Фронтальне опрацювання матеріалу "Іменник" №3

Про матеріал
  • Урок фронтального опрацювання навчального матеріалу (ФОМ). Має на меті осмислення учнями навчального матеріалу і формування умінь і навичок. Структура його така: 1) повторення учнями блоку навчальної інформації; 2) фронтальне виконання завдань, визначених спеціальною програмою; 3) фіксація по пам`яті відповідей на основі запитань у зошиті; 4) контрольне опитування.
.Даний урок - урок фронтального опрацювання матеріалу (ФОМ) блоку "Іменник" містить вправи і завдання
Перегляд файлу

№ 34, № 35, № 36, № 37 ФОМ      Фронтальне опрацювання матеріалу блоку №4  (4години)

 

Тема:     Іменник  (№3)

Девіз уроку:Будь господарем свого слова. (Народна мудрість)

 

І. Робота  над засвоєнням понять, визначень, правил

1. Повторення тез 1.1. – 3.8. блоку « Іменник ».

C:\Users\Iam\Desktop\images.jpg2. Усно дати відповідь на питання:

  Що таке іменник?

  Які бувають іменники?

  До якого роду можуть належати іменники?

  За чим змінюються іменники?

  Яким членом речення буває іменник?

  Які іменники називаються синонімами?

  Які іменники називаються антонімами?

  За чим відмінюються іменники? Що таке відмінювання?

  Назви відмінки та питання, на які вони відповідають.

 

ІІ. Відпрацювання практичних умінь і навичок

І. Правопис відмінкових закінчень іменників в множині.

 

Вправа №1                                            Називний відмінок

Спиши. Підкресли іменники у називному відмінку.

 

  1. Вийшли в поле косарі. 2. Ластівки весело кружляють над подвір’ям. 3. Бджілки золотисті в квітах літають. 4. Холодні осінні тумани оповили землю.

 

Вправа №2                                           Родовий відмінок

Спиши. Підкресли іменники у родовому відмінку.

 

  1. Через сині скельця окулярів металурги дивляться у піч. 2. Хлопці тесали дошки для шпаківень. 3. У небі курличуть ключі журавлів. 4. На зиму птахи тягнуться до людських осель.

 

Вправа №3                                            Давальний відмінок

Спиши. Підкресли іменники у давальному відмінку

 

1.Осінні холоди завдали клопотів пташкам. 2. Ми вдячні хліборобам за їхню працю

 3. Школярам сподобалась лялькова вистава. 4. Сняться деревам зимові сни.

 

Вправа №4                                            Знахідний відмінок

Спиши. Підкресли іменники у знахідному відмінку.

 

1.Школа придбала для учнів нові м’ячі. 2. Вже журавлі гуртуються в ключі. 3. М’які перини снігів укривають ліси і долини. 4. Лісові мешканці заготовляють на зиму харчі.

 

 

 

 

Вправа №5                                            Орудний відмінок

Спиши. Підкресли іменники у орудному відмінку.

 

  1. Он за вітрами хмари мчать на північ. 2. Дідусь між вуликами ходить на світанку. 3. Поле зеленими сопілками грає у кожнім стеблі. 4.  Між травами цвітуть дрібні фіалки.

 

Вправа №6                                      Місцевий  відмінок

Спиши. Підкресли іменники у місцевому відмінку.

 

  1. На лісових пагорбах доспіли суниці. 2. В українських піснях звучить душа народу. 3. На тоненьких гіллячках білка сушить сироїжки та опеньки. 4. В чистих джерелах б’є вода з глибин.
docx
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
851
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку