навчити учнів розуміти на слух і вживати у мовленні на рівні фрази стверджувальну форму граматичної структури be going to, навчити учнів спілкуватися англійською мовою
Фрагмент введення граматичної структури be going to
Мета: навчити учнів розуміти на слух і вживати у мовленні на рівні фрази стверджувальну форму граматичної структури be going to.
Етап, методичний прийом |
Зміст роботи |
Демонстрація дій та їх коментування.
Перевірка розуміння нової граматичної структури.
Граматичний коментар учителя
Запис мовленнєвих зразків з підкреслюванням ознак нової граматичної структури.
Формулювання та запис правила-інструкції.
Запис схеми утворювання стверджувальної форми нової граматичної структури. 3. Автоматизація дій учнів з новою граматичною структурою на рівні фрази. Умовно-комунікативна вправа на імітацію зразка мовлення у фронтальному режимі.
Умовно-комунікативна вправа на підстановку у зразок мовлення у фронтальному режимі.
Умовно-комунікативна вправа на імітацію зразка мовлення у фронтальному режимі.
Умовно-комунікативна вправа на самостійну побудову речення у фронтальному режимі..
|
T.: Сьогодні на уроці ми з вами навчимося розповідати один одному про те, що ми збираємося, плануємо щось робити.
T.: Children, look! I have a friend. His name is Tom. He has got a dairy. Let’s see what he writes there. Monday: I am going to go to school. Tuesday: My best friend and I are going to watch the film. Friday: My mother is going to do shopping. Saturday: Tom`s brother and Tom are going to go to Kate`s birthday party. (Учитель показує щоденник і знову звертається до учнів): T.: Are they going to watch film on Saturday? Cl.: No, they aren`t. T.: They are going to go to Kate`s birthday party.
Now open your exercise-books. We are going to write down the date. What are we going to do? Cl.: We are going to write the date. T.: We are going to learn a new rule. What are we going to do? Cl.: We are going to learn a new rule. T.: Now let me guess about your plans for tomorrow. You are going to learn a new poem tomorrow. Cl.: No, we aren’t. T.: You are going to go to birthday party tomorrow. Cl.: No, we aren’t. T.: Maybe you are going to go to school tomorrow? Cl.: Yes, we are.
You are going to learn a new poem tomorrow. You are going to go to birthday party tomorrow. you are going to go to school tomorrow
Давайте подумаємо, коли відбудуться ці дії. Cl.: скоро (soon), або в близькому майбутньому (in future). (Учитель записує нові слова на дошці). T.: Для позначення дії, яка планується на найближче майбутнє, в англійській мові вживається спеціальна граматична структура, яка називається to be going to do smth. – збиратися щось робити. Дія, яку ми плануємо, пов’язана з майбутнім моментом, а саме: He is going to clean his room. We are not going to travel by train. I am going to wear my new skirt for the party. T.: Let’s write down some examples. (Учитель пише на дошці, а учні у своїх зошитах). I am going to buy an MP4 player. We are going to play football on the beach. Ben is going to work with computers.
Давайте поміркуємо, як утворюється структура to be going to. (Учитель разом з учнями підкреслює відповідні ознаки нової граматичної конструкції). To be going to складається з двох частин. Перша – це дієслово to be у різних часових формах. Друга – це дієслово going з часткою to, можливе допоміжне слово та дієслово у формі, що залежить від часу, в якому воно вживається. To be going to використовується для вираження наміру зробити щось у майбутньому. Тепер запишемо схему: to be у одній з часових форм + going to + можливе допоміжне слово або слова + дієслово
T.: Say that you are going to do it too: Model: T.: - I am going to learn new rule. P.1: - I am going to learn new rule too.
T.: Say that your friend is going to do it: Model: T.: - I’m going to sing a song. P.1: - My friend is going to sing a song. Cl.: - I’m going to sing a song. too.
Model: - Kate is going to take part in concert. - Yes, She is going to take part in concert.
Say what you are going to do on your school holidays. Model: I’m going to go to the seaside.
|