Заняття з використанням ігор та вправ.Розділ кіномистецтво "Казковий дивосвіт"

Про матеріал
Використовуючи ігри та вправи, побудовані на творчому мисленні, можна значно покращити успіхи дитини в будь-якій сфері діяльності яка цікавить її. . Головна особливість творчої гри – наявність уявної ситуації, в якій дитина має можливість включатися в різні події, виконувати будь-які дії, спілкуватися з своїми ровесниками.
Перегляд файлу

"Казковий дивосвіт"

(Заняття з використанням  ігор  та вправ,

 побудованих на творчому мисленні. Розділ "Кіномистецтво")

 

Мета:  навчальна - працювати творчо, оригінально та продуктивно,

              використовувати свої попередні знання, уміння і навички ;

             розвивальна - розвивати творчі здібності учнів , продуктивність та                               оригінальність    мислення;

             виховна -  виховувати позитивне ставлення до своєї роботи та роботи

            товаришів.

Обладнання: демонстраційний   матеріал,

                         карточки для  поділу на групи та пари,

                         чисті аркуші  паперу, ручки, прості та кольорові олівці.

Хід заняття

1. Вправа „ Компліменти ”

   Мета: налаштуватися на роботу, створення позитивної   атмосфери.

  Діти стають в коло, беруться за руки. Дивлячись сусіду в очі, потрібно сказати йому кілька добрих слів, за щось похвалити його. Він, в  свою чергу, повинен подякувати і сказати комплімент своєму сусіду. Комплімент, як і подяка, мають бути оригінальними.

DSCN0514.jpg2. Повідомлення теми і мети заняття.

- Дорогі діти! Всі ви, без сумніву, дуже любите казки, знаєте їх дуже багато. У народних казках добре висвітлено цінність дружби, товариськості, готовності прийти на допомогу, колективізму. Пригадаємо казки: "Цап та Баран", "Рукавичка", "Котик та Півник", "Коза-Дереза".

 

  Ви вже зрозуміли, ми будемо, використовуючи свої знання, уміння і навички, творчість, вчитися творити казку

 3 Вправа „ Малюнок в дві руки ”

   Мета: розвивати вміння    узгоджувати свої дії  в процесі виконання спільного завдання.

DSCN6952.JPG- Неможливо уявити казку без казкових героїв. Тому  завдання для вас – створити казкового героя. Для цього вам потрібно знайти собі пару. Візьміть будь ласка, зі стола по одній геометричній фігурі – дівчата – ромб, а хлопці – трикутник. Прочитайте уважно що там написано і попробуйте знайти собі пару. Ті, що знайшли собі пару, займайте столи. Кожен з вас повинен задумати казкового героя, якого він хотів би намалювати. Але малювати ви будете в парі, кожен свого героя по черзі на одному аркуші паперу. У вас має вийти один казковий герой, який матиме риси задуманих вами героїв. Дайте йому назву.

То ж бажаю вам успіху. На виконання цього завдання ви маєте п’ять хвилин.

 4. Вправа на розслаблення „ Подорож до планети казок ”

-  Ви чудово впоралися з завданнями, втомилися, тому я пропоную вам розслабитися і відправитися в подорож. Сядьте зручно. Так , як вам добре. Заплющте очі. Ми з вами відправляємося в дивовижну подорож до чудового місця, яке знаходиться в далекому космосі. Його назва –  Казкова  планета . Живуть тут різноманітні казкові герої. Відбуваються різноманітні дива. Побувавши тут, ви стали свідками багатьох див, зустріли героїв, які до цього часу існували лише у ваших мріях. Ви відчули захоплення, радість, піднесення. Але все хороше закінчується. Приходить час повертатися. Та з собою ви берете захоплюючі спогади   та  чудовий настрій.

5. Вправа „ Казкова планета ”.

    Мета: розвивати творчі здібності

- Наша мандрівка закінчилася. І я переконана, що всі ви хочете розповісти  про  вашу мандрівку до планети казок. Тому я пропоную вам створити "Казковий дивосвіт ”. Героями цієї казки мають бути герої, яких ви і ваші товариші створили на сьогоднішньому занятті. 

 6. Підведення підсумків. Вправа „ Мікрофон ”

    Мета: підведення підсумків заняття, розвивати здатність до рефлексії.

DSCN0519.jpg- На завершення заняття пропоную вам виконати вправу „ Мікрофон ” .А журналістом у нас сьогодні буде ...

Запитання :

  • Що вам найбільше сподобалося?
  • Коли вам було найцікавіше?
  • Коли ви відчували труднощі?

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 травня 2020
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку