Фронтальне опрацювання матеріалу "Іменник" №4

Про матеріал
  • Урок фронтального опрацювання навчального матеріалу (ФОМ). Має на меті осмислення учнями навчального матеріалу і формування умінь і навичок. Структура його така: 1) повторення учнями блоку навчальної інформації; 2) фронтальне виконання завдань, визначених спеціальною програмою; 3) фіксація по пам`яті відповідей на основі запитань у зошиті; 4) контрольне опитування.
  • .Даний урок - урок фронтального опрацювання матеріалу (ФОМ) блоку "Іменник" містить вправи і завдання.
Перегляд файлу

№ 38, № 39, № 40   ФОМ      Фронтальне опрацювання матеріалу блоку №4  (3години)

C:\Users\Iam\Desktop\images.jpgТема:     Іменник  (№4)

Девіз уроку: Знаєш – кажи, не знаєш -  мовчи. (Народна мудрість)

 

І. Робота  над засвоєнням понять, визначень, правил

1. Повторення тез 1.1. – 3.8. блоку « Іменник ».

2. Усно дати відповідь на питання:

  Які закінчення мають іменники в називному відмінку множини?

C:\Users\Iam\Desktop\images.jpg  Які закінчення мають іменники в родовому відмінку множини?

  Які закінчення мають іменники в знахідному відмінку множини?

  Які закінчення мають іменники в орудному відмінку множини?

  У яких словах закінчення позначається на письмі буквами  –ами, а в яких  –ями?

  Які закінчення мають іменники у місцевому відмінку м?

ІІ. Відпрацювання практичних умінь і навичок

  1. Правопис відмінкових закінчень іменників у множині

 

  1.          Заповни таблиці відмінювання іменників у множині.

Відмінок

Питання

Жіночий рід

Н.

хто? що?

Книги      межі      лисиці      дії

Р.

кого? чого?

 

Д.

кому? чому?

 

З.

кого? що?

 

О.

ким? чим?

 

М.

на кому?

 на чому

 

  1.          Заповни таблиці відмінювання іменників у множині.

Відмінок

Питання

Чоловічий і середній рід

Н.

хто? що?

Кольори    коні   гаї  поле  вікна

Р.

кого? чого?

 

Д.

кому? чому?

 

З.

кого? що?

 

О.

ким? чим?

 

М.

на кому?

 на чому

 

 

  1.          Вправа 179 (ст. 89) Спиши текст, розкриваючи дужки. Визнач відмінок виділених іменників.
  2.          Вправа 180 (ст. 89)  

 

  1. Вживання прийменників з іменниками в різних відмінках

 

  1.          Вправа 185 (ст. 92)  Спиши, користуючись довідкою

 

  1.          Вправа 188 (ст.93)   Визнач відмінок іменників.

 

 

  1.          Визнач відмінок виділених іменників.

Серед кущів ліщини ми помітили наших однокласників.

Гіллясті сосни глушили маленькі берізки, що росли поряд з ними.

 

  1.          Вправа 189 (ст.94) Дай письмові відповіді на запитання, вживаючи іменники з прийменниками.  

3. Творчі завдання

Вправа №1.                    Записати відповіді на питання

а)    Кому мама пише листа? 

б)    До кого їде Наталя?

в)    Кому учні подарували квіти?

 г)   Кого  хлопці ловили у ставку?

 ґ)   За чим сховалося сонце?

д)   Де пасуться корови?

 

Вправа №2.         Записати словосполучення в давальному відмінку

 

Учень Петренко,  добродій Іванюк,  пан Василь,  тренер Федір Миколайович.

 

Вправа №3.          Записати іменники в родовому відмінку множини.

 

Зошит,  заєць,  звір, кілограм, дерево,  метр,  пальто.

 

Вправа №4.            Дані слова пов’язати  між собою.

 

Пишуть , ручка. Читати, книжка. Відпочивати, галявина. Зустрітися, Микола.

 

Вправа №6           Списати, дописуючи на місці крапок потрібні закінчення. Добрати

                                 Заголовок.

 

Мій дядько мисливець. Якось він пішов на полюванн…  . Спочатку йшов степ…  . Ось і ліс. Дядько повернув на полян…  . Там під ялин… сидів заєць. Дядько підняв гвинтівк.. . В цей час вибіг другий заєць. Звірят…  почали бавитися. Раптом на них кинулася лисиц… . Пролунав постріл.  Лисиц… впала.                                                                                                

 

docx
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку