Урок "Осінь. Як впізнати осінь?"

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку з ЯДС для 1 класу на тему "Осінь. Як впізнати осінь?"
Перегляд файлу

                                              Інтегрований урок «Я пізнаю світ»

Тема тижня: «Осінь».

Тема уроку: «Осінь. Як упізнати осінь?»

Завдання уроку:  вчити учнів розпізнавати основні ознаки осені та назви осінніх місяців; розвивати фенологічні спостереження; ознайомити з мистецькими творами про осінь; вдосконалювати вміння рахувати цифри у межах 10, обчислювати приклади на додавання; формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого; вчити описувати картинки;  розширити в учнів уявлення про плоди фруктових дерев; формувати здоров’язбережувальну компетентність; навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками; виховувати любов до природи.

Орієнтовні дослідницькі/проблемні запитання: Як впізнати осінь? Скільки місяців в осені? Які їх назви? Числовий ряд від 1 до 10. Як правильно описувати картинку?

.

Предмети, які інтегруються: математика, українська мова, природознавство

Обладнання: мультимедійне устаткування, ватман, роздатковий матеріал

 

Хід уроку

Під час ранкової зустрічі учні отримали різнокольорові

кленові листочки, які об’єднали їх в 3 групи.

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, ЦІЛЕЙ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

- На наш урок завітала незвичайна чарівниця. Давайте всі разом відгадаємо хто це?

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

  1. Створення мотиваційної ситуації. Робота над загадкою.

ЖОВТЕ ЛИСТЯЧКО ЛЕТИТЬ

ПІД НОГАМИ ШЕЛЕСТИТЬ

СОНЦЕ ВЖЕ НЕ ПРИПІКАЄ

КОЛИ ДІТИ ЦЕ БУВАЄ (ОСІНЬ)

- Що допомогло вам відгадати загадку?

- Як ви здогадалися, що мова йде саме про цю пору року

Казкова осінь

Жили-були чотири пори року: Літо, Осінь, Зима та Весна. Зима була морозною та сніжною, Літо — яскравим та різнобарвним, Весна — квітучою та голосистою. А якою ж була Осінь?

А Осінь була казковою. В Осені було три дивовижних предмета: шапка-невидимка, килим-літак і чоботи-скороходи.

Коли наступала Осінь — цього ніхто не знав, вона завжди приходила в шапці-невидимці.

Коли вона розкидала золоте листя? Цього теж ніхто не бачив. У темний час доби Осінь сідала на килим-літак, а до ранку всі парки, сквери, алеї були засипані золотим листям.

Коли вона відправляла перелітних птахів додому? Це теж було невідомо, тому що Осінь одягала свої чоботи-скороходи та скликала птахів так рано, коли ще не з’являлася навіть роса.

 

IV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ТА КОРЕКЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

1. Вправа «Упізнай місяць» (кожна група отримує вірш-загадку про осінні місяці).

В школах дзвоник продзвенів,

Школярів дім знань зустрів.

В лісі виросли грибочки,

У опеньках всі пеньочки...

(вересень)

Чарівник прийшов у ліс,

Фарби, пензлика приніс.

У діброві та садочку

Стали жовтими листочки.

(жовтень)

Вправо, вліво, вниз, назад —

Всюди справжній листопад.

Трішки ще — і вже зима,

От і осені нема.

(листопад)

 

Після відгадування учнями загадок учитель розвішує картинки з відповідними місяцями на дошці.

- А ЗАРАЗ ПЕРЕГЛЯНЕМО МУЛЬТФІЛЬМ ТІТОНЬКИ СОВИ ПРО ЛИСТОПАД.

-То що відбувається в листопаді? Чому осінь ще називають плаксою?

- хто порахує, скільки місяців має осінь?

-а тепер порахуємо від 1 до 10.

-від 10 до 1.

-назвемо сусідів числа 6,5,3.

-яке число більше 5 чи 4

 

2. Гра «Заповни кошик».

- У кожної групи є чарівні яблучка. На дошці ви бачите прикріплені три кошики з цифрами 9, 10 ,6

- Ви повинні розв’язати приклади на яблучках, а потім поміщуєте їх у відповідний кошик. Наприклад, 5+4=9 – це яблуко кладемо у кошик з цифрою 9.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

3. Вправа «Опис природи за малюнком».

 

Вересень

Жовтень

Листопад

Вересень – перший місяць осені. Відлітають перелітні пташки

 

В другому місяці – жовтні, з’являється більше кольорів осені.

Листки – жовті та червоні.

В останньому місяці - листопаді дерева скидають останні листя, готуючись до зими.

 

V. ПОВТОРЕННЯ ТА АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТІВ

Робота з картками

 

VI. ТВОРЧЕ ПЕРЕНЕСЕННЯ ЗНАНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ В НОВІ СИТУАЦІЇ.

  1. Робота над створенням колажу «Осінні враПохожее изображениеження
  2. Учням пропонується підійти до ватману із зображенням стовбура дерева, прикріпити клиновий листочок на дерево, при цьому промовляючи чим їх вражає і захоплює осінь.

 

- Погляньте, яке гарне вийшло у нас дерево. Нехай ваш настрій буде завжди таким яскравим, кольоровим, веселим. VII. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ІДЕЙ ТА НАУКОВИХ ТЕОРІЙ, ПРЕДМЕТІВ, ЩО Є СКЛАДОВИМИ ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ.

- Про яку пору року йшла мова на уроці?

- Які ви знаєте осінні місяці?

- Скільки місяців в осінній порі року?

docx
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку