Урок з Я досліджую світ "Хто що робить. Вивчаємо професії."

Про матеріал
Урок за програмою О.Я.Савченко до підручника Н.М.Бібік "Я досліджую світ" та зошита цього ж автора.
Перегляд файлу

Урок з ЯДС у 1 класі за програмою Савченко О.Я.

 

Тема. Хто що робить? Вивчаємо професії.

Мета. Розширювати та уточнювати знання дітей про професії; пояснити різницю між поняттями «професія» та «робота»; розвивати вміння будувати коротке висловлювання, працювати в групі,парі, уважність під час роботи із загадками; виховувати повагу до людей різних професій.

Обладнання: крісло або стілець; ілюстрації із зображенням людей різних професій

І.Ранкове коло

1.Вітання

У цей ранковий, добрий час

Я рада, діти, бачить вас.

Треба всім нам в коло стати,

Один одного привітати.

Сонечко встало, іде новий день.

Любі малята, усім «Добрий день».

 

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

 

Займемо місця ми,

Привітаємось з гостями.

 

2.Новини дня.

Пора року. Число. Місяць. Погода.

 

3. Повідомлення теми уроку

Хвилинка-веселинка «Що переплутав хлопчик Вітя»

Геть усе-усе на світі

Переплутав хлопчик Вітя.

Каже: «Діти вчаться в полі,

А комбайн працює в школі.

Всіх людей стрижуть в лікарні,

А лікують в перукарні.

Ми книжки берем в аптеці,

Ліки — у бібліотеці».

Ой, який Вітьок дивак!

Ти ж бо знаєш — це не так!

 

Давайте допоможемо хлопчикові виправити помилки.

 Діти, звісно, вчаться в …,

А комбайн працює в …,

Ми лікуємось в…,

А стрижемось в …,

Ліки беремо в …,

А книжки в … .

 

Хто працює в школі, полі, лікарні, перукарні, аптеці, бібліотеці?

Отже, сьогодні ми з вами поговоримо про професії.

Вам відомо слово «праця». Хоч ви ще маленькі, але ви вмієте працювати. Кожен вдома виконує якусь роботу. А коли ви виростете, ви оберете якусь роботу – професію. А що ж таке професія? Професія – це назва певної роботи, праці, для якої потрібно вчитися. Сьогодні у світі понад 40 тисяч  професій.

 

ІІ. Вправа «Крісло автора»

Діти по черзі сідають у крісло і розповідають, ким вони хочуть стати у майбутньому, яку професію мріють обрати.

Я мрію стати … Чому?

ІІІ. Фізкультхвилинка.

IV. Робота в групах.

Діти об’єднуються за предметами (скрипка, ножиці, книги і т. д.).

Повторення правил групи.

Завдання. Скласти пазли, розказати, яка професія зображена.

-Що ви знаєте про цю професію?

- Чому вона потрібна ?

(Презентація робіт)

C:\Users\user\AppData\Local\Temp\Rar$DIa7152.36247\Слайд1.JPG

C:\Users\user\AppData\Local\Temp\Rar$DIa7152.42208\Слайд2.JPG C:\Users\user\AppData\Local\Temp\Rar$DIa7152.45079\Слайд5.JPG

 

Ознайомлення з новими професіями.

Програміст – складає комп’ютерні програми.

Маркетолог – займається рекламою товару, це спеціаліст з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінює ринок.

Менеджер – управляє бізнесом, робить так, щоб фірма збагачувалась і процвітала

 

V. Вправа «Мозковий штурм»

- Яка професія найпотрібніша?

VІ. Робота за завданнями підручника. С. 30 – 31.

VІІ. Фізкультхвилинка

Буратино потягнувся,

Раз – нагнувся, два – нагнувся.

Руки в сторони розвів.

Мабуть ключик загубив.

А щоб ключик цей дістати,

Треба нам навшпиньки стати.

VІІІ. Робота над загадками

Він з комп’ютером на ТИ,
Розумніших не знайти,
Віртуальний творить міст
Диво-майстер… ПРОГРАМІСТ.

 

Літаком керує вправно
Коли навіть в небі хмарно,
Посміхається з висот
Найхоробріший… ПІЛОТ

 

Професії (це кожен знає)
Важливішої немає!
Він — наставник і навчитель,
Мудрий, приязний… УЧИТЕЛЬ.

Зникло світло, що робити?
По кімнаті як ходити?
Мама каже: «Без істерик,
Допоможе нам… ЕЛЕКТРИК».

Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує -
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? ЛІКАР

 

ІХ. Робота у зошиті з друкованою основою, с. 15

 Х. Підсумок уроку.

- Які назви професій ви запам’ятали?

- Яка професія найважливіша?

ХІ. Робота в щоденнику вражень.

Теми.

  1. Дуже цікаво хоч день попрацювати…..
  2. Мені дуже хотілося б потрапити на фабрику, де виготовляють…
  3. Я думаю, що найцікавіша професія….

 

docx
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
1633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку