коника? (Благально тоном, перелякано звертається до Мурав’я, безтурботно и весело розповідає про своє життя влітку).

А слова Мурав’я? (Впевнена, повчальнім тоном).

(Діти одягають на голову маски).

12. Самостійна робота. Інтерактивна вправа «Найди пару»

https://learningapps.org/watch?v=p2x9usrpj18

QR Code

Завдання: Підберіть до кожного малюнка текст байки.

 

Урок-інсценізація з Використання інтерактівніх технологій    Урок-інсценізація з Використання інтерактівніх технологій    Урок-інсценізація з Використання інтерактівніх технологій

 

13. Перегляд мультфільму  «Мурашка і Коник-стрибунець» по мотивам байки Езопа. https://www.youtube.com/watch?v=u3fMn9lP68Y

Метод «Прес»

- Чим подібні  твори? Який з них сподобався більше? Обгрунтуйте  свою думку.

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 серпня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку