"Казковий дивосвіт"
(Заняття з використанням ігор та вправ,
побудованих на творчому мисленні. Розділ "Кіномистецтво")
Мета: навчальна - працювати творчо, оригінально та продуктивно,
використовувати свої попередні знання, уміння і навички ;
розвивальна - розвивати творчі здібності учнів , продуктивність та оригінальність мислення;
виховна - виховувати позитивне ставлення до своєї роботи та роботи
товаришів.
Обладнання: демонстраційний матеріал,
карточки для поділу на групи та пари,
чисті аркуші паперу, ручки, прості та кольорові олівці.
Хід заняття
1. Вправа „ Компліменти ”
Мета: налаштуватися на роботу, створення позитивної атмосфери.
Діти стають в коло, беруться за руки. Дивлячись сусіду в очі, потрібно сказати йому кілька добрих слів, за щось похвалити його. Він, в свою чергу, повинен подякувати і сказати комплімент своєму сусіду. Комплімент, як і подяка, мають бути оригінальними.
2. Повідомлення теми і мети заняття.
- Дорогі діти! Всі ви, без сумніву, дуже любите казки, знаєте їх дуже багато. У народних казках добре висвітлено цінність дружби, товариськості, готовності прийти на допомогу, колективізму. Пригадаємо казки: "Цап та Баран", "Рукавичка", "Котик та Півник", "Коза-Дереза".
Ви вже зрозуміли, ми будемо, використовуючи свої знання, уміння і навички, творчість, вчитися творити казку
3 Вправа „ Малюнок в дві руки ”
Мета: розвивати вміння узгоджувати свої дії в процесі виконання спільного завдання.
- Неможливо уявити казку без казкових героїв. Тому завдання для вас – створити казкового героя. Для цього вам потрібно знайти собі пару. Візьміть будь ласка, зі стола по одній геометричній фігурі – дівчата – ромб, а хлопці – трикутник. Прочитайте уважно що там написано і попробуйте знайти собі пару. Ті, що знайшли собі пару, займайте столи. Кожен з вас повинен задумати казкового героя, якого він хотів би намалювати. Але малювати ви будете в парі, кожен свого героя по черзі на одному аркуші паперу. У вас має вийти один казковий герой, який матиме риси задуманих вами героїв. Дайте йому назву.
То ж бажаю вам успіху. На виконання цього завдання ви маєте п’ять хвилин.
4. Вправа на розслаблення „ Подорож до планети казок ”
- Ви чудово впоралися з завданнями, втомилися, тому я пропоную вам розслабитися і відправитися в подорож. Сядьте зручно. Так , як вам добре. Заплющте очі. Ми з вами відправляємося в дивовижну подорож до чудового місця, яке знаходиться в далекому космосі. Його назва – Казкова планета . Живуть тут різноманітні казкові герої. Відбуваються різноманітні дива. Побувавши тут, ви стали свідками багатьох див, зустріли героїв, які до цього часу існували лише у ваших мріях. Ви відчули захоплення, радість, піднесення. Але все хороше закінчується. Приходить час повертатися. Та з собою ви берете захоплюючі спогади та чудовий настрій.
5. Вправа „ Казкова планета ”.
Мета: розвивати творчі здібності
- Наша мандрівка закінчилася. І я переконана, що всі ви хочете розповісти про вашу мандрівку до планети казок. Тому я пропоную вам створити "Казковий дивосвіт ”. Героями цієї казки мають бути герої, яких ви і ваші товариші створили на сьогоднішньому занятті.
6. Підведення підсумків. Вправа „ Мікрофон ”
Мета: підведення підсумків заняття, розвивати здатність до рефлексії.
- На завершення заняття пропоную вам виконати вправу „ Мікрофон ” .А журналістом у нас сьогодні буде ...
Запитання :