Фрагмент заняття гуртка кіноосвіти "Дидактичні ігри - інсценізація"

Про матеріал
Гра стимулює пізнавальну активність учнів, викликає в них позитивні емоції у процесі навчальної діяльності, сприяє розвитку асоціативного мислення та фантазії. Пропоную застосовувати вправи-ігри інсценізації на початку заняття щоб переключити гуртківців з загальноосвітнього процесу навчання на активний творчий процес логічного мислення, протягом заняття для психоемоційної релаксації, як рухавки.
Перегляд файлу

" Дидактичні ігри -  інсценізація. "

( фрагмент заняття гуртка  кіноосвіти) 

   

 Мета:  навчальна  -  працювати творчо, оригінально та продуктивно  ;

             розвивальна - розвивати творчі здібності учнів , продуктивність та                                                                  оригінальність    мислення;

           Дидактичні ігри, з одного боку, сприяють формуванню уваги, спостережливості, розвитку пам’яті, мислення, самостійності та ініціативності. З іншого, розв’язують чітке дидактичне завдання: сприяють засвоєнню нового матеріалу чи повторенню та закріпленню вивченого, формуванню навчальних умінь і навичок. Гра стимулює пізнавальну активність учнів, викликає в них позитивні емоції у процесі навчальної діяльності, сприяє розвитку асоціативного мислення та фантазії.

        Пропоную застосовувати вправи-ігри інсценізації на початку заняття щоб переключити гуртківців з загальноосвітнього процесу навчання на активний творчий процес логічного мислення, протягом заняття для психоемоційної релаксації, як рухавки.

0000.JPG       Вихованці поділяються на групи, за допомогою карток розподіляють ролі. Керівник або дитина зачитує слова оповідання, гуртківці пантомімою зображують їх рухами. 

Квіти на клумбі.

     Всі квіти зів’яли, бо довго не було дощу. Але нарешті прийшов садівник і полив рослини. Вони підняли голівки, розгорнули пелюстки і стали надзвичайно гарними. Квіти вдячно усміхаються садівникові, милуються собою та сусідами по клумбі. 
Виразні рухи: сісти навпочіпки, голову і руки опустити (квітка зів’яла); підняти голову, розпрямити тулуб, руки підняти (квітка розквітла). 
Міміка: очі напівзаплющені, м’язи розслаблені задоволена посмішка. 
Гру можна продовжувати, пропонуючи ситуації: сонце гріє – сонце палить, спека – подув легенький вітерець – вітер став холодним, квіти замерзли – садівник закрив їх від вітру .

Паровозик із Ромашкою
Діти уявляють себе пасажирами чудового Паровозика з мультфільму.

 Паровозик зупиняється в дивнім лузі, де росте безліч квітів.

DSCN0544.jpgВиразні рухи:  Пасажири милуються заходом сонця, слухають спів пташок, збирають ромашки (конвалії, сунички, кульбабки, проліски, листя), нюхають букети,привітно махають руками.

Міміка:  щасливо посміхаються, очі випромінюють радість, підморгують. 
Вираження суму та страждання

Зайчики
Інсценізація вірша М.Познанської  “Зайчата”: 
В лісі сніг. У лісі звірі. 
Ось зайчатка скачуть сірі. 
Сірі їстоньки хотять, 
Сірі з холоду тремтять. 
Бідні зайчики голодні. 
Ще не снідали сьогодні. 
Виразні рухи: стрибають, ніби гріються, руками б’ють себе в боки, обіймають за плечі, притискають до живота. 
Міміка: лоб зморщений, брови зведені, губи злегка надуті, кутки губ опущені
       Можливість в умовній ситуації вільно виражати певні негативні емоції, регулювати час та міру їх прояву дає змогу дітям свідомо ставитись до своїх та чужих переживань. Виражаючи в уявних ігрових умовах перебільшений страх або гнів, дитина ніби пересичується ними, що знижує психотравмуючий вплив цих емоцій, запобігає їх закріпленню та переходу у нав’язливі стани. 

DSCN8798.JPG       Діти прагнуть самі підготувати творче домашнє завдання, за принципом - яке подобається, за своїм бажанням. Радує різноманітність завдань, інтерес до досліджуваного, бажання захистити своє завдання. Дітям подобається бути в ролі автора. Дитині надається можливість відчути себе, творцем, виконуючи творчі завдання.

        Ігрові форми роботи створюють можливості для розкриття особистості кожного гуртківця, згуртування дитячого колективу, а також виховують та навчають.

 

docx
Додано
26 травня 2020
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку