20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Фрагмент уроку з предмету «Я у світі» " Символи держави"

Про матеріал

Фрагмент уроку з предмету «Я у світі»

Тема: Символи держави

Мета: - дати учням уявлення про державну символіку України; вчити поводитися в урочистих ситуаціях, у пам'ятних місцях;

- розвивати інтерес до традицій нашого народу; сприяти формуванню національної свідомості учнів;

- виховувати любов до рідного краю.

Перегляд файлу

                 Фрагмент уроку з предмету «Я у світі»

 

Тема: Символи держави

Мета: - дати учням уявлення про державну символіку України;   вчити поводитися в урочистих ситуаціях, у пам’ятних місцях;

            - розвивати інтерес до традицій нашого народу; сприяти формуванню національної свідомості учнів;

  - виховувати любов до рідного краю.

 

Тип уроку: комбінований

 

Обладнання: ілюстрації з народними та державними символами, підручники, зошити.

 

 

                                          Хід уроку

  1. Організація класу
  2. Актуалізація знань, умінь і навичок
  3. Мотивація навчальної діяльності

- Діти, будьте дуже уважними. Я вам зачитаю казку, а ви скажіть мені про кого йдеться мова.

    Давно-давно жила колись жінка. І було у неї три сини. Росли сини чесни­ми, сміливими, дуже любили свою матусю, готові були віддати за неї своє життя. Попідростали і вирішили піти у світ.

От перший син і каже:

—Мамо, піду-но я межи люди, подивлюся на світ.

—Що ж, синку, — відповідає мати, — йди, та пам'ятай рідну домівку, а на згадку візьми з собою золоту корону з трьома промінцями, хай у далекому краї зігріває вона тебе.

Минув час, і завдяки своєму розуму став старший син великим князем. Бо трьохпроменева корона, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала шлях до кращого життя. Дали першому синові ім'я Тризуб, а знак, що дала йому мати, назвали Гербом.

— Пустіть мене, мамо, світ подивитися, — проситься другий син.

Дала йому мати в дорогу жовто-блакитний одяг. Своїми звитяжними ді­лами син прославляв матір. Одержав середній син імʼя  Прапор.

А там, де був наймолодший син, завжди лунала дзвінкоголоса пісня. Адже мама своєму наймолодшому синові подарувала соловейків голос. І оде­ржав син за свій величний спів імʼя  Гімн.

- Отже діти, хто мені скаже, про що розповідається в казці?( Герб, гімн та прапор)

- А як вони називаються?(Символами держави)

4. Повідомлення теми уроку

- Отже діти, сьогодні на уроці ми будемо говорити про державні символи України.

5.Вивчення нового матеріалу

- Чи знаєте ви що означає символ?(ні)

     5.1.Робота з словником

- Відкривайте підручник на с.104 і прочитайте визначення що таке символ.(Символ – це знак, прикмета, умовне позначення.)

- Кожна держава має свої символи які відрізняють її від інших держав.

- У Конституції України, а саме в 20 статті написано про Державні символи України у такій послідовності: герб, прапор,гімн.

    5.2. Робота з підручником

- Прочитайте текст на с. 105.

- Що таке державний герб України?(золотий герб на синьому тлі)

- На печатці якого князя виявлено цей знак?(Святослава)

-  На срібних монетах якого князя?(Володимира)

- Прочитайте вірш Наталки Поклад «Прапор» на с.106.

- Що розповідається у вірші про прапор України?

- Розгляньте малюнок на с. 106. Розкажіть що на ньому зображено.

- Прочитайте текст на с. 106- 107.

- Яке значення мають кольори Державного прапора України?

-  Який наступний символ?(гімн)

- Назва гімну України: « Ще не вмерла України»

- Памʼятайте! Коли звучить Гімн України на урочистих подіях потрібно встати слухати його мовчки, з гордо піднятою головою, коли спортсменам вручають нагороди піднімають прапор та співають гімн.  Автори П.Чубинський і М. Вербицький. Гімн потрібно знати на пам'ять.

- Діти, окрім державних символів є ще національні символи, такі як: калина, верба, тополя,жито, барвінок, соловей, лелека…              ( вчитель показує малюнки дітям)

      5.3.Робота в групі

- Розгляньте малюнки на с. 107 унизу. Які квіти там зображено?

- Уявіть що ваш клас вирішив до Дня Незалежності України створити клумбу у вигляді Державного прапора. Обговоріть, які квіти на ній можна виростити.

5.4. Робота з зошитом                                               

6.Фізхвилинка

Привітний і світлий наш сонячний дім.

Як радісно й весело жити у нім!

Тут мамина пісня і усмішка тата,

В любові й добрі тут зростають малята.

Дзвінка наша пісня до сонечка лине:

« Мій сонячний дім – це моя Україна!»

7. Узагальнення й систематизація знань

      7.1. Робота в парах

- Віднови речення.

  • Коли звучить…(Гімн України)- потрібно встати, гордо й голосно співати.
  • (Гімн)… напамʼять треба знати разом з усіма співати.
  • Біля …( Прапора України) зупинись, честь віддати не лінись.
  • Наш … (герб) – тризуб: запам’ятай і про це не забувай.

 

8. Підсумок уроку

- Які ви знаєте Державні символи України?

- Яку назву має гімн України?

- Як потрібно ставитись до державних символів України?

9.Домашня робота

-  Вам на домашнє завдання вивчити тему на с.104- 107, та вивчити слова Державного гімну України.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я у світі, Розробки уроків
Додано
21 червня 2018
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку