Функція. Узагальнення поніття функції.

Про матеріал

УРОК _________________________________ Алгебра 10 клас

Тема уроку: Функції, їх графіки і властивості.

Тип уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів.

Мета уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів з даної теми;

закріплення умінь і навичок використання властивостей

функцій при розв'язуванні завдань ЗНО; розвиток самостійного

та логічного мислення; розвиток швидкості математичних

обчислень.

Обладнання: мультимедійний проектор, індивідуальні картки самооцінки.

Перегляд файлу

УРОК     _________________________________   Алгебра 10 клас

 

Тема уроку: Функції, їх графіки і властивості.

Тип уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів.

Мета уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів з даної теми;   

                       закріплення умінь і навичок використання властивостей

                        функцій при розв’язуванні завдань ЗНО; розвиток самостійного 

                      та логічного мислення; розвиток швидкості математичних

                      обчислень.

Обладнання: мультимедійний проектор, індивідуальні картки самооцінки.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина

 

 

Доброго дня.

На попередніх уроках ми повторювали, узагальнювали знання про функції. Кожен рухався за своєю власною освітньою траєкторією (під керівництвом вчителя). У кожного учня була змога повторити всі важливі теоретичні факти і відпрацювати практичні навички різними шляхами: колективно на уроці, самостійно вдома, працюючи з чинним підручником, електронним підручником та різними типами завдань. Кожен етап роботи супроводжувався діагностикою рівня розвитку. І зараз ви маєте змогу познайомитись з власними результатами за допомогою таблиці успішності. Сьогодні на уроці у кожного із вас є нагода удосконалити свої знання  (індивідуальну освітню діяльність) і покращити власний результат.

Ми навчились розв’язувати всі типові завдання з даної теми і даний  урок спрямований на знайомство з рівнем завдань ЗНО.


ІІ. Аналіз рейтингової таблиці успішності учнів з даної теми.

Згідно з аналізом успішності, учні об’єднуються в групи. Протягом уроку таблиця успішності буде поповнюватись оцінками.

 

1 група

(рівень «В»)

2 група

(рівень «Б»)

3 група

(рівень «А»)

Аналіз рейтингової таблиці (об’єднання в групи)

Колективна актуалізація опорних знань

(презентація до урок у «Функції»)

Тести

за компютерами

Самостійне встановлення властивостей заданої функції. (презентація «Функції» урок), (картка самооцінки)

Виконують індивідуальні завдання на робочому місці, з подальшим поясненням для учнів 2 і 3 групи.

виконують тестові завдання ЗНО, запропоновані на екрані, з послідуючою самоперевіркою

працюють з презентацією «повторення», після чого виконують тестові завдання (рівень А)  за комп’ютерами;

 

Підведення підсумків

 


ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Колективне повторення, узагальнення знань (презентація);  

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Розв’язування вправ.

1 група (високий рівень навчальних досягнень) група учнів, яки виявились найбільш підготовленими до самостійного виконання тестів ЗНО. Тому вони запрошуються за комп’ютери  і працюють з тестом В.

  • Самостійне виконання завдань ЗНО за комп’ютерами. (тест,  В)

2 група і 3 група (достатній і середній рівень навчальних досягнень)

  • Коментоване виконання завдання з послідуючою самоперевіркою; мета цього завдання полягає в закріплені вміння встановлювати властивості функцій і можливості оцінити власні знання. (презентація – графік, самоперевірка). Учні працюють в картках самооцінки.

 

 

 


Тема уроку: Функції, їх графіки і властивості.

КАРТКА  САМООЦІНКИ

Учень ( учениця )  10 –    класу___________________________________________

 

Вид діяльності

Максимальна

кількість балів

Кількість балів

1

Коментоване дослідження властивостей функції

10

 

2

Тестові завдання ЗНО (В),  екран

12

 

3

Тестові завдання ЗНО (В),  комп.

12

 

3

Тестові завдання ЗНО (А),  комп.

9

 

4

Індивідуальне завдання

12

 

 

завдання

відповідь

1

Область визначення

1

2

Область значень

2

3

Нулі функції - значення Х, при яких У=0

3

4

5

Проміжки знакосталості

 

4   у>0, при х…

5  у<0, при х…

6

Функція стала:  У-не змінюється

6

7

Найбільше значення функції

7

8

Найменше значення функції

8

9

Проміжки зростання функції

9

10

Проміжки спадання функції

10

 


 

 

2 група

  • самостійне виконання тестових завдань ЗНО (екран мультимедійного проектора),  з послідуючою самоперевіркою і занесенням результатів в картку самооцінки;

 

 

 

 

 

 

 

 


1 група

  • після закінчення тестових завдань виконує індивідуальні завдання (ЗНО, рівень В)  з метою подальшого пояснення для учнів 2 і 3 груп. Вважаю всім учням буде корисно познайомитись із завданнями найбільш складної частини тестів ЗНО, яка вимагає обґрунтування етапів розв’язку.

 

ІНДИВІДУАЛЬНЕ  ЗАВДАННЯ

 

 

_________________________________________________________________

 

3 група

  •                   учні, що потребують додаткове повторення теоретичного матеріалу, змінюють учнів 1 групи і працюють з презентацією «повторення», після чого виконують тестові завдання (рівень А) за комп’ютерами;

Завдання для комп’ютерного тестування

Відповідь: Г

 

Відповідь: Б

 

Відповідь: Г

 

Відповідь: Г

Відповідь: Д

Відповідь: В

Відповідь: Б

V. Підсумок уроку.

Занесення (порівняння) результатів в рейтингову таблицю. Другу групу ще чекають тести ЗНО. А учні першої групи на другому уроці прокоментують розвязання завдань поглибленого рівня ЗНО. Дякую учням за співпрацю.

 

1

 

docx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (профільний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку