Фрагменти уроку «Я досліджую світ» з теми «Тварини взимку», 1 клас

Про матеріал
Фрагменти уроку «Я досліджую світ» з теми «Тварини взимку».Мета розробки ознайомити з наступними методами та прийомами на прикладі вивчення теми «Тварини взимку»: завдання на розпізнавання (вилучення зайвого слова або поняття), завдання на класифікацію (діяльність тварин взимку), завдання на доведення (доведіть, що…), робота у групах, «мозкова атака» (збір інформації), гра «так» чи «ні», графічні організатори (графічні зображення інформації – схеми, таблиці, малюнки) , асоціація з кольором; показати доцільність використання «цеглинок» на уроці; розвиток логічного мислення, вміння працювати колективно, виховувати бережне ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема: «Фрагменти уроку «Я досліджую світ» з теми «Тварини взимку»

Мета:ознайомити з наступними  методами та прийомами  на прикладі вивчення теми «Тварини взимку»: завдання на розпізнавання (вилучення зайвого слова або поняття), завдання на класифікацію (діяльність тварин взимку), завдання на доведення (доведіть, що…), робота у групах, «мозкова атака» (збір інформації), гра «так» чи «ні», графічні організатори (графічні зображення інформації – схеми, таблиці, малюнки) , асоціація з кольором;  показати доцільність використання «цеглинок» на уроці;  розвиток логічного мислення, вміння працювати колективно, виховувати бережне ставлення до природи.

Обладнання: картки, «цеглинки», кольорові стрічки,  ілюстрації тварин,, відеофільм.

  1. Вправа з «цеглинками» (Чим відрізняється  зима від осені?)

                 C:\Users\Admin\Desktop\IMG_20190211_031111.jpg             

- З яким кольором у вас асоціюється зима?

(Блакитний. )

- Так, це буде зима. А осінь?

(Жовтий)

- Так, це буде осінь. Пограємо і пригадаємо, чим відрізняється осінь від зими. Я буду говорити речення, слова, а ви показувати відповідну «цеглинку»

- Земля вкрита снігом.

- На деревах немає листя.

- Часто йде дощ.

- Білка запасає горіхи

- Птахи збираються відлітати у вирій.

- Зайчик став білим

- По небу пливуть важкі дощові хмари.

- Діти грають у сніжки.

 

         2. Вправа «Четвертий зайвий»

              - Жовте листя, хмара, дощ, сніг.

 - Ведмідь, вовк, лисиця, кіт.

 - Чоботи, плащ, парасолька, шуба.

     - Грудень, січень, лютий, вересень.
             -  Береза, клен, ялина, дуб.
              - Заметіль, злива, завірюха, хурделиця.

 

3.  Гра «Хто як зимує» (робота у групах)

          (на партах малюнки звірів та кольорові стрічки)

На дошці – малюнки-підказки (діяльність тварин взимку):

   1.  Впадають у сплячку (блакитний)

   2. Активні  (червоний)

   3. Роблять запаси  (жовтий)

Дітям вчитель роздає малюнки:

борсук, вовк, білка, бобер,

заєць, їжак, ведмідь, олень

лисиця, миша-полівка, кабан, кажан

Учні обговорюють і визначають колір, який відповідає тій чи іншій діяльності тварин взимку.

    C:\Users\Admin\Desktop\IMG_20190211_031203.jpgC:\Users\Admin\Desktop\IMG_20190211_031327.jpg
 

 Представники від груп виходять до дошки (з малюнком і стрічкою відповідного кольору)             

Учні на місцях за допомогою «цеглинок» того ж кольору перевіряють

               (Показують  «цеглинку»)

           C:\Users\Admin\Desktop\IMG_20190211_031032.jpg

 

  1.     Гра «За і проти» (за – блакитна «цеглинка», проти – червона «цеглинка»)
  • Я буду казати твердження, а ви – підіймати «цеглинку» відповідного кольору
    • З настанням холодів всі звірі готуються до зими.  +
    • У лісі всі звірі лягають спати до весни. 
    • У зайців змінюється забарвлення хутра   +
    • Їжак запасів на зиму не робить.   +
    • Узимку вовк може  з’їсти навіть мишу і птаха.   +
    • Заєць їсть узимку  моркву і капусту. 
    • Лисиця полює на зайців та мишей   +

                   C:\Users\Admin\Desktop\фото 1-б\IMG_20190211_030525.jpg

 

  1. Гра  « Хто де зимує?»  (робота у групах)

(на партах малюнки із зображенням тварин: заєць, ведмідь, вовк,мурашка, жаба, їжак, змія, кажан)                                                   C:\Users\Admin\Desktop\IMG_20190211_031453.jpg                 C:\Users\Admin\Desktop\документи\картинки\картинки\Без названия.jpg 

                  -  Я буду називати вам місце зимівлі тварини, а ви , поспілкувавшись, її показуєте:   у дуплі,  під кущем, у лігві,   у барлозі,   під корінням пенька,   у мурашнику,   на дні ставка, у мулі,    під купою листя,

     у печерах і будівлях.

 

  1. Гра «Як я знаю птахів»
  • Я  буду показувати малюнок пташки, а ви за допомогою «цеглинок» давати відповідь:

синій – залишається зимувати;

жовтий – відлітає у вирій.

          7.       Колективна робота ( рефлексія: на увагу)

  1. Перегляд фільму
  2. Створення аплікації (вибирають і наклеюють тільки тих тварин,  які були у фільмі)

  

 

                                                     C:\Users\Admin\Desktop\документи\картинки\картинки\5.jpg

docx
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку